Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vain se komea mies sillä hemmetin kalliilla mersulla, koska sillä on status, multa se puuttuu mulla on vain velkaa ja vanha auto ruosteinen.
Ei sitä kai mistään löydä naista olen kyllä itse pullea vähän kaljamahaa.. tukka ohentunut, mutta laskenut rimaa, haluaisin pullukan naisen mutta koen että neki ovat vaativia, mitä vois tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kai mistään löydä naista olen kyllä itse pullea vähän kaljamahaa.. tukka ohentunut, mutta laskenut rimaa, haluaisin pullukan naisen mutta koen että neki ovat vaativia, mitä vois tehdä?
Ei ole vika noissa asioissa. Halusin ja sain yhden miehen. Hänellä on masua ja kaljuuntuva pää. Ei haittaa millään tavalla. Mutta mitä hänellä sitten oli? No, hän vaikutti kiltiltä ja symppikseltä ja oli huumorintajuinen. Siisti ja järkevä kaikin puolin myös. Ei partaa, elämä järjestyksessä.
Jos oot se, joka on jokaisella treffifoorumilla aina vastassa, niin päivitä hiustyylisi nykyaikaan ja hymyile. Vakavalla naamalla ja pottatukalla ei ketään saa.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot se, joka on jokaisella treffifoorumilla aina vastassa, niin päivitä hiustyylisi nykyaikaan ja hymyile. Vakavalla naamalla ja pottatukalla ei ketään saa.
Ei ole mikää pottatukka.. ihan vaaleet hiukset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vika noissa asioissa. Halusin ja sain yhden miehen. Hänellä on masua ja kaljuuntuva pää. Ei haittaa millään tavalla. Mutta mitä hänellä sitten oli? No, hän vaikutti kiltiltä ja symppikseltä ja oli huumorintajuinen. Siisti ja järkevä kaikin puolin myös. Ei partaa, elämä järjestyksessä.
On mullaki ihan järjestyksessä on vakityö.. asun siistis asunnos, urheilen jopa. ei vaa naiset kiinnostu. Mä oon aika rauhallinen ja ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mullaki ihan järjestyksessä on vakityö.. asun siistis asunnos, urheilen jopa. ei vaa naiset kiinnostu. Mä oon aika rauhallinen ja ujo.
Mulle kelpais kyllä moni tavallinen nainen mutta en tiiä ei oo rima korkeella mutta ei ne vähemmänkää tavalliset naiset musta kiinnostu olen huomannut, se tuntuu sika pahalta ku ei löydä ketään.
Alkaa jo riittää tää yksin oleminen ja katsominen muita pariskuntia, olis kiva itekki seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikää pottatukka.. ihan vaaleet hiukset on.
Joo, niin on tälläkin. Toivottavasti et ole Pirkkalasta.
Entäs jos itse miettisit MILLAISEN naisen haluaisit, etkä vaan että haluat naisen. Naisten "nirsous" johtuu siitä, että heillä on toiveita ja ajatuksia kumppania kohtaan eikä pelkkä "mies" täytä kyseisiä kriteerejä.
Helpompaa on elää yksin ja harrastaa irtosuhteita kun ottaa elämäänsä joku valittava, ripustautuva, vailla luonnetta ja syvyyttä oleva mies-lapsi.
Kiinnostu asioista, kiinnostu itsestäsi ja sen jälkeen etsi arvojesi mukaista seuraa.
Kukaan ei halua miehenmuotoista huonekalua pyörimään nurkkiinsa ja roikkumaan itseensä.
nainen 36-v. kirjoitti:
Entäs jos itse miettisit MILLAISEN naisen haluaisit, etkä vaan että haluat naisen. Naisten "nirsous" johtuu siitä, että heillä on toiveita ja ajatuksia kumppania kohtaan eikä pelkkä "mies" täytä kyseisiä kriteerejä.
Helpompaa on elää yksin ja harrastaa irtosuhteita kun ottaa elämäänsä joku valittava, ripustautuva, vailla luonnetta ja syvyyttä oleva mies-lapsi.
Kiinnostu asioista, kiinnostu itsestäsi ja sen jälkeen etsi arvojesi mukaista seuraa.
Kukaan ei halua miehenmuotoista huonekalua pyörimään nurkkiinsa ja roikkumaan itseensä.
Irtosuhteita mä en ees sellasia saa enkä mistään seksiä muutako maksamalla. Olen ihan sinkkuna vailla mitää sutinaa. No en tiiä ku ei naisille tällänen mies millään kelpaa. On kehuttu vain ihan komea mies mutta ei se riitä.
nainen 36-v. kirjoitti:
Mitä pitäs olla hieno mersu, 2 harrastusta, läjä kavereita joo kun ei vain ole.
Itse olen 5v ollut nyt sinkkuna. Naisilla on sen verran kovat kriteerit, että itse en ainakaan niitä täytä.
M40
En minä ainaskaa ole nirso minulle kelpaa pulleampi tavallinenn nainen kyse on nyt jostain muusta miksi oon jatkuvasti sinkku. joko liian tasokkaita naisia tai sitten vääränlaisia enkä löydä sitä naista mistään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 5v ollut nyt sinkkuna. Naisilla on sen verran kovat kriteerit, että itse en ainakaan niitä täytä.
M40
Näyttää olevan mahdottoman isot kriteerit.
Jos et saa mitään huomiota naisilta, niin mistä se voisi johtua? Naisista? Vai jostain sinussa?
Jos saat jonkin verran huomiota, niin miksi se laantuu? Oletko tylsää seuraa? Onko sinulla mielipiteitä? Osaatko kuunnella? Keskustella?
Taitoja voi oppia. Suosittelisin että teet itsestäsi itsellesi kehitysprojektin.
Mieti mitä ominaisuuksia sinulla on, mitä ei. Kehitä itseäsi, aloita uusia harrastuksia, tee asioita itsellesi ja pyri olemaan onnellinen yksin. Jossain välissä luultavasti joku nainen kiinnostuu sinusta aidosti.
Odottavan aika on pitkä, lakkaa odottamasta ja ala toimia.
Vierailija kirjoitti:
nainen 36-v. kirjoitti:
Kukaan ei halua miehenmuotoista huonekalua pyörimään nurkkiinsa ja roikkumaan itseensä.Mitä pitäs olla hieno mersu, 2 harrastusta, läjä kavereita joo kun ei vain ole.
Ei tarvi noista mitään. Ei noilla rakenneta parisuhdetta. Persoonalla se rakennetaan ja hymy kaunistaa jokaisen. Mä en ole yhdenkään treffikaverin autoista tai kavereista tiennyt. Yksi tykkäsi soittaa kitaraa, toinen tykkäsi juosta, kolmas soitti pianoa. Eikä niillä harrastuksillakaan väliä ollut. Kommunikaatiolla ja mukavan lämpimällä luonteella oli väliä. Eikä tarvinnut olla supliikki seuramies, koska olin itsekin aika rauhallinen puheissani. Huumori toki piristi ja yleinen positiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Risuparta pois, hymyä huuleen, tupakat ja alko pois, kuuntelutaitoa, ryhti kuntoon, huumoria peliin.
Nimeomaan kaikilla "rappiolla" olevilla juopoilla ja nisteillä tuntuu aina olevan joku nainen joka hyysää. Ilmeisesti ovat niin jänniä persoonia kun ei tiedä mitä milloinkin keksivät. Olen aina tätä ihmetellyt.
Naiset tulleet tosi vaativiksi nykyää ei mikää riitä ja kelpaa.