Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa on yksinkertaisessa elämässä?

Vierailija
27.03.2023 |

Miksi niin monella pitää olla jatkuvasti hienoja ulkomaanmatkoja, kalliita hankintoja, koko ajan jotain erikoista ja hienoa? Postaillaan someen uusimmista elämyksistä, saavutuksista, suorituksista. Miksei yksinkertainen elämä kelpaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa. En ole myöskään somessa. Tätä palstaa ei tässä yhteydessä lasketa.

Vierailija
2/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa, mutta ei sen myöskään tarvitse "kelvata" sellaisille ihmisille, jotka haluavat muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että yksinkertainen elämä on tylsää ja päämäärätiedotonta. Kohtuus elämän yksinkertaisuudessakin. En minä ainakaan saa iloa yksin olemisesta ja hiljaisuudesta.

Vierailija
4/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi kaikki ihmiset ei ole samanlaisia ja nauti samoista asioista?

Vierailija
5/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vikaa, mutta ei sen myöskään tarvitse "kelvata" sellaisille ihmisille, jotka haluavat muuta.

Juurikin tämä. Ei yksinkertaisuuteen tarvitse pakottaa, jos ei viihdy yksinkertaisuudessa ja monotonisuudessa.

Vierailija
6/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ei kestä ihmiskunnan elämyshakuisuutta.

Vierailija
7/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi elää omannäköistä elämää ja tehdä niitä juttuja joita haluaa/pystyy eikä miettiä miten paljon joku muu tekee tai on tekemättä.

Vierailija
8/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että yksinkertainen elämä on tylsää ja päämäärätiedotonta. Kohtuus elämän yksinkertaisuudessakin. En minä ainakaan saa iloa yksin olemisesta ja hiljaisuudesta.

Voi sitä vaikka kyläillä ja musisoidakin.

Vierailija
9/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap:lle kelpaa yksinkertainen elämä, johon ei kuulu muiden kyylääminen? Vaikutat olevan ainut kitisijä. Veikkaan että mariset kaiken aikaa jostain.

Vierailija
10/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto ei kestä ihmiskunnan elämyshakuisuutta.

Elämyksiä saa pienistäkin asioista. Eikä siinä mitään vikaa ole. Esim mulle oli elämys eilen kun miesystävä vain jatkoi rakastelemustani saatuani orgasmin ja sain kolme lisää.

Vain kaloreita paloi ja kummallakin oli kivaa.

Vierailija
11/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä kapitalismin uhreja, jotka etsivät elämään sisältöä ja merkitystä kuluttamisella.

Vierailija
12/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vanhempi valittaja. Mun anoppi alkoi tuollaiseksi. ,,Miksi meette ulkomaille lomilla, kun ette tunne vielä kotimaatakaan? Mihin te 2 autoa tarviitte? Mikä idea siinä racletissa/fonduessa muka on? Kai sinä voit tehdä teidän fiineille ystäville ihan tavallista kotiruokaa?,,

Ilävää, että toisista tulee tuollaisia!

Vierailija
13/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä vaikka kyläillä ja musisoidakin.

Miten olisi työ ja parisuhde?

Vierailija
14/14 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä kapitalismin uhreja, jotka etsivät elämään sisältöä ja merkitystä kuluttamisella.

Elämykset ja kokemukset eivät suoranaisesti liity kuluttamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme