Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairasta on että vain komeat ja rikkaat saa seksiä ja kauniit naiset ja mallit saa seksiä
Kumma juttu. Olen 175 cm mies ja olen saanut seksiä köyhänä, laihana, tietystä syystä paljon lihoneena ja työttömyyskin on iskenyt ja ulosottoon on mennyt velkaa enemmän mitä sulla on, niin silloinkin olen saanut seksiä.
Vika saattanee olla siis jossain muualla kuin ajattelet.
Sitten vika on jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MULLA ON OLLUT VAIKKA KUINKA NAISIA NUOREMPANA
No senkö pitäisi herättää kiinnostusta, että oot entinen mieslutka jolla enää ei vaan flaksi käy? Mä ainakin haluaisin miehen joka on eronnut pitkästä suhteesta kuten itsekin. En mitään rillumarei miestä jolla on naiset vaihtuneet kuin sukat ja seuraavaa odotetaan raivokiimaisena koska on totuttu saamaan aina uusi lelu vanhan tilalle. En todellakaan halua olla mikää nro 16 kun itelläni on ollut vaan 2 miestä vaikka oon sua vähän vanhempi.
Mulle kelpaisi tai haluaisin tavallisen pyöreemmän n
Aisen.
MIksi se ulkonäkö on niin tärkeää? Eikö olisi mukavampi sellainen jonka kanssa on kivaa? Ulkonäöstä riippumatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairasta on että vain komeat ja rikkaat saa seksiä ja kauniit naiset ja mallit saa seksiä
Kumma juttu. Olen 175 cm mies ja olen saanut seksiä köyhänä, laihana, tietystä syystä paljon lihoneena ja työttömyyskin on iskenyt ja ulosottoon on mennyt velkaa enemmän mitä sulla on, niin silloinkin olen saanut seksiä.
Ai yli 20 tuhatta??
Vierailija kirjoitti:
Seksikumppaneiden määrä nyt ei kyllä miestä tai naista pahenna jollei sitten ihan ääripäissä. Kuten vaikkapa se kaksi tai vaikka 200+.
No joillekin se merkitsee ja joillekin ei. Olen itse vahvasti parisuhdeihminen enkä harrasta seksiä kuin pitkissä parisuhteissa. Kyllä mulla on oikeus haluta mies jolla on samanlainen arvomaailma. Ei muusta oikein tulekaan mitään. Ja tuollainen vaan haiskahtaa kun naisia on ollut paljon ja puhuu naisista halventavasti, että ne naiset ovat olleet vain käyttöesineitä. Ei yhtään pitkää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MULLA ON OLLUT VAIKKA KUINKA NAISIA NUOREMPANA
No senkö pitäisi herättää kiinnostusta, että oot entinen mieslutka jolla enää ei vaan flaksi käy? Mä ainakin haluaisin miehen joka on eronnut pitkästä suhteesta kuten itsekin. En mitään rillumarei miestä jolla on naiset vaihtuneet kuin sukat ja seuraavaa odotetaan raivokiimaisena koska on totuttu saamaan aina uusi lelu vanhan tilalle. En todellakaan halua olla mikää nro 16 kun itelläni on ollut vaan 2 miestä vaikka oon sua vähän vanhempi.
Aisen.MIksi se ulkonäkö on niin tärkeää? Eikö olisi mukavampi sellainen jonka kanssa on kivaa? Ulkonäöstä riippumatta?
On se mulle tärkeetä kosks olen komea pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikumppaneiden määrä nyt ei kyllä miestä tai naista pahenna jollei sitten ihan ääripäissä. Kuten vaikkapa se kaksi tai vaikka 200+.
No joillekin se merkitsee ja joillekin ei. Olen itse vahvasti parisuhdeihminen enkä harrasta seksiä kuin pitkissä parisuhteissa. Kyllä mulla on oikeus haluta mies jolla on samanlainen arvomaailma. Ei muusta oikein tulekaan mitään. Ja tuollainen vaan haiskahtaa kun naisia on ollut paljon ja puhuu naisista halventavasti, että ne naiset ovat olleet vain käyttöesineitä. Ei yhtään pitkää suhdetta.
Mitä ihmettä. Olen valmis pitkää parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai yli 20 tuhatta??
Melko tasan 45000 € oli velkamäärä lopulta. Nyt se on jo kuitattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että on parisuhteiden välissä ollut irtosuhteita ei tarkoita sitä että ei olisi parisuhdeihminen, se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että pitää seksistä. Toki se, että sitä kailottaa jossain foorumeilla siitä on todella iso Ei.
Ja toki naisista halventavasti puhuminen aivan täysi stoppi.
Mutta naisia voi arvostaa ja olla parisuhdeihminen vaikka seksikumppaneita olisikin useampia. Seksi ei mitenkään halvenna ketään niin kauan kuin se on yhteistuumaista ja kivaa molemmille osapuolille, päin vastoin.
En arvottaisi ihmisiä kumppaneiden määrän perusteella. Hieman omituista omasta mielestäni on mikä tahansa alle kolmen tai yli 200, mutta en heitäkään laskisi luvuistani pois koska ajatusmaailmoja, elämäntilanteita ja ihmisiä yleensäottaen on niin monenlaisia.
Pidän normaalina 30-40-vuotiaalle mitä tahansa viiden ja sadan kumppanin välillä.
Joo mutta kelpasin kyllä nuorempana naisille.
Ehkä olen rupsahtanut ja lihonut ku en enää kelpaa.
Kuvitellaan, ettet olisikaan se tyyppi, joka haluaa vain soittaa suutaan naisiksi kuvittelemilleen palstalaisille.
Kuvitellaan, että olet oikea mies, joka tahtoo parisuhteen oikean ihmisen kanssa.
Naiset ovat ihan ihmisiä, kuten olet itsekin.
He tykkäävät positiivisesta huomiosta, eivätkä arvosta sellaista, joka ajattelee heitä pelkkinä omien halujensa kohteena.
Aikuisena osaat varmaan keskustella erilaisista aiheista ja ymmärrät kuunnellakin.
Se tutustuminen ja seurustelu on vasta alkusysäys suhteelle ja pidempiaikainen kumppanuus syntyy yhteisistä kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Allu!
Voisiks kertoo kymmenen positiivista lausetta itsestäs? Semmosia jotka ei koske ulkonäköä?
Komea naama.
pitkä
hyvä perse.
siniset silmät.
työpaikka.
hyvät tulot
luottotiedot kunnossa
terve
Trolli kai tämä on?
Trolli kai. Kaamea tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
No mitä mun pitäs sitte sanoa ja mitä mun pitäs tehdä? Alottaa harrastus, laihduttaa, no miks pitäs laihduttaa?
Lähdetään nyt siitä, että otat niitä neuvoja vastaan etkä heti ala vetämään mitään vanhaa tuttua "ottakaa sit komee rikas mies" -kiukuttelulinjaa.
A) mieti mikä sinua elämässä kiinnostaa. Olkoot se sitten tennis, lukeminen, vapaaehtoistyö kohteessa x tai vaikka ruoanlaitto. Alat harrastamaan sitä ja kehittämään itseäsi näiden parissa.
B) jatkat siellä terapiassa käyntiä ja teet töitä itsesi kanssa
C) lakkaat olemasta ja puhumasta negatiivisesti, et hauku naisia nirppanokiksi, sairaiksi, pinnallisiksi tai läskeiksikään. Etkä myöskään surkuttele itseäsi
D) mietit mitä siltä parisuhteelta haluat muuta kuin seksiä ja mietit myös mitä sinä haluat itse antaa parisuhteelle
E) harjoittelet sosiaalisia taitoja, ei pelkästään päästäksesi pukille vaan että sulla ja sun ympärillä olevilla ihmisillä olisi kiva olla. Kysy naapurin mummolta/papalta tartteeko apua jossain, juttele niille työkavereille, kysy vaikka reseptiä jos näet että jollain on hyvännäköistä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt tilastotieteen oppitunti: sataa tyttövauvaa kohtaan syntyy 104 poikavauvaa Suomessa. Vaikka kaikki Suomen tytöt "lopettaisivat nirsoilun" ja ryhtyisivät parisuhteeseen pojan kanssa, pieni prosentti miehiä jäisi aina yksin. Homot ja lesbot eivät tuota prosenttiosuutta merkittävästi muuta, koska niitäkin on about sama määrä molempia.
Eli tilastofakta, kaikille miehille ei löydy puolisoa.
Itseasiassa tilastoja tasaa poikien ja miesten tapaturmien aiheuttamat kuolemat. Eli loppupeleissä ollaan tilanteessa että kumpiakin sukupuolia on saman verran, suunnilleen.
Vaikka tilastollisesti olisi 100 naista kohden 100 miestä niin eivät pakosti pariudu ollenkaan saati keskenään.
Niin, koska lihavat ja rumat naiset ei seurustele omaa tasoa olevien miesten kanssa, kuten ap. :(
Kun (sinun törpön mielestä) lihava ja ruma nainen pariutuu oman tasonsa yläpuolelle, et mahda mitään.
Tai jää sinkuksi, mikä oli pointti. Kun lihava ja ruma nainen ei saa chad-miestä, niin se on mieluummin yksi kuin huonossa suhteessaan. ;)
Ei tuo ole keneltäkään pois. Jokainen saa päättää itse omasta pariutumisestaan.
t. lihava ja ruma nainen
Mutta kannattaa olla sydän auki, niin voi löytää rakkauden, vaikka ap:n kanssa. Eihän sitä etukäteen tiedä, jos ei anna rakkaudelle mahdollisuutta. :)
Mä en usko että tuollaiset allun kaltaiset mieslapset edes tajuaa mitä rakkaus on. Hän ei osaa olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa ollenkaan. Nainenkin pitää vaan saada kun panettaa ja allu polkee jalkaa kiukkuisena kuin lapsi, jolta otetaan tikkari pois. Miten tuollaisen ihmisen kanssa voisi tulla mitenkään normaali aikuisten rakkaussuhde? Hän voi löytää jonkun samanlaisen simppelin naisen leikkimään kotia kanssaan, kunhan ymmärtäisi mennä sellaiseen paikkaan jossa on näitä erilaisia frendejä. Mutta tähän asti on kiivaasti vastustanut sitä koska on omasta mielestään ihan normaali mies.
Nimenomaan. Erilaiset frendit olisivat sopivia Allulle.
Kuulkaas tuo on aika loukkaavaa näitä "erilaisia frendejä" kohtaan, että heidän pitäisi olla aloittajan kaltaisen tyypin kanssa. Se mitä olen aloittajasta lukenut, on että hän on erittäin pakkomielteinen, puhuu naisista hyvin rumasti ja on jopa uhkaillut naisia. Miksi KUKAAN nainen, oli kuinka simppeli tahansa, haluaisi tuollaisen miehen kanssa parisuhteeseen? Ihminen voi olla heikkolahjainen tai kehitysvammainen ja seurustella toisen heikkolahjaisen tai kehitysvammaisen kanssa, mutta miksi kenenkään pitäisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa joka haukkuu ja uhkailee? Olen itse pahoista oppimisvaikeuksista kärsivä nainen, enkä haluaisi tutustua aloittajaan.
Niillä "erilaisilla frendeillä" taitaa olla oikein hyvä seksielämä ilman Alluakin. Ainakin Sanna Sepposen puheiden perusteella. Liekö johtuu siitä että ne on melko ystävällisiä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa sanottu jo että se parisuhde aika harvoin on ainakaan miehen kohdalta ulkonäöstä kiinni.
Naisella se on suurempi tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa sanottu jo että se parisuhde aika harvoin on ainakaan miehen kohdalta ulkonäöstä kiinni.
Naisella se on suurempi tekijä.
Se on vaikeeta laittaa itteään toisen asemaan ja ajatella mitä se toinen haluaa!
Varsinki jos itte haluaa vaan kauniin missin jota panna!
Vierailija kirjoitti:
onko sun elämässä mitään muuta ku ulkönäkö?
Em mä vain kelpaa naisille. Antaa olla. Sain pakit taas baarissa naiselta.
Pakko se hyväksyä että mulla ei oo kavereita ja en saa naista.
Aisen.