Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21398)

Vierailija
21361/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kirjoiittamiani oli kolme, muut esim. ettekö näe Doriksen käytöksen läpi ja luettelo eivät ole minun näppäimistöltäni. Eli meitä täysjärkisiä on ainakin kaksi ja ylänuolista päätellen kaksi muutakin, jotka eivät ole Doriksen pauloissa.

Nyt poistun, mutta oli pakko korjata tahallinen väärinkäsitys että komppaisin omia viestejäni, ei ole tapana!

Me, I and Myself.

Ilkeäsi sanottu, miksi lisäätte vettä myllyyn?

Vierailija
21362/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te ette näe Doriksen käytöksen läpi?  Minä en voi käsittää.

Onko sulla useinkin vainoharhaisuutta, muuta pakkomiellettä kuin Doris? Apua on saatavilla.

Olisko huomenna parempi päivä? Toivotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21363/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä ilkeitä ja pahoja ihmisiä. Kummallakin puolella.

Vierailija
21364/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on täynnä ilkeitä ja pahoja ihmisiä. Kummallakin puolella.

Ilkeys on tarttuvaa. Valitettavasti.

Vierailija
21365/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeää? Nyt on ilkeää? Mitään muuta et koko päivänä ole ollut kuin ilkeä.

Juu, tiedämme; Sinä saat sanoa, mutta sinulle ei saa sanoa. Kuinkahan monta kertaa olet haukkunut täällä muita keskustelijoita? Känniääliö?

Trolli olet, mutta jestas tuota tekopyhyyttä.

Vierailija
21366/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himassa odottaa ruoka ja mukava ilta vaimon kanssa.

Huomenna vapaapäivä.

Kenties rakastelua, jopa kiimaista naintia.

M57

Niin että sulla seisoo kuitenkin vielä!?

Kyllä seisoo mun miehelläkin, vaikka on jo 72. Mutta hän on laiha ja urheilee ja tekee metsätöitä eikä ole mitään lääkkeitä vielä. Monta kertaa viikossa ollaan edelleen. Kiva, että nyt kun on aikaa seksille, kaikki toimii melkein paremmin kuin stressaavan työelämän aikana. Halut on hyvät molemmilla. Elämä on niin ihanaa vielä.

Vierailija
21367/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa jättää kokemansa vääryydet taakseen ja jatkaa elämäänsä.  Mulla on yks kaveri,  jolle oltiin ilkeitä yliopistossa. Tää ilkeys vaivaa kaveriani joka ainoa päivä,  vaikka opiskeluajoista on jo melkein 10 vuotta.  En itsekään oikein enää jaksa tätä jankuttavaa kaveriani . Dooris-hullu taitaa olla vähän kuin kaverini. Ei vaan pysty päästään irti ja jatkamaan elämäänsä. 

Vierailija
21368/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tiedämme; Sinä saat sanoa, mutta sinulle ei saa sanoa. Kuinkahan monta kertaa olet haukkunut täällä muita keskustelijoita? Känniääliö?

Minä en ole tuo jota sinä trolliksi haukut. Olen ihan sivullinen. Tämä on aina tällaista, jos on eri mieltä, on trolli. Ei se niin ole. Voi olla olematta kenenkään puolella. Voi olla puolueeton. Ymmärrätkö?

Vierailija
21369/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole tuo jota sinä trolliksi haukut. Olen ihan sivullinen. Tämä on aina tällaista, jos on eri mieltä, on trolli. Ei se niin ole. Voi olla olematta kenenkään puolella. Voi olla puolueeton. Ymmärrätkö?

Älä sitten ota kantaa, jos olet puolueeton. Parempi, ettei sekaannu mihinkään, ei puolesta eikä vastaan. Ymmärrätkö?

Laita viestiisi sitten edes sivusta tai eri.

Vierailija
21370/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sivullinen ja yritän olla puolueeton ja ymmärtää molempia näkökantoja. Ajattelen, että olisin varmaan itsekin tosi loukkaantunut,  jos minua olisi täältä ajettu pois mielipiteitteni takia. Mutta en hyväksy kenenkään ilkeää kielenkäyttöä ja nimittelyä - sikäli kuin minun hyväksymiselläni nyt tässä on mitään merkitystä.

Mutta sellaista porukalla ilkkumista ja härnäämistä en siedä myöskään. Että lyödään lyötyä. Pitää osata lopettaa ajoissa. Ei ole mikään puolustus, että ilkeys tarttuu. Ei se tartu, jos ei anna sen tarttua.

Tulipa taas. Hyvää yötä.

Vierailija
21371/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös sivullinen ja yritän olla puolueeton ja ymmärtää molempia näkökantoja. Ajattelen, että olisin varmaan itsekin tosi loukkaantunut,  jos minua olisi täältä ajettu pois mielipiteitteni takia. Mutta en hyväksy kenenkään ilkeää kielenkäyttöä ja nimittelyä - sikäli kuin minun hyväksymiselläni nyt tässä on mitään merkitystä.

Mutta sellaista porukalla ilkkumista ja härnäämistä en siedä myöskään. Että lyödään lyötyä. Pitää osata lopettaa ajoissa. Ei ole mikään puolustus, että ilkeys tarttuu. Ei se tartu, jos ei anna sen tarttua.

Tulipa taas. Hyvää yötä.

Kauniisti sanottu. Samaa mieltä sun kanssa. Hyvää yötä

Vierailija
21372/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis mennä nukkumaan, mutta ahdistaa ajatuskin, että jos ei taas meinaa uni tulla ja sit kun nukahdat niin max pari tuntia ja pedissä pyöriminen alkaa.

Menopaussi, jeee.👌

Vierailija
21373/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt nukkua edes.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis mennä nukkumaan, mutta ahdistaa ajatuskin, että jos ei taas meinaa uni tulla ja sit kun nukahdat niin max pari tuntia ja pedissä pyöriminen alkaa.

Menopaussi, jeee.👌

Ootko kokeillut Sedoniumia? Luontaistuote. Vanhan kansan valeriaanaa. 

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/SEDONIUM-valeriaanavalmiste-50-…

Vierailija
21375/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
21376/21398 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himassa odottaa ruoka ja mukava ilta vaimon kanssa.

Huomenna vapaapäivä.

Kenties rakastelua, jopa kiimaista naintia.

M57

Niin että sulla seisoo kuitenkin vielä!?

Kyllä seisoo mun miehelläkin, vaikka on jo 72. Mutta hän on laiha ja urheilee ja tekee metsätöitä eikä ole mitään lääkkeitä vielä. Monta kertaa viikossa ollaan edelleen. Kiva, että nyt kun on aikaa seksille, kaikki toimii melkein paremmin kuin stressaavan työelämän aikana. Halut on hyvät molemmilla. Elämä on niin ihanaa vielä.

Mukava kuulla. Elämästä pitää nauttia. Eturauhasen liikakasvun lääkitys lisää potenssiakin,  ainakin miellä on lisännyt. Kannattaa ottaa, jos urologi suosittelee. Ollaan vähän nuorempi pari. Innokkaita vielä mekin, vähän alle seitsenkymppisiä.

Vierailija
21377/21398 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ota kantaa, jos olet puolueeton. Parempi, ettei sekaannu mihinkään, ei puolesta eikä vastaan. Ymmärrätkö?

Laita viestiisi sitten edes sivusta tai eri.

Väärin! Kiusaamistapauksissa niiden muiden pitää mennä väliin ja puuttua siihen! Juuri tämä on ainoa keino esim. koulukiusaamisen vähentämiseen. Ilokseni olen  huomannut, että täällä on myös järkeviä kirjoittajia,  jotka näkevät kokonaisuuden. Tuo aikaisempi open ryhmäkiusaus oli tyyppiesimerkki koulukiusaamisesta, porukalla yhden kimpussa.  

Nyt moni on kertonut olevansa puolueeton. Erikseen ei tarvitse merkata sitä. Sehän on perusoletus terveellä ihmisellä.

Vierailija
21378/21398 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa taas. Hyvää yötä.

Ilkeys ei tartu jos sen ei anna tarttua. Juuri niin. Joukkohysteriaan ei pidä sortua. Omilla aivoilla ja moraalilla pitää toimia. Muutenhan olemme kuin tuo sopulilauma, joksi meitä jo edellä kuvailtiin.  Sopuisaa päivää!

Vierailija
21379/21398 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut ketjua miltei alusta asti. Usein olen kirjoittanut murheistani tänne ja saanut tsemppiviestejä ja empatiaa. Olen niistä viesteistä myös kiitellytkin. En ymmärrä, miksi niistä täällä hermostutaan. Hyppii yli vaan. Moni muukin on kiitellyt kannustuksesta. Jos joku kertoo flunssastaan, on ihan kohteliasta toivotella tervehtymistä. Syntymäpäivästä onnitellaan.Toiset tykkää, toiset ei. Ketjun luonnehan on ollut keskusteleva.

Tämän päivän kuulumisiin kuuluu erittäin maukkaat kotimaiset omenat. Ja kausivalot.

Tässä on paljon asiaa. Ja tuosta ilkeydestä: se todellakin tarttuu. Itse en piittaa, jos tylsiä kuulumisiani pilkataan, mitä väliä. Mulle riittää, että itse viihdyn itseni kanssa. Mutta tuo typerä jankutus apsta alkaa todella kyllästyttää. Ketä kiinnosta? No jankkaajaa, näemmä. Mitä merkitystä ketjun kannalta on vaikka hän asuis Itävallassa? Miksi lietsotaan jotain 'palvontaa', jossei liitytä jankkaajan kuoroon?

Häntäkö tässä pitäisi 'palvoa', trollia? Niinkö. Kateusko nostaa päätään? Paha olo ei oikeuta häiriköintiin, ei edes sairaus, yksinäisyys, oman elämän tylsyys. Lapset usein ilkeilee ja puhuu rumia, kun haluavat huomiota. Ei aikuiset tervejärkiset ihmiset. 

Joskus jankkaajan viesteissä oli edes jotain nokkelaa, eipä enää. Vie vaan ahnaasti tilaa muiden kivoista tarinoista. No, kukin taaplaa tavallaan läpi elämänsä.

Kivaa keskiviikkoa sumuisesta maisemasta

Mummeli, Miss Marple

Vierailija
21380/21398 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista ei pidä hyväksyä. Ketään ei saa kiusata. Mitä useampi tuo viestissään sen esille, sen parempi. Mutta ei kannata myöskään itse provosoitua. Haukkuva koira ei pure.

Heikompaa saa ja pitää puolustaa, ärähdän silloin, kun yksinäistä, vanhaa tai sairasta ilkeillään. Ei saa! Trollijankkaajan jutut on vaan niin samaa jargonia tunnista toiseen. Todellakin pakkomielteistä. Jotenkin kiinnostais tietää se juurisyy. Mitä häntä hiertää, että joku avaa menestyvän ketjun, komppaa, kannustaa kirjoittajia, kertoo omia kuulumisiaan. Minusta kuulostaa ihan tavalliselta. Mikä mättää?

Toisaalta, evvk, niinkuin joku muistutti. Jatketaan tavallisilla kuulumisilla:

Suihku, aamukahvi. Kauppareissu. Mies laittaa ruokaa, mulle yllätys.

Mukavaa päivää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan