Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20472)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Huomenta.  Olipas ulkona kylmä.  Oli jo eilen illalla,  jolloin vielä tuulikin aika paljon.  Aamiaista syödessäni laitoin hetkeksi aikaa olohuoneen sähkötakan päälle.  Nyt mietin,  pitäisikö laittaa jo lämmityskin päälle.  Pidän kyllä enemmän viileästä kuin lämpimästä ja aina voi pistää enemmän vaatetta päälle,  mutta nyt tuntui jotenkin hyiseltä. Tosin asunnossa lämpö nousee alhaalta ylös ja nyt olen asunut alakerrassa.  Sopiva lämpötila alhaalla tarkoittaa,  että ylhäällä on liian lämmin.  Ylihuomenna kuitenkin voi taas palata normaaliin,  joten ehkä nämä 2 päivää vielä menee. 

Mukavaa alkanutta viikkoa 

Sitä samaa. Viikon reissun jälkeen yö taas omassa sängyssä takana. Junamatka Suomessa. Pakko kertoa, miten mukavia nuoria miehiä matkalla kohtasin. Aika heive

Saman olen nuorista huomannut.  

Vierailija
20462/20472 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kertoko täällä muiden asioista. Ei perheenjäsenten, naapureiden tai tuttavien. Tai heiltä on kysyttävä lupa, saako someen laittaa heistä juttuja. Todella helposti pystyy muutamalla klikkauksella saamaan selville esim. Lampaan naapurin ja sen ketä siellä asuu. Pliis. Eikä lapsista ole kiva lukea, mitä mummo tai anoppi on nettiin jakanut. Nämä jutut kun ei poistu ehkä koskaan täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20463/20472 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin poden täälä, kurkku kipee, vaikea nielä mitään, kuume laski,  menen tänään apteekkiin kunhan sade loppuu. 

Vierailija
20464/20472 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä päivä täällä varsinais- suomessa. Mulla vapaata, kun olin vklp: n töisdä. Kaupassa lävin ja pesukone laulaa nyt. Seuraan uutisia. Ulkoilemaan myöhemmin. Muutto on edessä, kun sais joskus tän myytyä, vaikka tappiolla. Eli siivoan paljon myös kertynyttä tavaraa  harmittaa kun en yksin saa kuljetettua ja kannettua turkia huonekaluja pois. Lapset asuvat hyvin kaukana. Kaikki mun ikäkaverit on melkein enemmän rikki kun minä. 

Vierailija
20465/20472 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, jos D ja Muita yksinäisiä -ketjun aloittaja ovat eri henkilö, kuten D väittää, miksi ihmeessä D nyt riehuu siinä vieraan ihmisen ketjussa haukkuen ja trolleja metsästäen? 

Ostin jo piparitaikinaa. Ensimmäiset leivotaan tällä viikolla. 

Vierailija
20466/20472 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimerruttiin kuitenkin lähikauppaan. Vajaa neljä km tulee kävelyä.

Mitä raikkain ilma, ei satanutkasn enää.

Nyt astianpesukone jyllää. Kakkoskotiin en sitä halunnut kun tykkään tiskata käsin kunhan tulee kuumaa vettä raanasta.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta.  Olipas ulkona kylmä.  Oli jo eilen illalla,  jolloin vielä tuulikin aika paljon.  Aamiaista syödessäni laitoin hetkeksi aikaa olohuoneen sähkötakan päälle.  Nyt mietin,  pitäisikö laittaa jo lämmityskin päälle.  Pidän kyllä enemmän viileästä kuin lämpimästä ja aina voi pistää enemmän vaatetta päälle,  mutta nyt tuntui jotenkin hyiseltä. Tosin asunnossa lämpö nousee alhaalta ylös ja nyt olen asunut alakerrassa.  Sopiva lämpötila alhaalla tarkoittaa,  että ylhäällä on liian lämmin.  Ylihuomenna kuitenkin voi taas palata normaaliin,  joten ehkä nämä 2 päivää vielä menee. 

Laitoin jo kerran viestiä Sulle. Pöllötrolli ilmiantaa taas kivoja, tavallisia viestejä. Otan yhteyttä ylläpitoon, tehkää muutkin samoin, kun huomaatte vies

Kissa on muuten hyväksynyt pönttöpään, mutta ei tykkää nyt nukkua sen vieressä.  Pönttöpää itse on toipunut oikein hyvin ja ylihuomenna pääsee eroon pöntöstäkin.  Ja sitten päästään taas yläkertaankin.  

Tänään sytostaatit,  joten huominen menee joka tapauksessa levätessä.  Keskiviikkona voi sitten alkaa tehdä jotain järkevääkin.  

Vierailija
20468/20472 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrsky jatkuu ja pihallakin olis töitä, muuten hyvää.

Vierailija
20469/20472 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa. Viikon reissun jälkeen yö taas omassa sängyssä takana. Junamatka Suomessa. Pakko kertoa, miten mukavia nuoria miehiä matkalla kohtasin. Aika heive

Samaa mieltä. Tulin reissusta kotiin, kävelymatkaa vajaa puoli kilometriä, mutta laukku oli painava. Nuori mies kysyi kohteliaasti, saako kantaa laukkuni. Kiitin kohteliaasti ja sanoin, ettei ole pitkä matka. Mies sanoi: Ei mulla ole tässä muutakaan, mielelläni autan. Juteltiin niitä näitä ja huikattiin heipat.

Vierailija
20470/20472 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava fiilis kaikesta. Tuntuu että aika loppuu kesken. Hankala selittää tänne.

Vierailija
20471/20472 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20470

Viestejä poistui taas

Ilmoittakaa modelle, jos viestinne katoavat, palautuvat kyllä

Vierailija
20472/20472 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas, taas poistui tuo viestini, mihin jo lainasitkin. Siinä siis tallessa. Ainakin kolme omaa ja lukuisia muita kadonnut taas, laitoin modelle viestiä.

Piti siis kysyä tuosta sytostaatista, viikottain. Miten pitkään jatkuu?

Doris

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammas, taas poistui tuo viestini, mihin jo lainasitkin. Siinä siis tallessa. Ainakin kolme omaa ja lukuisia muita kadonnut taas, laitoin modelle viestiä.

Piti siis kysyä tuosta sytostaatista, viikottain. Miten pitkään jatkuu?

Doris

Joo, kerran viikossa pistän.  Periaatteessa tuo hoito voi jatkua koko loppuelämän.  Mulla on kuitenkin aiemminkin käynyt niin,  että muutaman vuoden käytön jälkeen reuma on mennyt nk remissioon eli tullut oireeton jakso.  Pisin oli eka remissio, joka kesti 8 vuotta. Seuraavat remissiot on olleet sitten 2-3 vuotta. Miten nyt käy,  selviää ehkä noin 3 vuoden päästä.  Meneekö enää ollenkaan remissioon eli onko sitten koko loppuelämä tätä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi