Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (23602)
Lunta satelee, taitaa lopulta tulla pysyvämpi lumi.
Joulusuklaa onneksi lopussa, vaan niin on joulukin. Vaan mikäpäs tässä lomaa viettäessä.
Aamulenkillä tapasin naapurin, jonka asuntoon se ilmanvaihtokoneen remontti on jo tehty. Kertoi, että kyllä siinä koko se "kaappi" vaihdetaan eli ei pelkästään sen sisällä olevia osia. Joten yläkerran käytävän pitää olla täysin tyhjä, kun mun asunnossa se remppa tulee. En siis aloitakaan vielä työhuoneen remontin viemistä loppuun vaan vasta keväällä.
Täälläkin tuulee aika paljon, mutta myrskyksi tuota ei voi sanoa. En ole katsonut säätiedotusta, onko sitä tänne pääkaupunkiseudulle edes tulossakaan.
Harjoittelen tulevaan työhaastatteluun ja yritän kerätä itseluottamusta lukuisten pettymysten jälkeen. Viimeisin työhaastattelu oli ennen joulua ja jäin hopealle. Oli kuulemma vielä parempi joku toinen hakija, oikein hierotaan naamaan "parempi". No, tämä "parempi" sain määräaikaisen työn ja minä menen nyt vakkarityöhön haastatteluun. Sitten vielä tuossa määräaikaisen haastattelussa ihmeteltiin, että miksi minulla on paljon määräaikaisi. Hei haloo, tekin tarjoatte määräaikaista, joten onko varaa arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelen tulevaan työhaastatteluun ja yritän kerätä itseluottamusta lukuisten pettymysten jälkeen. Viimeisin työhaastattelu oli ennen joulua ja jäin hopealle. Oli kuulemma vielä parempi joku toinen hakija, oikein hierotaan naamaan "parempi". No, tämä "parempi" sain määräaikaisen työn ja minä menen nyt vakkarityöhön haastatteluun. Sitten vielä tuossa määräaikaisen haastattelussa ihmeteltiin, että miksi minulla on paljon määräaikaisi. Hei haloo, tekin tarjoatte määräaikaista, joten onko varaa arvostella.
Tiedän tunteen, työhaastattelut mennyt nykyään nöyryystys nätelmäksi. Etsimällä etsitään syytä miksi et ole sopiva tiimiin. On kyseenalaistettu suosittelijat ja arvostelu työtodistuksetkin, miten suomalainen onkin näin epäkohtelias juntti. Ja nämä juntit on johtoasemassa. Varmaan piereskelevät ruokapöydässäkin noilla käytöstavoilla.
Olen nyt tyytyväinen, vein roskat ja kävin kaupassa, ostin vain leivän , margariinin ja kinkkumakkara pkt. Tapasin erään Matin ja vaihdettiin joulukuulumiset. Palasin kotiin, keitin kahvit ja katson La Promesan, en viikolla katsonut kun oli joulumenoja.
Meillä molemmilla vähän flunssainen olo joten sisällä tämä päivä.
Pötkötän viltin alla ja katselen ikkunasta- isot puut huojuvat kovassa tuulessa. Aurinkokin näyttäytyy.
Vuosi käy vähiin. Eiköhän illalla jo ekat raketit pauku naapurustossa.
Mukavia kuulumisia täälläkin. Olin suunnitellut pyykkiä tälle päivälle, mutta siirsin maanantaille. Vietetään pyhää vielä. Savukalasalaattia väkerrän kohta, maistuu todella jouluruokien jälkeen.
Felix ja Klara, 3.osa tulee tänään.
Joulu siivottu kokonaan pois, vain ulkovalot jäi. Ihanan selkeää ja siistiä. Juoksulenkille lähden kunhan saan lakanat silitettyä. Mankeli meni rikki vuosi sitten ja nykyään silitän lakanat. Puuhakas päivä. Arkin on parasta.
Minä laitoin tulleet joulukortit jo pois. Aikoinaan säästin niitä mutta nykyään heitän surutta roskiin.
Eiköhän koristeetkin jouda jo laatikon kätköön vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin tulleet joulukortit jo pois. Aikoinaan säästin niitä mutta nykyään heitän surutta roskiin.
Eiköhän koristeetkin jouda jo laatikon kätköön vuodeksi.
Minä katselen kortteja ja koristeita loppiaiseen. Jouluruoka loppuu huomenna, onneksi sain pizzalahjakortin joululahjana.
Yksi suurista on poissa. Rip Pate. Laulusi jää elämään.
Ikävöin ihanaa naista. Ainoa oikea minulle.
Kun katsoin rakkausleffoja, kaikki ne kertovat hänestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, työhaastattelut mennyt nykyään nöyryystys nätelmäksi. Etsimällä etsitään syytä miksi et ole sopiva tiimiin. On kyseenalaistettu suosittelijat ja arvostelu työtodistuksetkin, miten suomalainen onkin näin epäkohtelias juntti. Ja nämä juntit on johtoasemassa. Varmaan piereskelevät ruokapöydässäkin noilla käytöstavoilla.
Siellä katsotaan miten suhtautuu kritiikkiin ja miten osaa toimia ahdistavassa tilanteessa. Se kuuluu haastattelijoiden työhön. Myös roolijako: ilkeä, kiltti, haastava, lipevä haastattelija jne. Siinä katsotaan hakijan toimintaa erilaisten tyyppien kanssa. Ettekö ole tienneet? Ryhmädynamiikkaa ja toimintaa.
Uusi Suomi puhuu koronasta vuodelta 21 hämää
Uusi Suomi puhuu koronasta vuodelta 21 hämää , kuin olisi kyseessä uusi epidemia
Siinähä tuo on vuan tuassii männynnä.Mänköön sitte vuan.
Harmittaa viettää aikaa väärän naisen kanssa. On korvike. Ihan muu nainen mielessä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Aamulenkillä tapasin naapurin, jonka asuntoon se ilmanvaihtokoneen remontti on jo tehty. Kertoi, että kyllä siinä koko se "kaappi" vaihdetaan eli ei pelkästään sen sisällä olevia osia. Joten yläkerran käytävän pitää olla täysin tyhjä, kun mun asunnossa se remppa tulee. En siis aloitakaan vielä työhuoneen remontin viemistä loppuun vaan vasta keväällä.
EVVK, samaa remppaa oot jankannu jo kuukauden!
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
EVVK, samaa remppaa oot jankannu jo kuukauden!
Remppa on kuulumisia. Strömsö tulee telkasta. Viimeiset joulutortut syödään kohta iltakahvilla.
Paten viimenen Ratinakonsertti 2023 tulee ysiltä.
Hannesta odottaessa...
Säilyykö sähköt, kaatuuko puita, tuleeko muita vahinkoja?