Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Siunattu pyhäpäivä 🙏 saamme molemmat pojat ja lapsenlapset kotiin. Kovasti mietin tarjottavaa. Masennuskin saa luvan väistyä.
Me monet ihmiset synnymme tänne "kovan kohtalon" kanssa. Monilla on erilaisia vastoinkäymisiä elämän aikana. Itse elän vasta nyt ikääntyneenä elämäni parasta aikaa. Lapset aikuisia ja maailmalla, vihdoin saan ajatella itseäni. Tätä onnellisuutta voi vain toistella. Ihana kun saan olla vapaana kaikista velvollisuuksista. En todellakaan riuduta itseäni missään porukoissa, joissa ei ole hyvä henki. Suurin onneni on ollut luonteeni, joka viihtyy yksinäänkin. Yksin oltu aikani on luksusaikaa. En todellakaan roiku surkeissa porukoissa.
Mä kävin tänään töissä. Tein muutaman askeleen töitä eteenpäin. No, tunnin vain olin töissä.
Sitten kävin ostaa kuulokkeet. Ajatella, että Powerista ei löytynyt havittelemani mallisia kuulokkeita, mutta Prismasta löytyi.
Just söin perunoita nakkikastikkeessa ja jälkkäriksi jäätelöä. Nyt istun porukoiden terassilla nauttien tästä ilmasta. Näyttää siltä, että kohta tulee vettä taivaalta.
Ihan erilaiset olot on mökillä ja kotopuolessa. Jotenkin kevyempi on liikkua täällä, kuin mökillä.
Ovatko muut jo rantautuneet kotiin vai onko lomat vieneet teidät mennessään?
M31
Oli tämä juhannus erilainen. Naapuri lopetti itse elämisen ennen juhannusta... sitä on tässä sulateltu. Kun lapsuudesta asti tunnettu, niin kyllä se kolahtaa...
ihan jees. Vähän suututtaa lähteä töihin huomenna. Mutta tämmöstä tää on. Onneksi on ihan ok työ ja lomakin alkaa kohta.
"En todellakaan riuduta itseäni missään porukoissa, joissa ei ole hyvä henki. Suurin onneni on ollut luonteeni, joka viihtyy yksinäänkin. Yksin oltu aikani on luksusaikaa. En todellakaan roiku surkeissa porukoissa"
Kirjoitin tästä aiheesta aiemmalle sivulle. Omassa tapauksessani olen itsekin yksinäinen. Toisaalta kestän myös yksin oloa. On ollut pakko kestää ja monesti on parempi ollakin yksin. Nämä ikävät jutut ihmisistä liittyvät itselläni kiusaamiseen. Ja siitä seuranneeseen pahan puhumiseen ja suoranaiseen kampanjaan minua kohtaan, että kaikkea ikävää puhutaan ja huudellaankin välillä. Jotkut on joskus tämän aloittanut ja se on nyt ikävästi levinnyt. En viitsi enää tarkemmin kirjoittaa, kun tulee turvaton olo ja kirjoittaessa tätäkin.
Näin en todellakaan vietä aikaa heidän kanssaan. Silti monesti olen kohteena tässä kaikessa. Johonkin ketjuun täällä kirjoitin tarkemmin kaikesta. Näin en tavallaan voi valita tätä kaikkea. Voin välttää jotain paikkaa missä todennäköisesti kohtaisin jonkun tyypin yms, mutta muuten en voi tietää kaikkea ja kaikkia mitkä tässä ovat mukana. Olen suurelta osin täysin arvailuni varassa ja tiedän ehkä tämän kaiken alkua, mutta muu on pimennossa. Eihän tämäkään liity ketjuun millään tavalla. Halusin vaan avata asiaa, että en itse roiku missään ikävässä porukassa. Olen vaan tahtomattani joutunut tähän kaikkeen mukaan. Vaikeaa kirjoittaa tästä.
Vierailija kirjoitti:
Oli tämä juhannus erilainen. Naapuri lopetti itse elämisen ennen juhannusta... sitä on tässä sulateltu. Kun lapsuudesta asti tunnettu, niin kyllä se kolahtaa...
Oi voi, koskaan ei voi tietää, mitä kenenkin mielessä liikkuu...
Voimia Sinulle
N63
Koira täyttää tänään vuosia. Alkaa olla ehtoopuolella jo, mutta ei itse sitä tiedä. Tuntuu, että se oli ihan äsken, kun se haettiin kasvattajalta. Monta asiaa on maailmassa sen elinaikana muuttunut, samoin sen omassa elämässä. Elämä kolhii meitä kaikkia ja nuoruuden into lakastuu. Tänään kuitenkin juhlapäivä ja herkkuja ollut.
Kävin äidilläni kylässä ja auttelemassa koska hän on jo iäkäs. Petiin jäi kun lähdin.
Työasiat vähän rasittaa, mutta leikin meidän taistelukissan kanssa. Se tykkää tehdä peiton alta sokkona iskuja tassauilla ja hampailla.
Mikä juttu on noilla alanuolilla mitä on lähes jokaisen kommenteissa? Jos teillä alanuolittajilla on jotain sanottavaa, niin se ei välity alanuolilla. Mä tässä oon funtsinut, että mitä pahaa on toisten hyväntahtoisissa kommenteissa, että niihin on aivan pakko osoittaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu on noilla alanuolilla mitä on lähes jokaisen kommenteissa? Jos teillä alanuolittajilla on jotain sanottavaa, niin se ei välity alanuolilla. Mä tässä oon funtsinut, että mitä pahaa on toisten hyväntahtoisissa kommenteissa, että niihin on aivan pakko osoittaa mieltä?
Täällä käy joku höpsö alanuolittaja, kaikkiin kommentteihin piisaa nuolia, hänen päivänsä kohokohtia on varmaan😉
Ei piitata siitä, olkoon pöhkö keskenäs
Pieni ennakkoväsymyksen tunne, kun pitäisi aloittaa päivä, se tarkoittaa että ruveta tekemään jotakin, järjestelemään, muuttamaan näkymää, työntämään pois, vetämään esiin, houkuttelemaan hyötykasveja marjojen, hedelmien ja juuresten kehittämiseen, häätämään niistä loisia ja kiusanhenkiä, loihtimaan rumaa kauniiksi ja sekamelskaa selkeäksi.
Olen vain pieni vanha heikko ihminen, herrantähden! Maailmanjärjestys ei voi olla minun vastuullani!
Joka aamu on järjestettävä kaikkein ensimmäiseksi oman pään sisältö ja eliminoitava maailman lyhimmän pururadan risut ja rasut. Kun kitkeytyy turha ajatus, tulee toiminta tilalle. Kun iskee työuupumus, on tarjolla lepo ja linnunlaulu.
Joka aamu astun kiitollisuuden polulle. Se haluaa tietoisuuteni heräävän ja löytävän kaiken kauniin ja tarpeellisen, kun sentään olen jo saanut aamukahvin suosiollisella avustuksella fyysisen koneeni käyntiin.
Kiitollisuuden polku - reunustettu kimaltelevin kultahippusin.
Loistavaa kultahippuspäivää itse kullekin säädylle, t. Kartanon Herttuatar
Kummallista on elämä. Ja ihmiset. Saaneeko tästä koskaan selvää?
Kiitos teille tähän ketjuun kirjoittajat, kun jaatte täällä ainutlaatuisen elämänne iloja ja suruja, ihmisyyttä ja luomakunnan suuruutta, toisia kunnioittaen, yhteyttä vaalien.
Armorikasta päivää teille kanssakulkijat 💚
Tämä on todellakin niin ihana ketju, kiitos siitä kuuluu kaikille kivoille kirjoittajille💕
Enpä arvannut aloittaessani, miten koskettaviakin kuulumisia täällä jaetaan.
Joku toinenkin kaipaili kuulumisia leikkauksessa 19.6 olleelta, samoin minä.
Toivon pikaista toipumista🦋
N63
Päivän biisi Aki Sirkesalo: Toijalan takana
R.I.P. liian nuorena lähti...
Hei taas, tänään yllättäen vanhempi poika tuli työmatkalla ruokatunnilla käymään, oli ruokakin mukana. Siivota pitäisi mutta kehtoittaa nyt kun itse äsken söin.
Vierailija kirjoitti:
Hei taas, tänään yllättäen vanhempi poika tuli työmatkalla ruokatunnilla käymään, oli ruokakin mukana. Siivota pitäisi mutta kehtoittaa nyt kun itse äsken söin.
Tuttu juttu, pitäs, pitäs... sitä ja tätä, mutten kehtoo... helteellä ei oo pakko siivota, sateella sit. Ihana tuuli, pyykit laitoin pyörimään, kuivuvat ulkonarulla hetkessä.
N63
Oli loistava juhannus. Tuli nautiskeltua joka hetkestä mökillä.
Mä oon jo kotona. Lähdettiin aikaiseen, ettei jouduttu ruuhkaan.
Se on huomenna työpäivä. "Aah, on se vaan mukavaa työntekoon taas tarttua." No, se pistää iloiseksi, kun saisi nyt olevat työt valmiiksi niin pääsisi lomille. Mahdollisesti ensiviikolla lomille pääsenkin ja ensimmäiset festarit kohdallani alkaa ensiviikonloppuna.
Töissä tulee varmasti ikävä sitä järvessä uintia.
N63, kuulosti sinunkin juhannus yhtä mukavalta. Meillä vaan ei ollut mitään kokkoa. Meillä oli sellaista rauhallista mökkeilyä. Ei ollut reivaamista, vaan nautiskelua syöden ja oleskellen.
Ensiviikolla sitä reivaamista taitaa olla ja ehkäpä Supersankarin tahtiin, jonka esittäjinä on Dj Oku Luukkainen, Petri Nygård ja Pasi ja Anssi (uutuus kappale)
M31