Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina puhutaan tuhkauksen hyvistä puolista. Entäs huonot puolet? Mitä ne ovat?

Vierailija
09.10.2022 |

?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinut siunataan.

Ennen papit ei siunannut kirkosta eronneita, eikä kelloja soitettu. Eikä siunaa nykyisinkään, jos vainaja on sen kieltänyt.

Itse en ymmärrä tätä kirkon ja kuolemisen yhteyttä. Onneksi mun asuinseudultani löytyy tunnukseton hautausmaa. Sinne voi kivenkoloon tuhkani laittaa.

Naapurissa asui sotaorpo, joka aina ahdistuili siitä, että hänen kirkosta eronnut isänsä haudattiin ensimmäisissä sankarihautajaisissa ja kun ei kuulunut kirkkoon, pappi käveli vaan ohi eikä siunannut.

Tää sotaorpo uskoi Jumalan olemassaoloon, mutta katkerana ei kuulunut kirkkoon.

Vierailija
102/107 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uskovainen ktistitty ja minulla ei ole mitään väliä mitä ruumiilleni tehdään kuolemani jälkeen. Periaatteessa, vaikka heitettäisi roskikseen jätesäkissä, ei ole mitään merkitystä.

Sieluni on muualla.

Raamattua tutkimalla on selvää että sielu poistuu kuolinhetkellä.

Se on äpäraamatullista väittää muuta.

Kuitenkin siunataan sanoen, että maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösnousemus tapahtuu silloin kun maapallo muutenkin muuttuu tuhkaksi ja hajoaa avaruuteen.

Vierailija
104/107 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huonoja puolia.

Vierailija
105/107 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen uskovainen ktistitty ja minulla ei ole mitään väliä mitä ruumiilleni tehdään kuolemani jälkeen. Periaatteessa, vaikka heitettäisi roskikseen jätesäkissä, ei ole mitään merkitystä.

Sieluni on muualla.

Raamattua tutkimalla on selvää että sielu poistuu kuolinhetkellä.

Se on äpäraamatullista väittää muuta.

Kuitenkin siunataan sanoen, että maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman.

Siinä viitataan ruumiseen ei sieluun. Ihmisen sielu on ikuinen. Se päättyy joko taivaaseen tai kadotukseen ( helvettiin).

Vierailija
106/107 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä NDE kokemuksetkin ( hetken kuolleita olleet) ovat todistaneet, että sielu poistuu ruumista heti.

Sielu siirtyy siitä joko taivaaseen, ( jos kuolee uskossa Raamatulliseen Jeesukseen), missä se lepää rauhassa. Ei kuiteinkaan ole kuolinunessa. Muut sielut odottavat Tuomiopäivää Tuonelassa. Tuomiopäivänä sielut yhdistetään vanhaan ruumiseen. Ei ole merkitystä jos on tuhkattu vai ei.

Taivaassa sielut saa kirkastetun, taivaallisen ruumiin.

Vierailija
107/107 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä NDE kokemuksetkin ( hetken kuolleita olleet) ovat todistaneet, että sielu poistuu ruumista heti.

Sielu siirtyy siitä joko taivaaseen, ( jos kuolee uskossa Raamatulliseen Jeesukseen), missä se lepää rauhassa. Ei kuiteinkaan ole kuolinunessa. Muut sielut odottavat Tuomiopäivää Tuonelassa. Tuomiopäivänä sielut yhdistetään vanhaan ruumiseen. Ei ole merkitystä jos on tuhkattu vai ei.

Taivaassa sielut saa kirkastetun, taivaallisen ruumiin.

Voiko valita eri mallisista, vai pitääkö ottaa minkä varusvarastolta saa?