Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kavereita joku juoppokaveri löytyy muttakun en saa mistää kavereita lähinnä oon jotenki erilainen kun muut ja pahalta tuntuu
Et saa muita kavereitakaan kuin juoppoja kerjäämään viinaa, koska aito kaveruus on molemminpuolista.
Jollaki ne iltalääkkeet ottamatta ja todellaki päästä sekasin :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kavereita joku juoppokaveri löytyy muttakun en saa mistää kavereita lähinnä oon jotenki erilainen kun muut ja pahalta tuntuu
Et saa muita kavereitakaan kuin juoppoja kerjäämään viinaa, koska aito kaveruus on molemminpuolista.
Oon heittäny kaikki huonot kaverit pellolle oon yksinäinen ei oo kavereita
Allu on jo netissä päällekäyvä. Herttinen mitä ois suhteessa..
ihmiset on kyllä aivan totaalisen sekopäitä
herranjumala miten sekopäisiä ihmisiä on, ei voi ku nauraa, mä nauran totaalisesti tämmösille sekopäille .D
Kerta kaikki on sitä mieltä niin anteeks jos oon olemassa ja en saa koskaa naisen kosketusta ja naista ja seksiä ja mitään pusuja, selvä asia on selvä selvä
Vierailija kirjoitti:
herranjumala miten sekopäisiä ihmisiä on, ei voi ku nauraa, mä nauran totaalisesti tämmösille sekopäille .D
*ullulla on halpamaiset huvit, joten siinäpä naurat yksin vaan myrkkymuratti kunnes itku pitkästä u l i s t a.
Menkää helvettiin siitä sitte jauhamasta.
Joo sairaat paskat menkää osastolle
En jaksa enää tänne kirjottaa mitää mulle riitti.
Jaaha. Smores keitin rupes lentelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Suomessa on lukuisia naisia harkitsemassa eroa Allun kaltaisesta miehestä. KUN tällaisesta miehestä päästään vihdoinkin eroon eipä sitä enää tee mieli pariutua Allu 2.0 kanssa.
Aivan täyttä paskaa, kannattaa varmaa suosiolla kaikkien naisten olla ikisinkkuja kun miehistä on vain harmia!!
Allu ehdotti nukkea. Mieluusti nukke saisi tulla miehen tilalle. Varmaan tuleekin.
Nukke olisi varmaan kyllä miehelle tyydyttävämpi kuin lihava nalkuttava palstamamma?
Lihava palstamamma on ap:n tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Se on ehkä se ydinkysymys, jota meidän pitäisi pohtia tinkimättömällä analyyttisyydellä ja rehellisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ehkä se ydinkysymys, jota meidän pitäisi pohtia tinkimättömällä analyyttisyydellä ja rehellisyydellä.
Joo, peräisin rehellisempää keskustelua, se menee nyt liikaa sivuraiteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pohtimalla/ulinalla miksikään muutu, että kaikki eivät kaikille kelpaa tai kaikkia kelpuuta ja se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Herttinen mitä olisikaan suhteessa!!! Kunpa saisin sen tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttinen mitä olisikaan suhteessa!!! Kunpa saisin sen tietää!
Tosin hänen kokonsa huolettaa. Exäni ovat olleet tuollaisia 70 - 80 kilon välillä.
Allu ehdotti nukkea. Mieluusti nukke saisi tulla miehen tilalle. Varmaan tuleekin.