Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi lukea. Kyllä mä oon nuorempana kelvannut monellekki naiselle ja saanut seksiä.
Niin? Aikasi meni jo. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi lukea. Kyllä mä oon nuorempana kelvannut monellekki naiselle ja saanut seksiä.
Ei todellakaa ole mennyt.. haloo oon nuori 37 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun aikasi on mennyt ja olet varmasti ikisinkku, tajuatko ihminen vanhenee ei voi sille mitään.
Parempi kun kehittää itseänsä ja ei kirjota tänne mitää, aina joku haukkuu tai sanoo että sussa on vikaa ku et kelpaa naisille. joo sori en oo täydellinen mies, eikä naiset oo täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole nuori. Olet keski-ikäinen. Nuoruus loppuu jonnekin 32-33 vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole nuori. Olet keski-ikäinen. Nuoruus loppuu jonnekin 32-33 vee.
Mitä sitte, hauku vähän lisää. Kyllä mä silti parisuhteen haluan ja teen sen eteen töitäkin.
Älkää olko niin epätoivoisia. Pitäkää ulkonäöstänne huolta, hankkikaa joku freesi kampaus tai kokeilkaa uutta vaatetyyliä... Tehkää se itsellenne. Sitten varovasti katsotte ympärillenne. Varmasti joku löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko niin epätoivoisia. Pitäkää ulkonäöstänne huolta, hankkikaa joku freesi kampaus tai kokeilkaa uutta vaatetyyliä... Tehkää se itsellenne. Sitten varovasti katsotte ympärillenne. Varmasti joku löytyy.
Ai pitäs laihduttaa ei kelpaa jos on pieni kaljamaha? EI ole rahaa ostaa hienoja vaatteita, rahat menee lainanlyhennyksiin.
Miten sitten se lihava likainen nainen kelpaa miehille jos kerta mies ei kelpaa naisille omana ittenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pitäs laihduttaa ei kelpaa jos on pieni kaljamaha? EI ole rahaa ostaa hienoja vaatteita, rahat menee lainanlyhennyksiin.
Koko ajan samaa paskaa sulta. NO EI KELPAA. Et voi sille ytään mitään, paina se jo kalloosi.
Ihanko keski-ikäinen mies ei voi saada enää parisuhdetta mitä ihmettä.. eikä mitää naisen läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan samaa paskaa sulta. NO EI KELPAA. Et voi sille ytään mitään, paina se jo kalloosi.
Kyllä todellaki kelpaa!!!!!!!!!!
Parempi ku ei kirjota mitää, naurettavia ihmisiä ja aina haukutaan ja ollaan ilkeitä. Olkaa sit kaikki ikisinkkuja kun ei kerta kelpaa toisillensa, kummasti on pariskuntia ja ihmettelen sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellaki kelpaa!!!!!!!!!!
Jaa, no mitäs sitten täällä valitat taas kerran, jos kerran kelpaa.
No ei näytä kelpaavan ku naiset on vaativia ja nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko keski-ikäinen mies ei voi saada enää parisuhdetta mitä ihmettä.. eikä mitää naisen läheisyyttä.
Voit saada. Kaltaiseltasi heikkolahjaiselta naiselta. Se on sulle jo moneen kertaan kerrottu. Miksi se ei mene kalloon????
Mulle kyllä kelpais monikin tavallinen pyöreempi lihavampi nainen, kunhan tulee toimee ja olis vähän yhteistä eikä se nainen halua lapsia niin ois täydellinen mulle. Sanoin vaan suoraan. Ei tarvi olla mikää nuori missi. ei todellakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit saada. Kaltaiseltasi heikkolahjaiselta naiselta. Se on sulle jo moneen kertaan kerrottu. Miksi se ei mene kalloon????
Oletpas ilkeä, olen kyllä saanut normaaleja naisia ja heiltä seksiä, sitä et varmaa tajua
joo en jaksa näitä ihmisiä, parempi kun ei kirjota mitään, käy töissä ja elää yksin.
Ei sitte jankuteta ja valiteta, kohta vois taas töihin ja syödä esti.