Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
3041/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko teistäkin tämän olevan ihan paska alusta? Pitkästi kirjoitin ja sitten heittää erroria eikä lähetä viestiä.

Hui😠, hetken luulin, että mollaat ketjua...

Siis todella outoa tän toiminta: just noin, pitkä harkittu viesti katoaa... sitten kun saat tökerömmän uusinnan aikaiseksi ja lähetät -> ok. Ja sit siellä onkin se eka viesti myös!!! Tunnen itseni hölmöksi ja laitan vielä kolmannen kommentin, missä selittelen aiempia...

Sama joskus, kun pitkä kommentti juuttuu jonkun sanan takia "sensuuriin", luvataan julkaista myöhemmin, mitä ei koskaan tapahdu... siinä sit pohdit, mikä  s a n a ??

Mulle tuli jotain erroria ja eikä koskaan julkaistu viestiäni. Turhauduin ja huusin tuntuvat kirosanat. Enkä jaksa enää kertoa sitä. 

Mä sitten jäkeen päin totesin, että jatkossa kannattaa ensiksi kirjoittaa jonnekin muualle (vaikka muistiinpanoihin) ja sitten sieltä kopioi viestin ja liittää tänne sen kirjoituksen, niin ei mene hukkaan kirjoitettu viesti erroreiden takia.

Vierailija
3042/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a mun päivä on varmaan lepäilyä.

Potenu tässä angiinaa melkein parisen viikkoa, ja yltynyt melkosen pahaksi sinällää (mahdollisesti refluksin myötä myös) että yskin ja kakostelen verta. Mutta tokkiisa on lekurille soitellu ja kyselly mittee tehhään, niin kyl se täst viel.

Kaffet kyllä keittäsin mielellää ja jottai evästä nassuun ni olo tasaantuu, kyllä se päivä paistaa risukasaankin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a mun päivä on varmaan lepäilyä.

Potenu tässä angiinaa melkein parisen viikkoa, ja yltynyt melkosen pahaksi sinällää (mahdollisesti refluksin myötä myös) että yskin ja kakostelen verta. Mutta tokkiisa on lekurille soitellu ja kyselly mittee tehhään, niin kyl se täst viel.

Kaffet kyllä keittäsin mielellää ja jottai evästä nassuun ni olo tasaantuu, kyllä se päivä paistaa risukasaankin

Kuulostaa pahalta. Toivottavasti saat tarvitsemaasi hoitoa. Paranemisia!

Vierailija
3044/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jännittää ja pelottaa 19.6 oleva leikkaus että jos en herääkään

Vierailija
3045/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä eilen katsonutkaan mitään elokuvia. Mä nukahdin sohvalle. Hyvin pitkästi tuli nukuttua, kiitos eilisen pyöräilyn.

Tänään oon kävellen liikenteessä. Kävin keskustassa syömässä ja kirppiksellä. Päivä alkoi sateisesti ja sateenvarjon alla kuljin. Lähtiessäni keskustasta päivä oli piristynyt ja kävelin porukoilleni auringon alla

On sitä tänä viikonloppuna liikuttu. Tänään kävelyä on ainakin 10km ja enemmänkin kaiken kaikkiaan. 

Kyllä kunto kohoaa ja mieli virkistyy.

M31

Vierailija
3046/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äänestämässä. Ihana kun pahin helle ohi ja tuulee reippaasti. Läpiveto kämpässä viilentää ihanasti. Kuuntelen lintujen sirkutusta ja haaveilen omasta kodista isolla puutarhalla vaikka todellisuudessa raha riittää vain pieneen kerrostaloasuntoon laitakaupungilla.

Vierailija
3047/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just lähdössä äänestämään nais ehdokasta. 

Vierailija
3048/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jännittää ja pelottaa 19.6 oleva leikkaus että jos en herääkään

Miksi pelkäät, ettet heräisi? Anestesialääkärin kanssa voi kyllä jutella asiasta. Onko niin, ettet ole ennen ollut leikkauksessa? Minut on leikattu monta kertaa. Nukutettuna ja puudutuksessa, molempia siis kokenut. Jos taustalla on perussairauksia, anestesialääkäri ottaa ne huomioon. Rohkeutta sinulle.

Vierailija
3049/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on taas työpäivä. Niin pääsin viikonlopun makuun, että ei yhtään huvittaisi mennä töihin huomenna. Tämä viikonloppu on ollut mukava. Saanut olla omassa rauhassa.

Töissä sitten on hirveää häslinkiä.

Vierailija
3050/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ollut yhtä helv.ettiä maanantaista asti. Naisen kanssa väärinkäsitys.

Ero. Nyt en tiedä elämästä eteenpäin...

Vierailija
3051/24139 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana, juuri äsken löysin uuden laulun. Tai oikeastaan vanhan laulun, joka yllättäen osoittautui juuri äänialalleni sopivaksi. Aloin laulaa sitä artistin kanssa ja toistin useampaan kertaan. Joskus toiste laulan sen karaokeversiona ja talletan puhelimeen. Tällainen ihana harrastus minulla. 

Kadotan aina kaikki huoleni ja murheeni kun laulan. Laulaessaan ei kerta kaikkiaan voi ajatella mitään ankeaa. Löydän kauneutta elämääni melodioista, rytmistä, eri soittimien äänistä. Pidän tätä niin suurena lahjana! Ja olen kiitollinen kaikille artisteille ja bändeille että ovat tehneet juuri minun korvilleni ja laulunäänelleni sopivia kappaleita.

Tänä iltana kauneus tuli luokseni Stingin Fields of Gold -kappaleen myötä. Sting on nero. 

Kiitos, musiikin jumalat ja nerot!

Vierailija
3052/24139 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana, juuri äsken löysin uuden laulun. Tai oikeastaan vanhan laulun, joka yllättäen osoittautui juuri äänialalleni sopivaksi. Aloin laulaa sitä artistin kanssa ja toistin useampaan kertaan. Joskus toiste laulan sen karaokeversiona ja talletan puhelimeen. Tällainen ihana harrastus minulla. 

Kadotan aina kaikki huoleni ja murheeni kun laulan. Laulaessaan ei kerta kaikkiaan voi ajatella mitään ankeaa. Löydän kauneutta elämääni melodioista, rytmistä, eri soittimien äänistä. Pidän tätä niin suurena lahjana! Ja olen kiitollinen kaikille artisteille ja bändeille että ovat tehneet juuri minun korvilleni ja laulunäänelleni sopivia kappaleita.

Tänä iltana kauneus tuli luokseni Stingin Fields of Gold -kappaleen myötä. Sting on nero. 

Kiitos, musiikin jumalat ja nerot!

Ihana viesti, kyl musiikki on niin parasta. Monista biiseistä tulee muistoja mieleen...

Päivän kipale: Kun luokassa sä käänsit päätä, silmäs näin ja oikopäätä, Taunon kanssa paikkaa vaihdettiin...

Badding: Nuori rakkaus

Muistan tästä ensi ihastukset oppikoulun alaluokilla💕

Vierailija
3053/24139 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun biisi

Edu Kettunen: Autiolla rannalla

Kuulin livenä eilen (ei Edu)

L o i s t a v a

Vierailija
3054/24139 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun biisi

Edu Kettunen: Autiolla rannalla

Kuulin livenä eilen (ei Edu)

L o i s t a v a

Ups: Autioilla rannoilla piti kirjoittamani

Vierailija
3055/24139 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoiluni sen kuin vaan jatkuu. Lähdin kävellen töihin, töistä kävellen porukoilleni ja porukoilta kävellen elokuviin ja nyt oon kävellen matkalla kotiin. On sitä tänäänkin ainakin yli 10km tullut käveltyä... enemmänkin. Kävellen noin tunti vielä menee, kunnes oon kotona.

Kävin katsoo The Watchers -leffan. Oli se mielestäni enemmän fantasiaa, kuin kauhua. 

Töissä tänään oli siivoilua pomon käskystä ja imuri meni rikki. Tämä on jo toinen imuri vuoden sisään, mikä kärähti käsiini. "Kivat" palaneen hajut oli tänään töissä läpi päivän.

M31

Vierailija
3056/24139 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joku kuntoilu -ketju, johon sopisi paremmin kirjoittaa, kun taas kerran lähdin kävellen töihin, kaupoille ja kirppikselle. Työpäiväkin meni päänsääntöisesti pystyssä. Luulisi sitä painonkin putoavan näillä liikkumisilla. Mulla ei vaan ole vaakaa olemassa kotonani. Tänään löysinkin pari elokuvaa kirppikseltä:

- 47 Meter Down: Uncaged (2017)

- Käärme ja Sateenkaari (The Serpent and the Rainbow) (1988)

Sitä kun pääsee liikkumisen makuun niin sitä aktiivisemmaksi liikkujaksi tulee. Huomenna meen porukalla heittelee lättyä 🥏 Vieläpä sellainen rata, jossa on suuria korkeuseroja ja ei ole lyhyt rata. Saa nähdä miten kroppani kestää lähes joka päivä liikuntaa. Eilen sentään oli lepopäivä.

Onko muita aktiivisia liikkujia? Ja mitä muillekin kuuluu?

M31

Vierailija
3057/24139 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äänestämässä. Ihana kun pahin helle ohi ja tuulee reippaasti. Läpiveto kämpässä viilentää ihanasti. Kuuntelen lintujen sirkutusta ja haaveilen omasta kodista isolla puutarhalla vaikka todellisuudessa raha riittää vain pieneen kerrostaloasuntoon laitakaupungilla.

Minäkin asun pienessä kerrostaloasunnossa laitakaupungilla. Se on kuitenkin koti ja siellä on oma rauha. Vapaa-aika menee ulkoillessa, lukiessa, elokuvien parissa. On helppoa lähteä vaikka lomalle, kun ei tarvi huolehtia mistään, sulkee vaan oven perässään. Ja kiva on taas palatakin. Puutarha-ihmisenä ajattelet varmaan toisin. Ehkä joskus vielä saat puutarhan. Oletko miettinyt siirtolapuutarhapalstaa?

Vierailija
3058/24139 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sinulla olisi rahaa ostaa ruokaa, ei sinun tarvitsisi mennä. Olethan kiitollinen siitä että maaperä ja eläimet ravitsevat sinut ja että lompakossasi on rahaa.

Olethan kiitollinen siitä että saat ilmaista itseäsi juuri kuten itse haluat. Sinulla on ollut hyvä päivä, parempi kuin miljardeilla muilla. Sen voi todeta siitä, mitä sanoja haluat kirjoittaa toisten nähtäväksi.

Näin sinä kerroit minulle kuulumisesi.

Vierailija
3059/24139 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei sinulla olisi rahaa ostaa ruokaa, ei sinun tarvitsisi mennä. Olethan kiitollinen siitä että maaperä ja eläimet ravitsevat sinut ja että lompakossasi on rahaa.

Olethan kiitollinen siitä että saat ilmaista itseäsi juuri kuten itse haluat. Sinulla on ollut hyvä päivä, parempi kuin miljardeilla muilla. Sen voi todeta siitä, mitä sanoja haluat kirjoittaa toisten nähtäväksi.

Näin sinä kerroit minulle kuulumisesi.

Kenen tekstiin yrität vaikuttaa sanoillasi?

Vierailija
3060/24139 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka leffa katsottu: Out of Season

Mulle just sopiva tänään, tunteita, eroja, merenrantaa...

Nyt lopetan hehkutuksen...

Mukavaa viikkoa Kaikille😉

N63

Ketju on lukittu.