Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
681/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin juttelemaan baarissa ja kehuin naista mutta sitten nainen anto pakit en mä vaan kiinnosta ketään. Kai mussa on vaan niin vikoja, en mä jaksa enää mä luovutan.3

Vierailija
682/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa enää tällästä ku oon aina yksin ja en kelpaa kellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen rupsahtanut ja lihonut ku en enää kelpaa.

onko sun elämässä mitään muuta ku ulkönäkö?

Miten niin onko?

Vierailija
684/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mun pitäs sitte sanoa ja mitä mun pitäs tehdä? Alottaa harrastus, laihduttaa, no miks pitäs laihduttaa?

Lähdetään nyt siitä, että otat niitä neuvoja vastaan etkä heti ala vetämään mitään vanhaa tuttua "ottakaa sit komee rikas mies" -kiukuttelulinjaa.

A) mieti mikä sinua elämässä kiinnostaa. Olkoot se sitten tennis, lukeminen, vapaaehtoistyö kohteessa x tai vaikka ruoanlaitto. Alat harrastamaan sitä ja kehittämään itseäsi näiden parissa.

B) jatkat siellä terapiassa käyntiä ja teet töitä itsesi kanssa

C) lakkaat olemasta ja puhumasta negatiivisesti, et hauku naisia nirppanokiksi, sairaiksi, pinnallisiksi tai läskeiksikään. Etkä myöskään surkuttele itseäsi

D) mietit mitä siltä parisuhteelta haluat muuta kuin seksiä ja mietit myös mitä sinä haluat itse antaa parisuhteelle

E) harjoittelet sosiaalisia taitoja, ei pelkästään päästäksesi pukille vaan että sulla ja sun ympärillä olevilla ihmisillä olisi kiva olla. Kysy naapurin mummolta/papalta tartteeko apua jossain, juttele niille työkavereille, kysy vaikka reseptiä jos näet että jollain on hyvännäköistä ruokaa.

Mä yritän mutta saan jatkuvasti naisilta pakkeja ei ne kiinnostu ei vastaa, ei tuu osumia tinderissä. No mä jatkan terapiassa käyntiä ja yritän väkisin hommata sen harrastuksen.

Vierailija
685/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mun pitäs sitte sanoa ja mitä mun pitäs tehdä? Alottaa harrastus, laihduttaa, no miks pitäs laihduttaa?

Lähdetään nyt siitä, että otat niitä neuvoja vastaan etkä heti ala vetämään mitään vanhaa tuttua "ottakaa sit komee rikas mies" -kiukuttelulinjaa.

A) mieti mikä sinua elämässä kiinnostaa. Olkoot se sitten tennis, lukeminen, vapaaehtoistyö kohteessa x tai vaikka ruoanlaitto. Alat harrastamaan sitä ja kehittämään itseäsi näiden parissa.

C) lakkaat olemasta ja puhumasta negatiivisesti, et hauku naisia nirppanokiksi, sairaiksi, pinnallisiksi tai läskeiksikään. Etkä myöskään surkuttele itseäsi

D) mietit mitä siltä parisuhteelta haluat muuta kuin seksiä ja mietit myös mitä sinä haluat itse antaa parisuhteelle

E) harjoittelet sosiaalisia taitoja, ei pelkästään päästäksesi pukille vaan että sulla ja sun ympärillä olevilla ihmisillä olisi kiva olla. Kysy naapurin mummolta/papalta tartteeko apua jossain, juttele niille työkavereille, kysy vaikka reseptiä jos näet että jollain on hyvännäköistä ruokaa.

Mä yritän mutta saan jatkuvasti naisilta pakkeja ei ne kiinnostu ei vastaa, ei tuu osumia tinderissä. No mä jatkan terapiassa käyntiä ja yritän väkisin hommata sen harrastuksen.

Haluaisin muuttua mutta jotenki en osaa muuttua.

Vierailija
686/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin muuttua mutta jotenki en osaa muuttua.

Kai mun pitäs laihduttaakki ku mulla on kaljamahaa, ja vähentää tätä ruikutusta kunhan osaisin.

Vierailija
687/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin juttelemaan baarissa ja kehuin naista mutta sitten nainen anto pakit en mä vaan kiinnosta ketään. Kai mussa on vaan niin vikoja, en mä jaksa enää mä luovutan.3

Mitä sanoit sille naiselle?

Vierailija
688/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoit sille naiselle?

Että halusin lähestyä sua ku oot mun tyyppinen nainen, mutta se vaa halus lähtee eikä ees antanu numeroa.

Vierailija
689/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joka kerta tällästä mä en kiinnosta ketään en missää. baarit saa taas olla ja alkoholi, niinku ei tässä vain ole mitää järkeä.

Vierailija
690/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kas täs auta ku väkisin hyväksyä se ettei kelpaa kellekkään. Ja oltava yksin.

Vierailija
691/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä naisia kiinnosta kun ne top 10 miehet vaan niin se vaan menee, minkäs teet.

Vierailija
692/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Allu, Allu

Vierailija
693/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi asialle mitään.

Vierailija
694/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa sanottu jo että se parisuhde aika harvoin on ainakaan miehen kohdalta ulkonäöstä kiinni.

Naisella se on suurempi tekijä.

Se on vaikeeta laittaa itteään toisen asemaan ja ajatella mitä se toinen haluaa!

Varsinki jos itte haluaa vaan kauniin missin jota panna!

Mutta kun lihavat ja rumat naiset, jotka on ap:n tasoa, ei nekään kelpuuta sitä.

Vierailija
695/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin sanotaan, alemman tason miehelle, joka ei kelpaa kenellekään, koska ulkonäkö ei riitä. Pitkille ja komeille ylemmän tason miehille naiset ei sano noin, vaan ne heittäytyy vaan niiden syliin, koska ne on niin ihania.

Vierailija
696/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Allu, Allu

Auta miestä hädässä.

Vierailija
697/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kuule, minä naisena olen saanut AINA pakit miehiltä, joka ainoa kerta. En ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä. En ole hommannut väkisin harrastusta vaan alkanut tekemään sitä mikä mua kiinnostaa. Eihän siitä tulisi mitään että kävisin vastentahtoisesti pelaamassa korista, kun se ei kiinnosta mua ollenkaan.

Ei, ei mulla ole edelleenkään miestä, en ole saanut seksiäkään - saati ystäviä, mutta mulla on elämässä sisältöä ja tunnen itseni merkitykselliseksi. Mulla on ihan hiton paljon parempi olla.

Nyt Allu LUE TÄMÄ: se on sinusta itsestäsi kiinni millaisen elämän itsellesi rakennat. Voit jäädä pakkomielteisesti vellomaan tuohon naisensaamiseen, mutta sitä ei välttämättä koskaan tule tapahtumaan ihan niinkuin minä yksinkertaisena tavisurpona en koskaan tule pääsemään Nasaan töihin. Tai sitten voit tuoda elämääsi kaikkea hyvää tekemällä asioita jotka sinua kiinnostaa. Olet tähän mennessä valinnut vain sen että haluat naisen käytettäväksi, miksi et voisi valita vaikka että olet onnellinen kun pääset kalastamaan tai opiskelet uuden kielen, alat geokätköilemään, menet vapaaehtoistöihin eläinsuojeluyhdistykselle, ryhdyt tanssimaan, etsi se oma juttusi ja nauti siitä mitä teet.

Vierailija
698/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku en nauti mistään. Olen masentunut ja haluaisin naisen. Mun on vaikea olla yksin.

Vierailija
699/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin sanotaan, alemman tason miehelle, joka ei kelpaa kenellekään, koska ulkonäkö ei riitä. Pitkille ja komeille ylemmän tason miehille naiset ei sano noin, vaan ne heittäytyy vaan niiden syliin, koska ne on niin ihania.

Miten teille miehille saataisiin tolkkua? Nainen valikoi aivan syystä. Täytyy katsoa ettei lyöttäydy hullun matkaan, uhraa yksityisyyttään (stalkkeri-/hakkeri metsästää naisia), uskoo tasa-arvoon (äitikompleksi huutaa liian monesta) ja tärkein ettet joudu liikaa muuttamaan omaa minääsi saadaksesi miestä.

Vierailija
700/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua miksi oon naisille ilmaa.