Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19528)
Lost kirjoitti:
Olen yksin, asun yksin yksiössä ja todella yksinäinen, kaupankassa on se tyypillinen sosiaalinen tapahtuma, lapsia ei ole(en voi saada), elämänkumppania ei ole, elän köyhyyysraajan alapuolella ja en kykene sairaudesta johtuen tekemään työtä enkä harrastamaan mitään. Olen krooninen kipupotilas, minulla on fatiikkia, aivoni eivät toimi kunnolla, muistini toimii huonosti, nukun huonosti ja minulla on päivittäin itsemurha-ajatuksia. Elämänhaluni ja iloni on kadonnut jo kauan aikaa sitten. Olen menettänyt kaiken toivoni. Kuolemaa odottelen innolla.
Oi rakas Kuolema,
lastasi muistatko viimein?
Saavutko varjoin
hienoin ja tuoksuvin siimein?
Kättä en nosta,
en sinun työtäsi estä.
En, rakas Kuolema,
uusia tuskia kestä.
Painava vankila
aukaise sieluni mennä.
Untuvasiivin
uupuja nosta ja lennä.
Oi rakas Kuolema,
lastasi muistatko viimein?
Saavutko varjoin
hienoin ja tuoksuvin siimein?
Kättä en nosta,
en sinun työtäsi estä.
En, rakas Kuolema,
uusia tuskia kestä.
Painava vankila
aukaise sieluni mennä.
Untuvasiivin
uupuja nosta ja lennä.
Voi ystävä kallis, olipa surullinen viesti. Voisitko sairautesi kautta saada vertaistukea? Olisiko joku kerho lähelläsi mihin voisit vointisi mukaan osallistua? Spr, Srk joku
Voimia päiviisi🌞
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vähä jännittää 😄
No mikäs? Vai huvipuistovempaimet?😋
Oksettaa, maha löysällä, p*netaa, pää kipeä, janottaa, väsyttää ja surullinen fiilis.
Kankea ylösnousu, siitepölyallergia ja lääke siihen vissiin rasittaa yllättävän paljon :/
Aamusta heti kun silmät laukasee niin ikävä. Ky-ky-ky kylmä...
Ihan hyvää, kiitos. Viikko vierähti vieraan kanssa. Oli viikon meillä. Ensi vuonna toisinpäin.
Tänään löhöä ja pyykinpesua ja ukon kanssa fillaroimaan.
Mitä sinulle kuuluu?
Saan olla kotona pitkästä aikaa ihan yksin, kun mies lähtee vanhemmilleen koko päiväksi! :) Suunnitelmissa vähän siivoilua, jonkin hyvän ruuan tekoa ja pelailua tietokoneella. Illalla varmaan sitten yhdessä vilkaistaan Euroviisuja, kun Saksaa edustaa tänä vuonna kummankin pitkäaikainen suosikkibändi. N35
Huonoa, töissä yksi henkilö ketä on toisessa maassa ja kenen kanssa joudun tekemään yhteistyötä sähköpostin välityksellä on tosi ilkeä ja huusi puhelimessa, odotan jo kesälomaa.
Paskaa. Haluaisin lähteä kauppaan mutta en saa koska en ole käynyt suihkussa tän
ään kuin vasta kolme kertaa-
Kiva et on lauantai. Saa ihan vaan olla.
Maha sekaisin jostain syystä. Jatkuvaa vessassa ravaamista ollut tämä päivä.
Mikäs tässä. Aurinko paistaa ja linnut laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Maha sekaisin jostain syystä. Jatkuvaa vessassa ravaamista ollut tämä päivä.
Tätä on näköjään liikkeellä. Minulla maha nyt rauhoittumassa.
N62 kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vähä jännittää 😄
No mikäs? Vai huvipuistovempaimet?😋
No tämä kesän eka oikea työpäivä 🎢 😎.
Eipä tässä kummempaa. Käytiin miehen kanssa kaupassa. Ostettiin pihvit ja laitettiin juustokakku jääkaappiin jähmettymään.
Varmaan grillailtaan ja tehdään euroviisuhengissä drinkkejä.
Saatetaan saunoa, jos huvittaa. Tosin suihkulähdekin pitäisi siivota ja laittaa kuntooon.
Ihan hyvää, kiitos. Istutettiin orvokkeja. Pitäis varmaan laittaa jotain ruokaa.
Vähä jännittää 😄