Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
641/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä mun pitäs sitte tehdä että saisin naisen??

Sinun pitää osoittaa että tuot niin paljon hyvää naisen elämään että sinuun kannattaa tutustua.

Minulla on sinusta vaikutelma että valitat, olet kurjaa seuraa etkä toisi elämääni mitään joka sitä parantaisi, en siis jaksaisi tutustua sinuun.

Totaalinen tunnelmanlatistaja, etkä edes suostu keskustelemaan mistään mielenkiintoisesta. Harrastuksiakaan ei ilmeisesti ole.

Meillä kaikilla on ihan riittämiin taakkaa kannettavana omastakin takaa, kukaan normaali ihminen ei halua elämäänsä ylimääräistä taakkaa.

Vierailija
642/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei "saada", ei me olla mitään jumalan lahjoja sinulle.

Naisen kanssa pitää koittaa löytää yhteinen sävel joka tekee molemmat tyytyväisiksi.

Mulla on ollut varmaa elämässä 15 naisia.. kauniita lihavia hoikkia.. erilaisia ja olen saanut seksiä

Ja nyt ei enää ole. Jotain siis mennyt pieleen.

Seksiäkään ei "saada" muuten kuin säälistä, ainakaan jos sen seksisuhteen haluaa jatkuvan. Siinä tapauksessa seksiä annetaan tai vähintään harrastetaan yhdessä.

Parasta on jos molemmat antavat.

Vierailija
644/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

silti mä olen komea ja pitkä mies, se on vaan niin.

Ja sillä ei yhäkään ole mitään väliä jos et kunnioita naisia ja ole mukavaa seuraa.

Vierailija
645/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kanssa pitää koittaa löytää yhteinen sävel joka tekee molemmat tyytyväisiksi.

Mulla on ollut varmaa elämässä 15 naisia.. kauniita lihavia hoikkia.. erilaisia ja olen saanut seksiä

Sä puhut vain omista saamisistasi. Ilmeisesti naiset eivät ole saaneet sulta mitään koska ei noin isosta määrästä yksikään halunnut jäädä. Kiinnostaako sua edes se mitä nainen suhteesta kanssasi saa? Hehkutat vaan kuinka sulla on ollut paljon naisia, ihan kuin jostain keräilyesineistä olisi kyse. Eikö sulla ole sydänsuruja ollenkaan kun haluat aina vain uusia naisia? Eikö niistä naisista yksikään merkinnyt sulle vähän enemmän? Sellaisen jälkeen ei yleensä haluakaan uutta kumppania vuosiin, jotkut eivät enää koskaan.

Vierailija
646/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla lähen baarriin.. en jaksa tällästä.

Vierailija
647/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä puhut vain omista saamisistasi. Ilmeisesti naiset eivät ole saaneet sulta mitään koska ei noin isosta määrästä yksikään halunnut jäädä. Kiinnostaako sua edes se mitä nainen suhteesta kanssasi saa? Hehkutat vaan kuinka sulla on ollut paljon naisia, ihan kuin jostain keräilyesineistä olisi kyse. Eikö sulla ole sydänsuruja ollenkaan kun haluat aina vain uusia naisia? Eikö niistä naisista yksikään merkinnyt sulle vähän enemmän? Sellaisen jälkeen ei yleensä haluakaan uutta kumppania vuosiin, jotkut eivät enää koskaan.

kyllä olisin halunnut ex pitää vaikka loppuelämän

Vierailija
648/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Allu!

Voisiks kertoo kymmenen positiivista lausetta itsestäs? Semmosia jotka ei koske ulkonäköä?

Vierailija
649/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitöiksi lopeta tuo rasittava jankkaaminen. Yleensä ihminen joka valittaa jatkuvasti, ei kuuntele ja pyörii vaan avunannosta huolimatta samoissa kuvioissa, on raskasta seuraa.

Jatkuva valittaminen ei tee ihmiselle itsellekkään hyvää.

Se kuluttaa ja karkottaa monet läheltä.

Esim. Kuuntelemista, itseluottamusta, itsearvostusta, myönteistä ajattelua ja muiden arvostamista kannattaa opetella ja kehittää.

Kuunteleminen ja se että toiseen voi luottaa molemmin puolin ovat tärkeitä asioita.

Vierailija
650/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat saada, haluat pitää... Mitä naiset saa sulta? Mitä niille tarjoat sellaista että sun kanssa on hyvä olla?

Vierailija
651/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Allu!

Voisiks kertoo kymmenen positiivista lausetta itsestäs? Semmosia jotka ei koske ulkonäköä?

Komea naama.

pitkä

hyvä perse.

siniset silmät.

työpaikka.

hyvät tulot

luottotiedot kunnossa

terve

Vierailija
652/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitöiksi lopeta tuo rasittava jankkaaminen. Yleensä ihminen joka valittaa jatkuvasti, ei kuuntele ja pyörii vaan avunannosta huolimatta samoissa kuvioissa, on raskasta seuraa.

Jatkuva valittaminen ei tee ihmiselle itsellekkään hyvää.

Se kuluttaa ja karkottaa monet läheltä.

Esim. Kuuntelemista, itseluottamusta, itsearvostusta, myönteistä ajattelua ja muiden arvostamista kannattaa opetella ja kehittää.

Kuunteleminen ja se että toiseen voi luottaa molemmin puolin ovat tärkeitä asioita.

No mä pääsin onneksi terapiaan.

Vierailija
653/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat saada, haluat pitää... Mitä naiset saa sulta? Mitä niille tarjoat sellaista että sun kanssa on hyvä olla?

Läheisyyttä juttelua.. yhdessä oloa. seksiä.

Vierailija
654/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä terapiaan

Vierailija
655/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvin apua ja terapiaan.. mutta nyt lähden baariin.

Vierailija
656/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Allu!

Komea naama.

pitkä

hyvä perse.

siniset silmät.

työpaikka.

hyvät tulot

luottotiedot kunnossa

terve

Trolli kai tämä on?

Vierailija
657/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MULLA ON OLLUT VAIKKA KUINKA NAISIA NUOREMPANA

No senkö pitäisi herättää kiinnostusta, että oot entinen mieslutka jolla enää ei vaan flaksi käy? Mä ainakin haluaisin miehen joka on eronnut pitkästä suhteesta kuten itsekin. En mitään rillumarei miestä jolla on naiset vaihtuneet kuin sukat ja seuraavaa odotetaan raivokiimaisena koska on totuttu saamaan aina uusi lelu vanhan tilalle. En todellakaan halua olla mikää nro 16 kun itelläni on ollut vaan 2 miestä vaikka oon sua vähän vanhempi.

Vierailija
658/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sairasta on että vain komeat ja rikkaat saa seksiä ja kauniit naiset ja mallit saa seksiä

Kumma juttu. Olen 175 cm mies ja olen saanut seksiä köyhänä, laihana, tietystä syystä paljon lihoneena ja työttömyyskin on iskenyt ja ulosottoon on mennyt velkaa enemmän mitä sulla on, niin silloinkin olen saanut seksiä.

Vika saattanee olla siis jossain muualla kuin ajattelet.

Vierailija
659/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneiden määrä nyt ei kyllä miestä tai naista pahenna jollei sitten ihan ääripäissä. Kuten vaikkapa se kaksi tai vaikka 200+.

Vierailija
660/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Allu ottaisi psykiatrille mukaansa linkit kaikkiin näihin keskusteluihin joita käyty jo tällä palstalla?