Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22467)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä saa olla muissa keskusteluissa. Täällä ei. Täältä ajettiin pois paljon kirjoittajia juuri tuon vuoksi. Mielipiteiden. Ap ei salli keskustelua. Se ei ole riitelyä, jollei kukaan tee siitä riitaa pakottamalla omaan mielipiteeseensä.
Tällainen ketju tämä on. Riitelyketju nykyään. Kiitos vaan ap taas päivän riidan aloituksesta. Huoh.
Niin. Lopeta!
Vierailija kirjoitti:
Missä on Doris nyt?
Poistamassa totuuksia hänen valheistaan ja varkauksustaan. Luulee, että ne häviää niin. Ei katoa. Me kyllä muistetaan ja muistutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä on Doris nyt?
Ymmärrän hyvin, ettei täällä valheiden ja solvausten verkossa viihdy :(
No niin, kanssaihmiset! Nyt rauhoitumme kaikki ja heräämme aamulla hyvillä mielin.
Kauniita unia!
Mulle kuuluu ihan paskaa. Huonoja uutisia tuli ja että on fiilikset ihan maissa. En kerro enempää, mutta kyllä osu ja uppos ihan huolella.
Kyllä se aina koskettaa kun nuori ihminen kuolee. Olga Temonen tänään. Mun oma poika kuoli 8 vuotta sitten ja edelleen on kova ikävä. Joskus kun oikein koskee, sitä haluais ite mennä perässä. Vaikka on elämä ihan kivaakin. Mutta surulliset fiilikset tänään.
Huomenta!
Ystävällistä tekoa ei voi tehdä liian aikaisin, sillä koskaan ei tiedä milloin on liian myöhäistä.
Mukavaa päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Doris nyt?
👍🏾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Doris nyt?
👍🏾
Kakkapeukku!
Valopää pullea pontsopyllerö puuttuu vielä.😍
Pyykkipäivä. Lunta on pari senttiä. Valoisaa. Laittelen sähköpostia kohta siskolle. Joulujuttuja suunnittelen, enää kuukauden verran aikaa. Nopsaan menee kuukaudet.
Mukavaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
No niin, kanssaihmiset! Nyt rauhoitumme kaikki ja heräämme aamulla hyvillä mielin.
Kauniita unia!
Oliko Sulla kauniita unia? Mulla oli. Hymyilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nykyään pelkästään riitelypalsta......
Kokeillaan huomenna toisin: en korjaa yhtään mörrin valhetta, en tuohdu häirikön viesteistä. Jos olis parempi päivä :)
Tehkää muutkin näin. Antaa mennä vaan, kun on alamäki... jollain :(
Olipas sekavia unia, ja paljon tapahtumia. Täällähän oli unienselittäjäkin aikoinaan. Lapsuuskodin maisemat ja muistot toistuu usein unissa, ehkä aivot käsittelee menneitä unissa. Toiset ei näe unia lainkaan, tai ehkä on niin, etteivät muista.
Eilen oli juttua tutun kanssa kellon kääntämisen seurauksista. Mulla ei mitään, hän sanoi kärsivänsä viikkoja. Niin me ollaan erilaisia.
Linnut hyörii laudalla, enpä tunnista keitä ovat. Hauska seurata.
Vierailija kirjoitti:
Olipas sekavia unia, ja paljon tapahtumia. Täällähän oli unienselittäjäkin aikoinaan. Lapsuuskodin maisemat ja muistot toistuu usein unissa, ehkä aivot käsittelee menneitä unissa. Toiset ei näe unia lainkaan, tai ehkä on niin, etteivät muista.
Eilen oli juttua tutun kanssa kellon kääntämisen seurauksista. Mulla ei mitään, hän sanoi kärsivänsä viikkoja. Niin me ollaan erilaisia.
Linnut hyörii laudalla, enpä tunnista keitä ovat. Hauska seurata.
D ajoi unienselittäjän pois, kiusasi aikansa ja niin hän jätti ketjun. Minäkin kaipaan häntä.
Sähkön kanssa ongelmia, kaapeli katkennut. Sähköpostikaan ei toimi. Voi mua raukkaa. Pankkiin ja kantaan sentä pääsee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Doris nyt?
👍🏾
Kakkapeukku!
Mutta missä Valopilkku Valopää Pullea Pontsopyllerö? Hän, joka Rakastaa isoja kirjaimia Väärissä paikoissa.
Keitä muita D on ajanut pois "omasta ketjustaan"?
Unienselittäjän, kässäopen, äikkäopen, Autoilijan, elokuvaharrastajafrisbeetyypin, miehet, mummon joka tarvitsi apua intiimilelujen kanssa, eteläpohjalaisia yritti, mutta he eivät käskystä lähteneet ehkä vaan tylsistyivät, jne, jne.
Ja paljon muita, jäljelle jääneet vai me jotka olemme samaa mieltä ainakin nimellisesti. Mutta onko tämä tervettä? Onko erilaisuuden hyväksyminen tie avarakatseisuuteen ja ymmärryksen laajenemiseen? Mitä pelkään kun pelkään erilaisuutta? Jotain puolta itsessäni?
Missä on Doris nyt?