Facebook lähettelee kaveripyyntöjä kun vierailet profiilissa
Kiva bugi. Nyt näkee hyvin, kuka käy kyyläämässä profiilia. Eikä ikävä kyllä ole trolli... Katso toimintalokisi ja kaverilistasi. Saatat yllättyä
Kommentit (13)
Kuulin, että tämä bugi olisi vain Facebookin sovelluksessa eikä työpöytäversiossa.
Hmm, just ihmettelin miksi oli kaveripyyntö ihmiseltä, jonka kommenttiin vastasin yhdessä ryhmässä. Voisiko johtua tuosta ap:n mainitsemasta? Ja muuten jokunen aika sitten hyväksyin vähän vieraamman työkaverin pyynnön. Olisikohan hänkin vaan käynyt profiilissani?
En ole facessa. Saatan joskus googlettaa vanhoja tuttuja. Ei tule pyyntöjä.
Kiva jos kaikille rikollisille on nyt lähtenyt pyyntö kun käynyt uteliaani kyttäämässä niiden profiileja! Näkeekö jostain odottavat pyynnöt?!
Kaverilistasi, miksi se pitäisi tsekata? Ei kukaan pomppaa kaveriksi ilman hyväksymistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilistasi, miksi se pitäisi tsekata? Ei kukaan pomppaa kaveriksi ilman hyväksymistä.
Jos tietämättäsi, bugin vuoksi olet pyytänyt kaveriksi henkilöä, jonka profiilissa olet vieraillut, niin tämä henkilö on voinut hyväksyä pyyntösi, siksi.
Kaveripyyntöä ei ole toki pakko hyväksyä ja kaveruuden voi hylätäkin. Ei ole pakko olla jonkun kaveri. Itse en pyydä tai hyväksy kaveriksi henkilöä, jota en tunne muutenkin kunnolla. Vähän sama asia, kuin kenelle olisit valmis antamaan puhelinnumerosi tai haluaisit soittaa. Kavereissani on toki esim. harrastusryhmäläisiäni tai työkavereita, joitten kanssa pidämme yhteyttä sen tietyn asian vuoksi.
Etenkin puhelimella on kyllä vähän liian helppo vipsauttaa se kaveripyyntö menemään tai hyväksyä kaveruus ihan vain selaillessa, vahingossa vaan klikata väärin.
Eniten minua haittaa, että tulee ihmeellisiä kaveripyyntöjä selkeiltä huijareilta, tutun ihmisen nimellä ja kuvalla, mutta joku saa epäilemään, ettei henkilö itse ole profiilin takana. Näitä on tullut jo useita.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet pyytänyt tietämättäsi jotain kaveriksi etkä huomaa, että hän on hyväksynyt pyynnön.
Huomasin vasta eilen että tällainen on ollut. En muista kyylänneeni kenenkään profiilia pitkään aikaan, mutta jos kerran pyyntöjä väitetään lähteneen jopa kaveriehdotuksissa olleille tai niille joiden profiilia on etsinyt klikkaamatta sinne...
Näkyvätkö lähetetyt kaveripyynnöt edelleen omassa toimintalokissa jos vastaanottaja on hylännyt ne?
En ole saanut yhtään pyyntöä eikä myöskään yhtäkään pyyntöä ole lähtenyt toimitalokin mukaan. Olen kyllä tsekkaillut profiileja tänään.