Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20087)
Vierailija kirjoitti:
Minunkin pitäisi tehdä sitä ja tätä.Teen pakolliset asiat kotona.Työttömänä ajattelee että huomenna...Liekö lievää masesta.
Masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin pitäisi tehdä sitä ja tätä.Teen pakolliset asiat kotona.Työttömänä ajattelee että huomenna...Liekö lievää masesta.
Voi olla sitäkin, mutta toisaalta: kun on aikaa, eikä 'dead-linea', homma helposti siirtyy. Mä olin kerran koko marraskuun lomalla. Päätin etukäteen, että käyn lenkillä joka päivä. Oli joku excel-taulukko, mihin ruksasin lenkkini. 31 kpl.
Ellei olisi ollut tuota paperia kannustimena, luulen että lenkit olis saattanu jäädä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Heh...lainaaminen ei pidemmissä threadeissa toimi ja nyt tosiaan ei kannata edes laittaa oman viestinsä alkuun kommenttinumeroakaan, kun se näköjään vaihtuu ihan miten sattuu :D
Kiitos minulle kommentoinelle ja hyvä pointti tuo, että ehkä isän hautajaisiin menen sittenkin ihan vaan lasteni vuoksi. Ollakseni heille tukena. Oikeastaan kuitenkin vain siunaustilaisuuteen (täällä pääkaupunkiseudulla), mutta en hautaanlaskuun (Keski-Suomessa). Äidinkin kohdalla lapseni olivat vain siunaustilaisuudessa, mutta eivät hautaanlaskussa. Minä olin molemmissa.
Sytoväsymyspäivä taas tänään. Ruokakaan ei oikein maistu. Olohuonetta pitäisi vähän siivoilla. Mm siirtää viilennyslaitteet jonnekin ja tehdä sinne muutenkin paremmin tilaa, koska huomenna on koiralla silmäleikkaus ja sen jälkeen se joutuu olemaan jonkin aikaa pönttö päässä. On parempi, ettei silmäleikattu pönttöpää edes yritä kulkea rappusissa ja siksi minäkin siirryn ti
Jos haluat täällä viestejä lukea, kannattaa pysyä linjoilla. Kivat, hassut, tavalliset viestit poistuu hetkessä, kymmenittäin jo.
Nukuin luvattoman myöhään. Nyt suunnitellaan pientä metsä lenkkiä. Ruuaksi ranskalaiset ja makkaraa. Tuntuu kuin olisi viikonloppu, vaikka on tiistai.
Ihana ruska. Tuuli riipii oksia, lehtiä alas. Voi sentään. Puoliso toi kuusen pihaan, laitetaan kausivalot siihen.
Ihana pilkkopimeä yö ja pienet hohtavat valot.
Niinpä: Ilman pimeyttä, ei olisi valoa
Vierailija kirjoitti:
Nukuin luvattoman myöhään. Nyt suunnitellaan pientä metsä lenkkiä. Ruuaksi ranskalaiset ja makkaraa. Tuntuu kuin olisi viikonloppu, vaikka on tiistai.
Niin nukuin minäkin.Nyt teen kasvissosekeittoa.
yli 60 viestiä poistunut tänään. Trolli urakoi ahkerasti.
Kuulumisia.
Lammas, vastailin sun kommentteihin, en muista enää moneenko. En hetkeen palaa.
Mutta kirjoittelu jatkuu, me ei lannistuta!!!!
Vierailija kirjoitti:
yli 60 viestiä poistunut tänään. Trolli urakoi ahkerasti.
Kuulumisia.
Lammas, vastailin sun kommentteihin, en muista enää moneenko. En hetkeen palaa.
Mutta kirjoittelu jatkuu, me ei lannistuta!!!!
3 sivua poistunut aamusta, lapsellista touhua tuo poistelu
Kiusaaja!
Doris kysyy: Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Söimme just lihakastiketta, kuoripottuja. Yritin alkaa pölyjen pyyhkimistä minäkin tämän ketjun innoittamana, mutta en ala, kun kommentit poistui.
Ihana oli se kansakoulun muistelu tonttuohjelmasta.
Mukava oli Freemanin Kaksi lensi yli käenpesän maininta yms
Tilailin netistä joululahjoja. Kätevää. Ekan rivin postimaksu oli n.15€, lisäsin rivejä 6, sama maksu.
Monelle on lahjoja nyt. Suklaat puuttuu, ostan lähempänä joulua. Joulukortinkirjoitusillan vietän marraskuun lopulla, osaan kirjoitan kirjeenkin mukaan. Glögiä ja piparia, kynttilän tunnelmaa.
Kiva tehdä pikkuhiljaa, ei tule kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä hiljaista nykyään. Mitäs palstalle on tapahtunut?
Kuolee. Vain Pitkis ja Lammas enää kirjoittavat.
Höh.
Täällä kirjoittaa moni, sen kun kerkiää. Poistuu vaan vauhdilla kaikki mukavat.
Millaiset sukat teit sinä, joka olit valmiisiin tyytyväinen?
Onko sulla pölyt pyyhitty jo kolmannesta hyllystä matkamuistoja?
Heh...lainaaminen ei pidemmissä threadeissa toimi ja nyt tosiaan ei kannata edes laittaa oman viestinsä alkuun kommenttinumeroakaan, kun se näköjään vaihtuu ihan miten sattuu :D
Kiitos minulle kommentoinelle ja hyvä pointti tuo, että ehkä isän hautajaisiin menen sittenkin ihan vaan lasteni vuoksi. Ollakseni heille tukena. Oikeastaan kuitenkin vain siunaustilaisuuteen (täällä pääkaupunkiseudulla), mutta en hautaanlaskuun (Keski-Suomessa). Äidinkin kohdalla lapseni olivat vain siunaustilaisuudessa, mutta eivät hautaanlaskussa. Minä olin molemmissa.
Sytoväsymyspäivä taas tänään. Ruokakaan ei oikein maistu. Olohuonetta pitäisi vähän siivoilla. Mm siirtää viilennyslaitteet jonnekin ja tehdä sinne muutenkin paremmin tilaa, koska huomenna on koiralla silmäleikkaus ja sen jälkeen se joutuu olemaan jonkin aikaa pönttö päässä. On parempi, ettei silmäleikattu pönttöpää edes yritä kulkea rappusissa ja siksi minäkin siirryn ti
Jos täällä olevia kommentteja haluat lukea, kannattaa lukea nopsaan. Poistuvat salamannopeasti!
Otanpa päivätorkut. Emmerdalea odottaessa.
Sytoväsymyspäivä taas tänään. Ruokakaan ei oikein maistu. Olohuonetta pitäisi vähän siivoilla. Mm siirtää viilennyslaitteet jonnekin ja tehdä sinne muutenkin paremmin tilaa, koska huomenna on koiralla silmäleikkaus ja sen jälkeen se joutuu olemaan jonkin aikaa pönttö päässä. On parempi, ettei silmäleikattu pönttöpää edes yritä kulkea rappusissa
Yks tuttu koira ei pönttöön tottunut, törmäili koko ajan. Sääliksi kävi
Vierailija kirjoitti:
Tilailin netistä joululahjoja. Kätevää. Ekan rivin postimaksu oli n.15€, lisäsin rivejä 6, sama maksu.
Monelle on lahjoja nyt. Suklaat puuttuu, ostan lähempänä joulua. Joulukortinkirjoitusillan vietän marraskuun lopulla, osaan kirjoitan kirjeenkin mukaan. Glögiä ja piparia, kynttilän tunnelmaa.
Kiva tehdä pikkuhiljaa, ei tule kiirettä.
Sama täällä, monta lahjaa jo hankittu. Ruokalistaa suunniteltu. Muutama juttu on must! Ilman niitä ei joulu tule.
Vierailija kirjoitti:
Doris kysyy: Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Söimme just lihakastiketta, kuoripottuja. Yritin alkaa pölyjen pyyhkimistä minäkin tämän ketjun innoittamana, mutta en ala, kun kommentit poistui.
Ihana oli se kansakoulun muistelu tonttuohjelmasta.
Mukava oli Freemanin Kaksi lensi yli käenpesän maininta yms
Moikka Doris, kiitos kysymästä. Aika mukavasti menee. Tapasin pari tuttua, viikonlopulle tehtiin suunnitelmia.
Katsoin muuten hetki sitten Yksi lensi yli käenpesän, eipä ollut vanhentunut juurikaan, juoni toimi yhä.
Autolla kaupassa ja hääpäivän kunniaksi ABC:llä lounaalla. Oli hyvää ruokaa eikä itse tarvi pähkäillä mitä laittaisi.
37 vuotta tuli täyteen aviossaoloa.
Huomenna tarkoitus ottaa pelargonia sisäruukkuun, ostin multaa valmiiksi. Ekan kerran kokeilen ottaa ulkokukan sisälle, saas nähdä onnistuuko.
Nyt katsotaan Sisu- leffan tallennusta. Kyllä on henki hänellä sitkaassa!
Hyvää viikonjatkoa, nautitaan upeasta ruskasta.
Vierailija kirjoitti:
Autolla kaupassa ja hääpäivän kunniaksi ABC:llä lounaalla. Oli hyvää ruokaa eikä itse tarvi pähkäillä mitä laittaisi.
37 vuotta tuli täyteen aviossaoloa.
Huomenna tarkoitus ottaa pelargonia sisäruukkuun, ostin multaa valmiiksi. Ekan kerran kokeilen ottaa ulkokukan sisälle, saas nähdä onnistuuko.
Nyt katsotaan Sisu- leffan tallennusta. Kyllä on henki hänellä sitkaassa!
Hyvää viikonjatkoa, nautitaan upeasta ruskasta.
Onnea teille :) pitkään ootte ollu yhdessä. Puoliso katsoi eilen Sisua, nythän on jo Sisu2 levityksessä.
Taas poistui mun kommentti sulle. Liki 100 kai poistunut tänään. Ylläpitoon yhteys.
Tässä odotellaan tytön pojan syntymää.Olen heille hengessä mukana.Ensi viikolla käynnistetään jos ei voi muuta.
Tää oliskin hyvä kannustin siivotessa, siis aina voisi tänne tilittää, kun yksi homma olis tehty.
Edellyttäis tietty semmosen lisäyksen, että kommentit säilyisi.