Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risuparta pois, hymyä huuleen, tupakat ja alko pois, kuuntelutaitoa, ryhti kuntoon, huumoria peliin.
Nimeomaan kaikilla "rappiolla" olevilla juopoilla ja nisteillä tuntuu aina olevan joku nainen joka hyysää. Ilmeisesti ovat niin jänniä persoonia kun ei tiedä mitä milloinkin keksivät. Olen aina tätä ihmetellyt.
No, voit uskoa, ettei niillä mitään laatunaisia ole. Turha tuota on itkeä. Et menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Paranna itseäsi?
Pituusleikkaus, leukaleikkaus ja rikosrekisteri kaikki parantaisivat mahdollisuuksiasi
Tuo nyt on jo ihan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risuparta pois, hymyä huuleen, tupakat ja alko pois, kuuntelutaitoa, ryhti kuntoon, huumoria peliin.
Nimeomaan kaikilla "rappiolla" olevilla juopoilla ja nisteillä tuntuu aina olevan joku nainen joka hyysää. Ilmeisesti ovat niin jänniä persoonia kun ei tiedä mitä milloinkin keksivät. Olen aina tätä ihmetellyt.
No, voit uskoa, ettei niillä mitään laatunaisia ole. Turha tuota on itkeä. Et menetä mitään.
No minä en saa edes tavis pullukkaa vaikka olen ihan komea pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
MIksen mä kelpaa teille naisille?
Koska olet valittaja. Kukaan ei heti alussa jaksa alkaa toisen psykologiksi.
Rakkaus ei syty valittamalla.
Sä muistutat kovasti yhtä mun puolituttua. Joskus saa hetkeksi ihan hyviäkin keskusteluja aikaiseksi naisten kanssa mutta sit alkaakin tuo julmettu itsesääli ja kaikki naiset ottavat ainakin viiden metrin tikun verran tilaa.
Sinun kannattaa korjata oma mielenterveytesi ennen kuin yrität etsiä parisuhdetta. Kuulostaa siltä että sinulla on suuria itsetunto-ongelmia.
Ja ehkä olet humalassakin nyt tänne kirjotellessasi?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainaskaa ole nirso minulle kelpaa pulleampi tavallinenn nainen kyse on nyt jostain muusta miksi oon jatkuvasti sinkku. joko liian tasokkaita naisia tai sitten vääränlaisia enkä löydä sitä naista mistään.
Kuka nainen tahtoo olla se vähemmän tasokas joka sulle kelpais?
Yhtään kättä? Ei.
Kaikki ihmiset tahtoo olla omalle puolisolle se ykkönen eikä mikään mihin se tyytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi ei saisi yhtään valittaa kerro se? Aika monet valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa korjata oma mielenterveytesi ennen kuin yrität etsiä parisuhdetta. Kuulostaa siltä että sinulla on suuria itsetunto-ongelmia.
Ja ehkä olet humalassakin nyt tänne kirjotellessasi?
Siis mitä ihmettä olen kyllä ihan kunnossa käyn töissä en juo ees alkoholia kun joskus olen vähentänyt sitä, mutta ei vain löydy kumppania mistään.
Joku tässä nyt sit mättää vaan kun ei mikää onnistu ja oon todella turhautunut kun sanotaa että näytän hyvältä mutta sit ei naiset kiinnostu
Toisilla on niin helppo löytää parisuhde.. hommata se hieno bemari. toisilla on niin helppoa tää elämä.. ite en millään löydä ketään ja olen yksinäinen
Hyvin istuva puku, tyylikäs hiusmalli, harteikas ja hyvännäköinen - alla kiiltävä hieno S-sarjan Mercedes ja vientiä on - voi pojat sentään, voin vakuuttaa että vientiä on.
Rahaa vain pitäisi olla enemmän, ei meinaa Tallinnaan saakka päästä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIKSI KUN SE KARKOTTAA NAISET.
Mutta jatka itkuasi vaan.
Se on sellast. Jos ei ole komea, eikä hyvä suustaan, eikä menestynyt, täytyy vaan lisätä otantaa. Jos sulla on jotain noista edellä mainituista, niin pärjää pienemmällä työllä.
Vähän niinku vois verrata hyvään kalasyöttiin: jos on hyvä syötti tulee paljon kalaa ja helposti, jos on huono syötti, niin pitää odotella pitkään että joku tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIKSI KUN SE KARKOTTAA NAISET.
Mutta jatka itkuasi vaan.
Kyllä kuule aika moni valittaa ettei saa parisuhdetta täälä.. tuskin olet ainut. vai ymmärrätkö yhtään!!
No jotain vikaa mussa sitte on.. ei sanota mitää ollaan vaan yksin ja töihin yöksi taas ja yksin kotiin ja töihin yöksi.. velkoja maksella ja sitä yksinäistä elämää.. ku ei oo kavereitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on sellast. Jos ei ole komea, eikä hyvä suustaan, eikä menestynyt, täytyy vaan lisätä otantaa. Jos sulla on jotain noista edellä mainituista, niin pärjää pienemmällä työllä.
Vähän niinku vois verrata hyvään kalasyöttiin: jos on hyvä syötti tulee paljon kalaa ja helposti, jos on huono syötti, niin pitää odotella pitkään että joku tarttuu.
Olen ihan komea mutta en tiedä muista jutuista. No en rupee olee ikuisesti yksin en varmaan. Ei sitte valiteta ja puhuta mistään mitään.. luovutetaan ja unohdetaan kaikki
Kaikki kaverit menny ja ei mulla oo ketään.. käyn vaa töissä.. no ainaski on työpaikka
No mitä mä tänne sit sanon, en kai mitää kerta ei saa valittaa, ei saa puhua mistään. EI saa ees miettiä naista tai parisuhdetta kun selkeesti on jo miehessä vikaa. MItä mun pitäs sanoa?
Tuo asenne on varmaan juuri se ongelma. Jos et ole tyytyväinen itseksesi niin miksi kukaan sinusta kiinnostuisi.
Vielä jos tuohon lisää päälle roikkumisen tai yli-innokkuuden niin siinäpä onkin sitten jo aika luotaantyöntävä kombo.