Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1161/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua missiä. Vaan tavallisen naisen. Mä en ymmärrä mikä teitä vaivaa.

Vierailija
1162/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa vähä lisää. En tiedä mitä tehdä ku en saa mistään naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkasit hakata naisia

Vierailija
1164/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No turha se on jauhaa mistään. Kerta mussa on vaan vikoja. En ole normaali ja halua lapsia. On mulla työpaikka sentää mutta yksinäinen olen.

Vierailija
1165/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkasit hakata naisia

Koska mua haukutaan mieslapseksi joka ei ole totta.

Vierailija
1166/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on tutkittu mulla ei ole kehitysvammaa. Kaipaisin niin hitosti naista. Ei ole varaa käydä maksullisissa.

Vierailija
1167/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkasit hakata naisia

Koska mua haukutaan mieslapseksi joka ei ole totta.

Olet kävelevä varoitusmerkki

Vierailija
1168/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on tutkittu mulla ei ole kehitysvammaa. Kaipaisin niin hitosti naista. Ei ole varaa käydä maksullisissa.

Onneks

Vierailija
1169/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta ku elää yksin. Hoidan asiat paremmin. Käyn töis ja terapias. Maksan lainaani. Hoidan vaan asiat. Turha tänne mitää kirjottaa. Kaikki haukkuu mua. On muitaki Nepsy ihmisiä. Kaikki ei saa koskaa kumppania!!!!!!

Vierailija
1170/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö Allua kohdella lempeämmin? En todella halua törmätä häneen hetkenä kun hän on hermostunut kaikkiin naisiin.

Tässä voi kuitenki käydä niin että kohtaat sen oikean, joka vie sinut mukanaan.

Ei tuollainen mies tule ikinä olemaan naisiin tyytyväinen. Ei sitä kiinnosta naisissa kuin yksi asia ja jos se loppuu, alkaa nyrkit heilua. Onneksi näille on olemassa niitä maksullisia, että pääsevät vähän purkamaan paineitaan. Tosin hänen käytös on sellaista, että ei ne maksullisetkaan välttämättä ota vastaan. Ja sitten se tulee vain vihaisemmaksi.

Joo hakkaan kaikki maksulliset.

Onko täällä postilaisia? Ois viestiä

Minä olen postilainen (helsingin postikeskuksessa) mutta en tiedä Allun oikeaa henkilöllisyyttä joten mahtaako minusta olla apua?

Vierailija
1171/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttään vaan naisia ja ei kelpaakkaan tuntuu pahalta. Katson sivusta kun normaalit pariutunu ja miksen minä. Taidan kohta kattoa leffan.

Vierailija
1172/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö Allua kohdella lempeämmin? En todella halua törmätä häneen hetkenä kun hän on hermostunut kaikkiin naisiin.

Tässä voi kuitenki käydä niin että kohtaat sen oikean, joka vie sinut mukanaan.

Ei tuollainen mies tule ikinä olemaan naisiin tyytyväinen. Ei sitä kiinnosta naisissa kuin yksi asia ja jos se loppuu, alkaa nyrkit heilua. Onneksi näille on olemassa niitä maksullisia, että pääsevät vähän purkamaan paineitaan. Tosin hänen käytös on sellaista, että ei ne maksullisetkaan välttämättä ota vastaan. Ja sitten se tulee vain vihaisemmaksi.

Joo hakkaan kaikki maksulliset.

Onko täällä postilaisia? Ois viestiä

Minä olen postilainen (helsingin postikeskuksessa) mutta en tiedä Allun oikeaa henkilöllisyyttä joten mahtaako minusta olla apua?

Taitaa olla Vantaan puolella. Viimeksi talon sisältä ollu ilmiantoi.

Vierailija
1173/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se jotenkin yritettävä unohtaa ne naiset jollain keinolla.

Vierailija
1174/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa lisää sairaat paskat. Terapeutille näytin viestini ja hän ihmetteli miten mua haukutaan.

Vierailija
1175/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma oon niin sekopää heikkolahjainen mieslapsi joka ei saa koskaa naista. Sinkkuna vuosia ja mikä on vialla kun ei kelpaa.

Kuule, kerropas nyt ihan selkeästi miksi kysyt tälläistä? Sulle on selitetty tuhanteen kertaan ja et edes lue vastauksia.

Vierailija
1176/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä lopetan kirjottelun tänne tää pilaa ja masentaa vaan. Ei tässä ole mitään järkeä.

Vierailija
1177/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma oon niin sekopää heikkolahjainen mieslapsi joka ei saa koskaa naista. Sinkkuna vuosia ja mikä on vialla kun ei kelpaa.

Kuule, kerropas nyt ihan selkeästi miksi kysyt tälläistä? Sulle on selitetty tuhanteen kertaan ja et edes lue vastauksia.

On selitetty. Ehkä en jaksa elää ku en saa naista.

Vierailija
1178/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta ku elää yksin. Hoidan asiat paremmin. Käyn töis ja terapias. Maksan lainaani. Hoidan vaan asiat. Turha tänne mitää kirjottaa. Kaikki haukkuu mua. On muitaki Nepsy ihmisiä. Kaikki ei saa koskaa kumppania!!!!!!

Allu, jos joskus lukisit maailmalla julkaistuja artikkeleita tietäisit ettei millimieskään välttämättä saa vaimoa. Naisia joo, muttei vakituista puolisoa. Et sä tee rahalla mitään pääkopan ollessa miinuksen puolella.

Vierailija
1179/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin paljo velkaa etten saa parempaa autoa ja pääse ees rahalla hankkimaan läheisyyttä. Koko palkka menee elämiseen.

Vierailija
1180/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkukaa lisää sairaat paskat. Terapeutille näytin viestini ja hän ihmetteli miten mua haukutaan.

Mielikuvitus terapeutti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi