Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Miten tässä hienoa autoa ostetaan ku on jo velkaaki noin paljon ei mitenkää.. toiset vaa ajelee naistenkaa hienoilla autoilla ja on parisuhteessa hyvin menee.
Jos et ole vielä tavannut naista jonka mielestä et ole kiinnostava niin se ei tarkoita, ettei heitä olisi. Nykyään sekä miehet että naiset ovat muutenkin todella nirsoja, ainakin tiettyyn ikään asti. Ja kaiken pitää tapahtua heti , hyvä ensivaikutelma, uskaliuus, hauskuus, lämminhenkisyys, ei saa jännittää.... Monet valitsevat ihmisiä kuin jostain liukuhihnalta( niin no esim. tinder on kirjaimellisesti liukuhihna/lihatiski)- tosi moni myös valittaa että ei löydä kunnollista kumppania vaikkei itsekään tiedä pohjimmiltaan, mitä haluaa tai kuka edes itse on, tai esim. mitkä arvot on itselle tärkeitä. Eikä parisuhteen rakentumiselle anneta edes nykyään enää aikaa tai tutustuta kunnolla toiseen- vaihtoehtoja on niin paljon niin ihmisiä käydään läpi kuin halpahallin vaateosastoa.
Jos löydät ihmisen joka poikkeaa noista edellämainituista niin kokeile ihmeessä tutustua. Jos ei synkkaa niin etsi jostain samankaltainen joka on kiinnostunut myös susta. Parisuhde, seurustelu ym. on kuitenkin vain osa elämää. Koita pitää hauskaa yksin niin ettei toi kumppanittomuus syki päässä päällimmäisenä, se löytyy sitten kun löytyy. Se että iso osa tän maan kansasta pelaa tinderiä ja harrastaa suhteiden kierrättämistä, seurustelupelejä, draamaa ym. ei tarkoita sitä että sun pitäisi hukata oma mielenterveytesi tuohon sekameteli suohon...
Voi viddu. Tiedätkö miten MONTA MONTA naista on tässä maassa jotka ei kiinnosta miehiä? Montako ketjua alkaa siitä aiheesta? Nolla. Naiset pitää mölyt mahassaan.
En ole määkään onnistunu löytämään kumppania ja tuskin tulen löytämäänkään, olen jo 26 (mies). Onneksi elämässä voi olla muutakin hienoa kuin kumppanin löytäminen, mutta yksinäinen loppuelämä pitää vain hyväksyä ensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sellast. Jos ei ole komea, eikä hyvä suustaan, eikä menestynyt, täytyy vaan lisätä otantaa. Jos sulla on jotain noista edellä mainituista, niin pärjää pienemmällä työllä.
Vähän niinku vois verrata hyvään kalasyöttiin: jos on hyvä syötti tulee paljon kalaa ja helposti, jos on huono syötti, niin pitää odotella pitkään että joku tarttuu.
Olen ihan komea mutta en tiedä muista jutuista. No en rupee olee ikuisesti yksin en varmaan. Ei sitte valiteta ja puhuta mistään mitään.. luovutetaan ja unohdetaan kaikki
Sulla on ihana nökönenä!
EN hyväksy mitää yksinäistä loppuelämää.. en mitenkää voi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sellast. Jos ei ole komea, eikä hyvä suustaan, eikä menestynyt, täytyy vaan lisätä otantaa. Jos sulla on jotain noista edellä mainituista, niin pärjää pienemmällä työllä.
Vähän niinku vois verrata hyvään kalasyöttiin: jos on hyvä syötti tulee paljon kalaa ja helposti, jos on huono syötti, niin pitää odotella pitkään että joku tarttuu.
Olen ihan komea mutta en tiedä muista jutuista. No en rupee olee ikuisesti yksin en varmaan. Ei sitte valiteta ja puhuta mistään mitään.. luovutetaan ja unohdetaan kaikki
Sulla on ihana nökönenä!
Ja kauniit kädet!
kyllä mä kaipaan niin sitä naista.. että vois jutella, koskea vapaasti.. viettää aikaa naisenkaa, nukkua vierekkäin. sitä mä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole määkään onnistunu löytämään kumppania ja tuskin tulen löytämäänkään, olen jo 26 (mies). Onneksi elämässä voi olla muutakin hienoa kuin kumppanin löytäminen, mutta yksinäinen loppuelämä pitää vain hyväksyä ensin
Sinä olet vielä nuori. mikset löytäisi?
Vierailija kirjoitti:
Voi viddu. Tiedätkö miten MONTA MONTA naista on tässä maassa jotka ei kiinnosta miehiä? Montako ketjua alkaa siitä aiheesta? Nolla. Naiset pitää mölyt mahassaan.
Kyllä suurin osa naisista saa kumppanin.. miehille käy kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin... no itse olen mies( kirjotin btw ton edellisen kommentin ennen tätä lainaamaani kommenttiasi) ja oma prioriteetti on päättää ensin mitä haluan elämältä ja jos lähden seurustelemaan, niin siinä tapauksessa toiselta ihmiseltä. Kun tuntee itsensä JA tietää millaisista piirteistä toisessa tykkää niin helpottaa aika perkeleesti myös vastakkaisen sukupuolen kanssa oloa tai mahdollisen elämänkumppanin löytymistä. Eihän sitä hengaa sellaisten ihmisten kanssa muutenkaan keiden seurassa ei viihdy....
Älkää ihan oikeasti ruokkiko Allua. Kohta hän uhoaa taas tekevänsä väkivaltaa.
Joo mutta mulle kyl kelpais vähän samanlainen nainen, mutta mistä sen löytää??
Mistä löytää naisen jolle kelpais hieman yksinkertainen, masentunut, velkaantunut, yksinäinen mies jolla on vaikeeta elämässä?
Olkoot ei tää elämä tästä muutu.. nopeasti itsemurha vain niin pääsee kaikesta tästä yksinäisyydestä ja elämästä. velkaaki on 30 tuhatta