Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi viddu. Tiedätkö miten MONTA MONTA naista on tässä maassa jotka ei kiinnosta miehiä? Montako ketjua alkaa siitä aiheesta? Nolla. Naiset pitää mölyt mahassaan.
Kyllä suurin osa naisista saa kumppanin.. miehille käy kuka vaan.
Ai ihan kuka tahansa tampio käy, onko näin? Itse ainakin toivon, oli kyseessä kumppaniehdokas tai kaveri, että toisella olisi edes osittain inkkarit päässeet samaan kanoottiin ja iso bonari olisi jos tulisi toimeen. Toki jos osakin naisista ( toivottavasti ei) uskoo myös tuohon edellämainittuun "kuka vaan"- yleistykseen niin tämä selittäisi muutamia hämmennystilanteita.... mene ja tiedä
Kyllä mulle kävis masentunut nainen jolla on myös velkaa joka ymmärtää mua.. vähä jotain yhteistä.. tulee toimeen sun muuta, mutta mistä semmoisen löytää? Naisille kelpaa vain täydellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää naisen jolle kelpais hieman yksinkertainen, masentunut, velkaantunut, yksinäinen mies jolla on vaikeeta elämässä?
Jos skarppaat tosta ulos ja mustaa huumoria löytyy, etkä ole "vätys", niin löydät kyllä. Tosin sillä toisella pitää olla myös nurinkurista huumoria ja paljon. Pääasia että tsemppaat eteenpäin etkä pyöri paikallasi. Jos on olo että ei lähde vielä niin hoidat asiat kuntoon ja alat skarpata sitten. Annat itsellesi nyt sopivasti aikaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja uusia projekteja sitten tulille kun tuntuu että jaksat.
Ja tätä samaa paskaa/ lätinä tulet kuulemaan mikäli elämänparannusvinkkejä kysyt mutta ikävä kyllä ainoita keinoja. Ei tapahdu hetkessä mutta kärsivällisyyttä... ja tsemppiä!
Ei tää ihan normaalia ole,, kaikki mun tutut seursutelee ja töissäkin. mä oon yksin ja en kelpaa kellekkään.. 37 v mies.
No jotain vikaa mussa on ja miettiny ja pahasti onkin. Nuorempana musta naiset kiinnostui.
Oli kivaa aikaa,, sai läheisyyttä. sai koskea naista ja sai seksiäkin. Kaikki ilo lähteny elämästä.
Nyt mä kyttään naisia ja katon miten kauniita seksikkäitä ne on.. ja sit tulee paska fiilis jaa ei toikaa halua kattoa päälle tai sitä ei kiinnosta.. miks mua sit kiinnostaa aina.. aina se on tämmöstä. sais ees joskus sitä läheisyyttä
Mistä sen naisen sitte saa. naiset miksei teille kelpaa mies joka ei oo täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan sun vaatimukset naiselle on aika tiukat?
Ei ole ees suuret vaatimukset.. mistä sä ny puhut?
Lupasin juuri äsken että en kerro salaisuuttasi eteenpäin. Miksi et kerro itse? Aihe on mielenkiintoinen. Vähän erikoinen ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitää järkee. On jotenki pohjalla vain naisten silmissä.
Oletko ap ajatellut että keskustelisit psykologin tai psykiatrin kanssa. Sinulla on joku muu tuolla taustalla mikä vaikuttaa asiaan ja sinun pitäisi hoitaa se alta pois. Naiset huomaavat että olet jotenkin epätoivoinen eikä se auta asiaa. Sinun pitää keskustella ammattiauttajan kanssa muut asiat kuntoon ja kun olosi parantuu naisten kanssakin onnistuu paremmin.
Ap:lla eli Allulla on oma terapeutti ja sosiaalityöntekijä. Hän on jo lapsesta lähtien ollut jälkeenjäänyt ja käynyt oman oppisuunnitelman mukaisen eli ei normaalin koulun. Nyt asuu itsenäisesti, mutta saa yhä tukitoimia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit taas uuden ketjun? Ei saa valittaa.
Eikö saa? Mikä ihmeen sääntö tuo on olevinaan? Jos kaikki ovat tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen, mikään ei iini muutu paremmaksi, vain huonommaksi. Sitäkö haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitää järkee. On jotenki pohjalla vain naisten silmissä.
Oletko ap ajatellut että keskustelisit psykologin tai psykiatrin kanssa. Sinulla on joku muu tuolla taustalla mikä vaikuttaa asiaan ja sinun pitäisi hoitaa se alta pois. Naiset huomaavat että olet jotenkin epätoivoinen eikä se auta asiaa. Sinun pitää keskustella ammattiauttajan kanssa muut asiat kuntoon ja kun olosi parantuu naisten kanssakin onnistuu paremmin.
Ap:lla eli Allulla on oma terapeutti ja sosiaalityöntekijä. Hän on jo lapsesta lähtien ollut jälkeenjäänyt ja käynyt oman oppisuunnitelman mukaisen eli ei normaalin koulun. Nyt asuu itsenäisesti, mutta saa yhä tukitoimia.
EI todellakaan ole mikää sosiaalityöntekijä. Mitä sitte vaikka oliskin vähän jälkeenjäänyt?
Mistä sen naisen sitte saa kun ei huvita ravata baareissakaa joka vloppu?
Olen kyllä kehittänyt itseäni.. käyn suihkussa parturissa töissä jne.. mutta ei naiset vain kiinnostu, mikä teitä vaivaa?
On se kumma kun ei naistenkaa nykyää pääse treffeille, aina on joku tekosyy kiireitä tai ei sitten kiinnosta tai halua nähdä.
Mikä naisia oikeesti vaivaa nykyään? Näen prismassa kaikenlaisia pariskuntia.miksi minä en kelpaa?
Lue kahdeksan sivua tätä jankutusta taaksepäin ja mieti sitten, mikset kelpaa.
Ei mun tarvi lukea. Kyllä mä oon nuorempana kelvannut monellekki naiselle ja saanut seksiä.
Ei ole ees suuret vaatimukset.. mistä sä ny puhut?