Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Haukkukaa vähä lisää. En tiedä mitä tehdä ku en saa mistään naista.
Vierailija kirjoitti:
Uhkasit hakata naisia
No turha se on jauhaa mistään. Kerta mussa on vaan vikoja. En ole normaali ja halua lapsia. On mulla työpaikka sentää mutta yksinäinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkasit hakata naisia
Koska mua haukutaan mieslapseksi joka ei ole totta.
Mut on tutkittu mulla ei ole kehitysvammaa. Kaipaisin niin hitosti naista. Ei ole varaa käydä maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkasit hakata naisia
Koska mua haukutaan mieslapseksi joka ei ole totta.
Olet kävelevä varoitusmerkki
Vierailija kirjoitti:
Mut on tutkittu mulla ei ole kehitysvammaa. Kaipaisin niin hitosti naista. Ei ole varaa käydä maksullisissa.
Onneks
Ei se auta ku elää yksin. Hoidan asiat paremmin. Käyn töis ja terapias. Maksan lainaani. Hoidan vaan asiat. Turha tänne mitää kirjottaa. Kaikki haukkuu mua. On muitaki Nepsy ihmisiä. Kaikki ei saa koskaa kumppania!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Allua kohdella lempeämmin? En todella halua törmätä häneen hetkenä kun hän on hermostunut kaikkiin naisiin.
Tässä voi kuitenki käydä niin että kohtaat sen oikean, joka vie sinut mukanaan.
Ei tuollainen mies tule ikinä olemaan naisiin tyytyväinen. Ei sitä kiinnosta naisissa kuin yksi asia ja jos se loppuu, alkaa nyrkit heilua. Onneksi näille on olemassa niitä maksullisia, että pääsevät vähän purkamaan paineitaan. Tosin hänen käytös on sellaista, että ei ne maksullisetkaan välttämättä ota vastaan. Ja sitten se tulee vain vihaisemmaksi.
Joo hakkaan kaikki maksulliset.
Onko täällä postilaisia? Ois viestiä
Minä olen postilainen (helsingin postikeskuksessa) mutta en tiedä Allun oikeaa henkilöllisyyttä joten mahtaako minusta olla apua?
Kyttään vaan naisia ja ei kelpaakkaan tuntuu pahalta. Katson sivusta kun normaalit pariutunu ja miksen minä. Taidan kohta kattoa leffan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Allua kohdella lempeämmin? En todella halua törmätä häneen hetkenä kun hän on hermostunut kaikkiin naisiin.
Tässä voi kuitenki käydä niin että kohtaat sen oikean, joka vie sinut mukanaan.
Ei tuollainen mies tule ikinä olemaan naisiin tyytyväinen. Ei sitä kiinnosta naisissa kuin yksi asia ja jos se loppuu, alkaa nyrkit heilua. Onneksi näille on olemassa niitä maksullisia, että pääsevät vähän purkamaan paineitaan. Tosin hänen käytös on sellaista, että ei ne maksullisetkaan välttämättä ota vastaan. Ja sitten se tulee vain vihaisemmaksi.
Joo hakkaan kaikki maksulliset.
Onko täällä postilaisia? Ois viestiä
Minä olen postilainen (helsingin postikeskuksessa) mutta en tiedä Allun oikeaa henkilöllisyyttä joten mahtaako minusta olla apua?
Taitaa olla Vantaan puolella. Viimeksi talon sisältä ollu ilmiantoi.
Kai se jotenkin yritettävä unohtaa ne naiset jollain keinolla.
Haukkukaa lisää sairaat paskat. Terapeutille näytin viestini ja hän ihmetteli miten mua haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma oon niin sekopää heikkolahjainen mieslapsi joka ei saa koskaa naista. Sinkkuna vuosia ja mikä on vialla kun ei kelpaa.
Kuule, kerropas nyt ihan selkeästi miksi kysyt tälläistä? Sulle on selitetty tuhanteen kertaan ja et edes lue vastauksia.
Nyt mä lopetan kirjottelun tänne tää pilaa ja masentaa vaan. Ei tässä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma oon niin sekopää heikkolahjainen mieslapsi joka ei saa koskaa naista. Sinkkuna vuosia ja mikä on vialla kun ei kelpaa.
Kuule, kerropas nyt ihan selkeästi miksi kysyt tälläistä? Sulle on selitetty tuhanteen kertaan ja et edes lue vastauksia.
On selitetty. Ehkä en jaksa elää ku en saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta ku elää yksin. Hoidan asiat paremmin. Käyn töis ja terapias. Maksan lainaani. Hoidan vaan asiat. Turha tänne mitää kirjottaa. Kaikki haukkuu mua. On muitaki Nepsy ihmisiä. Kaikki ei saa koskaa kumppania!!!!!!
Allu, jos joskus lukisit maailmalla julkaistuja artikkeleita tietäisit ettei millimieskään välttämättä saa vaimoa. Naisia joo, muttei vakituista puolisoa. Et sä tee rahalla mitään pääkopan ollessa miinuksen puolella.
Mulla niin paljo velkaa etten saa parempaa autoa ja pääse ees rahalla hankkimaan läheisyyttä. Koko palkka menee elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Haukkukaa lisää sairaat paskat. Terapeutille näytin viestini ja hän ihmetteli miten mua haukutaan.
Mielikuvitus terapeutti..
En halua missiä. Vaan tavallisen naisen. Mä en ymmärrä mikä teitä vaivaa.