Mitä vikaa on yksinkertaisessa elämässä?
Miksi niin monella pitää olla jatkuvasti hienoja ulkomaanmatkoja, kalliita hankintoja, koko ajan jotain erikoista ja hienoa? Postaillaan someen uusimmista elämyksistä, saavutuksista, suorituksista. Miksei yksinkertainen elämä kelpaa?
Kommentit (14)
Ei mitään vikaa, mutta ei sen myöskään tarvitse "kelvata" sellaisille ihmisille, jotka haluavat muuta.
Siksi, että yksinkertainen elämä on tylsää ja päämäärätiedotonta. Kohtuus elämän yksinkertaisuudessakin. En minä ainakaan saa iloa yksin olemisesta ja hiljaisuudesta.
Niin miksi kaikki ihmiset ei ole samanlaisia ja nauti samoista asioista?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vikaa, mutta ei sen myöskään tarvitse "kelvata" sellaisille ihmisille, jotka haluavat muuta.
Juurikin tämä. Ei yksinkertaisuuteen tarvitse pakottaa, jos ei viihdy yksinkertaisuudessa ja monotonisuudessa.
Luonto ei kestä ihmiskunnan elämyshakuisuutta.
Eikö kannattaisi elää omannäköistä elämää ja tehdä niitä juttuja joita haluaa/pystyy eikä miettiä miten paljon joku muu tekee tai on tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että yksinkertainen elämä on tylsää ja päämäärätiedotonta. Kohtuus elämän yksinkertaisuudessakin. En minä ainakaan saa iloa yksin olemisesta ja hiljaisuudesta.
Voi sitä vaikka kyläillä ja musisoidakin.
Miksei ap:lle kelpaa yksinkertainen elämä, johon ei kuulu muiden kyylääminen? Vaikutat olevan ainut kitisijä. Veikkaan että mariset kaiken aikaa jostain.
Vierailija kirjoitti:
Luonto ei kestä ihmiskunnan elämyshakuisuutta.
Elämyksiä saa pienistäkin asioista. Eikä siinä mitään vikaa ole. Esim mulle oli elämys eilen kun miesystävä vain jatkoi rakastelemustani saatuani orgasmin ja sain kolme lisää.
Vain kaloreita paloi ja kummallakin oli kivaa.
Ne on niitä kapitalismin uhreja, jotka etsivät elämään sisältöä ja merkitystä kuluttamisella.
Ap on vanhempi valittaja. Mun anoppi alkoi tuollaiseksi. ,,Miksi meette ulkomaille lomilla, kun ette tunne vielä kotimaatakaan? Mihin te 2 autoa tarviitte? Mikä idea siinä racletissa/fonduessa muka on? Kai sinä voit tehdä teidän fiineille ystäville ihan tavallista kotiruokaa?,,
Ilävää, että toisista tulee tuollaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä vaikka kyläillä ja musisoidakin.
Miten olisi työ ja parisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä kapitalismin uhreja, jotka etsivät elämään sisältöä ja merkitystä kuluttamisella.
Elämykset ja kokemukset eivät suoranaisesti liity kuluttamiseen.
Minulle kelpaa. En ole myöskään somessa. Tätä palstaa ei tässä yhteydessä lasketa.