Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa mitään.Masentaa tää pimeys.t.Kaksisuuntainen.
Onko vaikea saada lääkitys kohilleen, kun olo vaihtelee? Onko jutteluapua?
Tsemppiä sulle
Doris
Voi viddu näitä Doriksen neuvoja! Muista syödä, juoda, nukkua, puhua. Mua oksettaa. Juttelua sairauteen...
Minusta hän kommentoi ja vastaa aina minullekin kivasti toisin kuin moni muu. Ei ole sanonut mitään ikävää ja ns puuttunut elämääni toisin kuin moni muu. Silloin minäkin ärsyynnyn jos joku liikaa neuvoo ja holhoaa. Sivusta tämä.
Puutarhuri täs, moikka kaikille.
Ulkona vielä hommia, kohta siirrytään osin sisälle. Osa puuhaa jo. Joulutähtiä. Hyasinttiä. Yms. Tai ensimmäiset on Syystähtiä, kaupoissa jo. Siivotaan kasvihuoneita tammikuun kylvöihin.
Haravoimista vielä riittää, jotain puiden leikkauksia. Vaurioituneita oksia poistetaan, pensaista myös. Onneks on monenlaista puuhaa. Lomaakin vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa mitään.Masentaa tää pimeys.t.Kaksisuuntainen.
Onko vaikea saada lääkitys kohilleen, kun olo vaihtelee? Onko jutteluapua?
Tsemppiä sulle
Doris
Voi viddu näitä Doriksen neuvoja! Muista syödä, juoda, nukkua, puhua. Mua oksettaa. Juttelua sairauteen...
Neuvoisit itse paremmin. Haistattelujen sijaan.
Lääkityksen säätö aina tilanteen mukaan. Rauhallinen elämä, ei stressaavia asioita. Liikunta on tärkeää. Turhien asioiden karsiminen. Unen hoito kuntoon. Paskapuhujien välttely.
Toinen avautui tänne. Kaipasi ehkä jotain vastinetta. S
Empatia, komppaus, myötätunto, osallistuminen.
Joku kiinnostuu kuulumisistasi, kommentoi. Kysyy lisää. Miksi tämä olisi kielteistä? Liian moni kulkee ohi, kun voisi pysähtyä ja kysyä: Onko kaikki kunnossa? Pärjäätkö?
En vaan voi ymmärtää, mitä väärää on välittää?
Eri
Vieraita tulossa lauantaina. Leivon perjantaina pullaa.
Vänkääminen näyttää olevan hyvä keino saada taas porukka koolle tähän ketjuun.
Mitä muuten kuuluu tähän iltaan itse kullekin? Itse alan kohta kuunnella radio-ohjelmaa. Sitä ennen käyn iltapesulla ja pesen kutrit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten kuuluu tähän iltaan itse kullekin? Itse alan kohta kuunnella radio-ohjelmaa. Sitä ennen käyn iltapesulla ja pesen kutrit.
Täällä oli pari ihan sopuisaa päivää tavallisin kuulumisin, passaa mulle (ilman jankkaajaa).
Kelpaako muille vakkareille, kuka tahtoo vänkäämistä, oikeasti? Ainakin jankkaaja on b o r i n g.
Mitä touhuatte marraskuumörkön lähestyessä? Kaamea kaamos vai suklaata sohvan nurkassa?
Vierailija kirjoitti:
Ankeeta kun taas ulkona harmaata ja märkää. Kotona möllötetään, mitähän järkevää sitä tänään tekis.
Miksi kaiken pitäisi olla järkevää? Monikkomuoto möllöttämisestä kertoo ettet ole yksin. Sadevaatteet päälle, otsalaput käyttöön ja reippailemaan. Tai kaapit auki ja katsoa mitä voisi kokata, vaikka pakastimeen. Kuulostaa että vanutaan töllön edessä ja räplätään kännykkää apaattisesti. Jos itse en olisi yksin, niin tekeminen muiden kanssa kuulostaisi mukavalle. Itse näpyttelen tätä viestiä ja hirvipaisti on hautumassa uunissa:)
Vierailija kirjoitti:
Mietin just, pitäisikö vaihtaa Radio Suomi Radio 1:een. Siellä tulis Hartaita säveliä ja Päivän mietelause, klassista musiikkia. Vois olla rauhoittavaa. Siellä tulee kuunnelmiakin.
Pesen huomenna kutrit, vaaleat hiukset pitkälle selkään. Puolikuivina laitan geeliä ja kiedon nutturalle kuivumaan. Tulee nätit kiharat.
Millaset kutrit sulla on?
Ei taida suklaat auttaa tässä pian alkavassa mörkömarraskuussa. Koleeta, kosteaa, sumuista, märkää.... ei ihme että marras tarkoittaa kuolemaa eli kohta alkaa kuolemankuu sanan varsinaisessa merkityksessä.
Toivottavasti pian loppuu tuo ajan siirtely ja kesäaika jää pysyväksi, sopii paremmin tänne pimeään ja synkkään Pohjolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankeeta kun taas ulkona harmaata ja märkää. Kotona möllötetään, mitähän järkevää sitä tänään tekis.
Miksi kaiken pitäisi olla järkevää? Monikkomuoto möllöttämisestä kertoo ettet ole yksin. Sadevaatteet päälle, otsalaput käyttöön ja reippailemaan. Tai kaapit auki ja katsoa mitä voisi kokata, vaikka pakastimeen. Kuulostaa että vanutaan töllön edessä ja räplätään kännykkää apaattisesti. Jos itse en olisi yksin, niin tekeminen muiden kanssa kuulostaisi mukavalle. Itse näpyttelen tätä viestiä ja hirvipaisti on hautumassa uunissa:)
Mietin tänään just, miten vähän oon netissä. En kuulu siskojen, sukujen - kenenkään mihinkään ryhmiin. Kehuvat aina, miten kätevä kertoa kuulumiset kerralla kaikille. En taho kertoa samoja kaikille, en taho! Tahdon laittaa vaik sähköpostia just sille yhdelle, henkilökohtaisesti. Kirjoitan kirjeitäkin, kortteja. Jään varmaan paitsi kuulumisista, kutsuistakin kenties. Voi voi. En jaksa somea, en naamakirjaa yms. Kuvia aterioista, vaatteista jne
Ja kaupan juusto-/kahvitarjoukset yms. VAIN sovelluksella! Prkle. Kas kun ei lehdistä leikattavilla kupongeilla? En Jaksa!
Trump näytti olevan tööt Japanissa kun naisen piti melkein kädestä ohjailla minne päin mennä. Tuollaisena en ole sitä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaikki oletuksesi meni väärin. Mikään noista ei ole meillä noin.
Huomenna lähden siskoni kanssa pienelle matkalle eli jännää ja hauskaa tulossa.
Onko joku nähnyt Lapua 1976 leffan? Tulee kai ens viikolla telkasta. Linnea Leino kai kiiti nousuun ja kuuluisuuteen tämän myötä. Jotenkin ohitin aiemmin, nyt aion katsoa.
(Sukulaisia Lapualla)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian loppuu tuo ajan siirtely ja kesäaika jää pysyväksi, sopii paremmin tänne pimeään ja synkkään Pohjolaan.
Asiaa ja tätä odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
läpä läpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammuitko itse?
Laitoitko porsasta ym sekaan? Mausteet?
Pienriistan metsästäjän vaimo (mies ampuu, valmistaa riistan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ankea.
Sinä se jaksat jankata vanhoja, miksi ihmeessä? Täällä on monesti kerrottu, miten kuka vaan voi esiintyä toisena. Miksi aina takerrut aloittajaan? Tykkäisit varmaan, että hän esiintyisi nimettömänä, niinkuin useimmat täällä. Mitä se sinua repii, että hän käyttää nimimerkkiä? (Ja joskus häiriköiden joku muukin samaa)
Antaisit jo olla, k y l l ä s t y t t ä ä.