Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Osta musta s- klasse Mersu V12 koneella, jos sitten saisit naisen kyytiin. Onhan sinulla vielä se 10 tonnin luottokorttikin naftaliinissa. Pyydä pomolta, että saat tehdä ihmisten aikoihin töitä. Yötyö ei ole plussaa parisuhde ihmiselle.
Ap, pidä edelleen toivoa yllä.
Eräänä päivänä saatat tavata naisen, jonka kanssa muodostuu suhde.
Hyvää tulevaisuutta sulle.
Esität ettet ole kiinostunut, niin silloin naisten kiinnostus vasta herääkin. Tee näin.
Lyhyt tilastotieteen oppitunti: sataa tyttövauvaa kohtaan syntyy 104 poikavauvaa Suomessa. Vaikka kaikki Suomen tytöt "lopettaisivat nirsoilun" ja ryhtyisivät parisuhteeseen pojan kanssa, pieni prosentti miehiä jäisi aina yksin. Homot ja lesbot eivät tuota prosenttiosuutta merkittävästi muuta, koska niitäkin on about sama määrä molempia.
Eli tilastofakta, kaikille miehille ei löydy puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit taas uuden ketjun? Ei saa valittaa.
Miksi naiset saavat valittaa (eivät juuri muuta teekään), mutta miehet eivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitää järkee. On jotenki pohjalla vain naisten silmissä.
Oletko ap ajatellut että keskustelisit psykologin tai psykiatrin kanssa. Sinulla on joku muu tuolla taustalla mikä vaikuttaa asiaan ja sinun pitäisi hoitaa se alta pois. Naiset huomaavat että olet jotenkin epätoivoinen eikä se auta asiaa. Sinun pitää keskustella ammattiauttajan kanssa muut asiat kuntoon ja kun olosi parantuu naisten kanssakin onnistuu paremmin.
Olen käynyt psykitrilla ja on lääkitys,, ei se auta mitää.. aloitin terapian.. mutta kaipaisin tosi kovaa kumppania
Siis kaipaat tosi kovaa kumppania? Onko salaisuutesi tässä? Millä tavalla kumppanin täytyisi olla kova?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitää järkee. On jotenki pohjalla vain naisten silmissä.
Oletko ap ajatellut että keskustelisit psykologin tai psykiatrin kanssa. Sinulla on joku muu tuolla taustalla mikä vaikuttaa asiaan ja sinun pitäisi hoitaa se alta pois. Naiset huomaavat että olet jotenkin epätoivoinen eikä se auta asiaa. Sinun pitää keskustella ammattiauttajan kanssa muut asiat kuntoon ja kun olosi parantuu naisten kanssakin onnistuu paremmin.
Olen käynyt psykitrilla ja on lääkitys,, ei se auta mitää.. aloitin terapian.. mutta kaipaisin tosi kovaa kumppania
Siis kaipaat tosi kovaa kumppania? Onko salaisuutesi tässä? Millä tavalla kumppanin täytyisi olla kova?
Hän ehkä haluaisi keskustella kinky-seksistä?Ottakaa kantaa?
Syitä ruksi montako osuu:
Kaljamaha
Huono ryhti
Alkoholista näivettynyt look
Verkkarit
Katse hakeutuu tisseihin eikä silmiin
Rikkinäiset housut/paita
Karvanopat autossa
...
Ala kiinnostavaksi. Lue paljon, pukeudu hyvin, opettele uusia taitoja, opettele hauskoja juttuja. Huolehdi kunnostasi. 2 vuoden päästä ihmettelet miksi keskityit valittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ala kiinnostavaksi. Lue paljon, pukeudu hyvin, opettele uusia taitoja, opettele hauskoja juttuja. Huolehdi kunnostasi. 2 vuoden päästä ihmettelet miksi keskityit valittamiseen.
Pukeudun hyvin käyn parturissa, käyn töissä.. urheilen.. eipä naiset kiinnostu.
Kaikki eivät yksinkertaisesti löydä kumppania. En ole minäkään löytänyt ja ikää jo 34 v (olen nainen). Eräs sukulaiseni oli myös ikisinkku ja eli äitinsä kanssa (nainen myös), ei koskaan saanut miestä. Pelkään että menen samaa reittiä kuin hänkin.
Kyllä mä sen kumppanin haluaisin löytää mut tinderistä en löydä en riitä noille naisille.. vaatiat liikoja.. mulla ei oo rahaa ja hienoa mersua. Sitte joka vloppu en jaksa baareissa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostatko miehiä tai edes itseäsi ihmisenä?
En vain kiinnosta naisia, jotain on tapahtunut, nuorempana kiinnostin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät yksinkertaisesti löydä kumppania. En ole minäkään löytänyt ja ikää jo 34 v (olen nainen). Eräs sukulaiseni oli myös ikisinkku ja eli äitinsä kanssa (nainen myös), ei koskaan saanut miestä. Pelkään että menen samaa reittiä kuin hänkin.
Miksi et kelpaa miehille?
Pitäisi kyllä olla jokin pariutumisfoorumi ei-niin-kiinnostaville tyypeille. Käsittääkseni he eivät kaikki ole miespuolisia.