Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minä tyhmä. Eipä mun tarvi tällästä paskaa kuunnella. Tietyt ihmiset on sanonu mulle että en ole tyhmä!!
Tyhmyytesi on valitettava tosiasia, vaikka kuinka "tietyt ihmiset" ja mistä tahansa syystä muuta sössöttäisivät.
Sopisi siinä mielessä yhteen keskiverron palstamamman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minä tyhmä. Eipä mun tarvi tällästä paskaa kuunnella. Tietyt ihmiset on sanonu mulle että en ole tyhmä!!
Tyhmyytesi on valitettava tosiasia, vaikka kuinka "tietyt ihmiset" ja mistä tahansa syystä muuta sössöttäisivät.
Ei sovi kun ei kerran kahdensuuntaista kiinnostusta ole. Kadehdit sekä ap:ta että palstailijoita, säälittävää.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4865931/huomaan-etta-37-v-mies-jo-aika-…
Miksi teet monta ketjua aiheesta?? Eikö jo yksi uliketju ole tarpeeksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tehty neuropsykologiset tutkimukset ja en missää nimes niiden perusteella ole kehitysvammainen
Et olekaan, silloinhan olisit jo eläkkeellä. Mutta olet kuitenkin heikkolahjainen. Ja normaalit naiset eivät sun kaltaista halua, vaikka kuinka olet parimetriä pitkä ja käyt oikein töissä niin kuin isot pojat. Mulla oli sun ikäisenä jo omistusasunto pitkälle maksettu. Sä olet vasta ensimmäisessä duunipaikassa josta ei olla (vielä) potkittu pihalle ja makselet jotain omia törttöilyvelkojasi. Eli kertoo ettei sulla ole aiemmin ollut elämänhallinta hanskassa. En halua sotkeentua joidenkin hulivilien rahasotkuihin, tiedän niin monta naista jotka ovat lähteneet sellaisten miesten kelkkaan ja lopputulos on, että siinä menee naisella omatkin raha-asiat sekaisin.
Viimeisimpänä sellaisena on nyt oma äitini joka kuoli äskettäin. Hän oli ottanut taloonsa jonkun ulosotto hunsvotin asumaan ja otti pikavippejä ja paukutti kaikki omat luottotietonsa tappiin auttaakseen sitä miestä hänen rahasotkuissaan. Harmi vaan hän kuolla kupsahti kesken kaiken. Niin arvaa onko kivaa meille perijöille nyt setviä näitä asioita? Hyvä jos saadaan edes mitään perintöä koska kaikki menee ensin näiden velkojen ja maksamatta jääneiden laskujen maksamiseen. Olisi ihan eri asia, jos äitimme olisi ne rahat käyttänyt itseensä tai esimerkiksi taloonsa, mutta se on rakkauspöllyissään syytänyt kaikki sille äijälle! Ja se mies vaan selittää ettei hän tiedä mistään rahoista mitään. Voisin kertoa monta muutakin vastaavaa tapausta, mutta ethän sä jaksa lukea etkä edes ymmärrä lukemaasi. Pillua vaan pitäisi saada ilmaiseksi. Ei sua mikään muu kiinnosta.
Suksi vaikka hemmettiin
Mitäs nyt ihmettä, hermostuit taas jostain joka ei ollut mitenkään väärin sanottu tämän pidemmän linjan mukaan?
Vierailija kirjoitti:
En halua enää koskaa ketää. Asia on selvä
Jippii! VIHDOINKIN se lause jonka olemme halunneet jo pitkään kuulla!
Lupaathan, Allu, ihan todella? Tuemme sinua tässä päätöksessäsi 100%sesti.
Ethän myöskään enää koskaan, ikinä, milloinkaan kirjoittele tälle palstalle?
No niin, nyt voidaan ruveta miettimään vaikka niitä inhokki-sanoja tai inhokki- pizzantäytteitä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vaan ole niitä kiinnostavia tyyppejä ja jotkut tosiaan jää yksin. Valitettavaa, mutta totta.
Joo sitte menen maksullisiin vaikka otan tonnin lainaa.
Ap. Teepä tosiaan näin. Ota se tonni lainaa ja mene sinne maksullisiin naisiin, kunhan vain herkeät hölpöttämästä samaa asiaa. Ymmärrätkö: ME EMME HALUA KUULLA SINUSTA ENÄÄ.
Emme ole ilkeitä, pahansuopia ihmisiä mutta meidän kärsivällisyydellämme on raja ja sinä olen ylittänyt sen jo monta kertaa.
Sinulle on annettu hyviä neuvoja mutta ne eivät tunnu kelpaavan tai et yksinkertaisesti ymmärrä niitä, lukemaasi.
Mitä terapiaasi tulee, nin säälin kyllä sitä terapeuttiasi, joka joutuu kerta toisensa jälkeen selittämään sinulle miksi iso pyöreä pallo ei mahdu pieneen nelikulmaiseen reikään.
Eihän terapia sinua auta mitenkään ( Vähän sama kuin sokea menisi tarkka-ampujaksi tai neliraajahalvaantunut pyrkisi ikkunapesijäksi pilvenpiirtäjään) vaan ehkä joku lääkitys, yksinkertainen mukava työ ja samankaltaiset työtoverit. Niinkuin sellaisissa tuetuissa työpaikoissa on. Ja sieltä voisi löytyä se tyttöystäväkin.
Tai joltain keskustelupalstoilta joissa on vaikka lievästi kehitysvammaisia ihmisiä keskustelemassa ja vaihtamassa ajatuksiaan.
Tämä Vauva.av-palsta ei oikein sovellu sinulle, hyvä ap. koska täällä keskustelevat ihmiset, joille ei riitä se että mies on sellainen kuin sinä kerrot olevasi.
Toki nuo sinun piirteesi ovat oikein hyviä, mutta me palstalaiset haluamme aika paljon enemmän ja se on ihan oikeasti ja ehkä vähän tylysti sanottuna: Normaalia älykkyysosamäärää.
Sinä ap. olet todennäköisesti heikkolahjainen. Siinä ei ole mitään pahaa tai huonoa.
Mutta tällä palstalla me ihmiset oletamme seurustelukumppaneilta tai puolisoilta älykkyyttä oppia uusia asioita, pystyä vuorovaikutteiseen keskusteluun, ottaa vastuuta mittavista, hyvinkin vaikeista elämän asioista sekä oppia niitä joka päivä, olemme ehkä opiskelleet useita, useita vuosia ja opiskelemme ja koulutamme itseämme edelleen.
Tämä nyt ei tietysti tarkoita etteikö esim. kehitysvammaiset tai heikkolahjaiset tekisi noin.
Puhuin itseni pussiin.
Joka tapauksessa: Painu helevettiin, ap!
Aika törkeetä. Mä olen hieman yksinkertainen mutta en paljoa. Täälä porukka luulee että olen kehitysvammainen vaikka en ole ja mut on tutkittu mitä ihmettä. Mulla on oppimisvaikeus lievä, ihan hyvin voisin seurustella normaalin kanssa, en tarkota että hän olisi liian koulutettu ja fiksu joo ei semmoisenkaa ei tulisi mitään mutta aika törkeetä. minä käyn terapiassa ja haluan apua. AIka törkeesti sanottu
Allu kyllä me kaikki ymmärretään että sinä voisit seurustella normaalin naisen kanssa. Mutta sinä et tunnu millään ymmärtävän että normaalit naiset ei yleensä halua seurustella niin heikkolahjaisen kanssa kuin sinä olet. Ei hoikat naiset eikä pyöreät naiset eikä todennäköisesti lihavatkaan.
Sinä jankkaat että et halua tyytyä lihavan naiseen kun et sellaista halua. Ja pidät kiinni tästä ja samalla valitat kuinka naiset ovat liian nirsoja kun eivät halua heikkolahjaista miestä. Lihavuus ei kuitenkaan vaikuta niin paljon elämässä pärjäämiseen kuin älykkyys. Monesta naisesta on raskasta ajatella että oman miehen kanssa ei voisi puhua yhtään monimutkaisemmista asioista tai käyttää satiiria, kielikuvia ym puheessaan.
Jos löytäisit heikkolahjaisen naisen niin hänen kanssaan sinulla saattaisi jutut sopia paremmin yhteen. Teillä voisi olla läheisyyttä ja hyvä elämä yhdessä.
Tietysti voit jatkaa jankkaamista ja fiksun naisen etsintää vaikka loppuelämäsi. Mutta veikkaan että mahdollisuutesi löytää seuraa oikeasti paranisi huomattavasti jos siirtyisit kaltaistesi seuraan. Toivottavasti löydät vielä itsellesi naisseuraa. Mutta tuskin tämän palstan avulla kun et edes ymmärrä niitä hyviä vinkkejä mitä sinulle annetaan.
Kyllä ymmärrän ja en ole niin heikkolahjainen. No en jankkaa sitten. Voisin ottaa yksinkertaisen masentuneen naisen mutta en löydä mistään. Kaikki on mua tasokkaampia, hyvä asema koulutus jne. Otetaan sitte heikkolahjainen nainen
Voi vähäjärkiset kun ette voi omasta halustanne yksipuolisesti vain ottaa ja omia ketään, joka ei teitä halua.
Nainen ei ole kenenkään esine. Ei muutu millään ulitekosyyllä, koskee heikkolahjaisiakin naisia (oma tahto).
Kyllä sen ymmärrän, mutta minä en halua olla yksin aina. Kaipaan naisessa kaikkea. Keskustelua ja nukkumista vierekkäin. Läheisyyttä jne. Ei mun juttu sinkkuna olla. On niin hemmetin paljo kauniita naisia, et hajoo pää
Ymmärrät siis kaiken mitä sulle on täällä kerrottu, onko kyse siis siitä, että sinä et välitä ja olet vain simppelisti niin itsekäs, että haluat naisen omien tarpeidesi tyydyttäjäksi etkä tasaveroiseksi kumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nyt luulis kelpaavan tavalliselle pyöreelle naiselle.
Kai niillä pyöreilläkin naisilla on kriteerejä kumppanille.
Varmasti. Miksi mun pitäs sitte laihduttaa ja laskea rimaa johki 130 kg naiseen?
MIksi naisten pitäisi laskea rimaansa sinuun?
Miksi se komea pettääjä chad sitten saa seksiä ja kelpaa?
Eiih...! Mistä tämä tyyppi on nyt oppinut tuon chad-sanan?
Mitä arvelette, olisko nyt palstan ylläpitäjälle asiaa.
Tämä ihminenhän on kirjoitellut tänne pitkiä viestijankutuksia ennenkin.
Taitaa olla niitä mentaalitapauksia, jolle tämä kanava on ainoa missä hänelle vastataan.
Myönnän, nythän tulin itsekin pitämään yllä tätä keskustelua, häpeän itseäni.
Tämän herran höpötys-viestit ja niihin vastaaminen on loputon ja aivan toivoton, mihinkään etenemätön urakka.
Vähän niinkuin erään roskalehden "keskustelu"ketju jossa puhutaan eräästä suomalaisesta naisesta.
Kjessus, olikohan niitä ketjuja useampia satoja.
Sehän on vaan hyvä, jos ap:kin tietää nyt mm. minun pyyteettömän ja tinkimättömän valistustyön ansiosta nyt, mikä on chad ja miten homma toimii pariutumiskuvioissa.
Jotain nuorison trendisanoja. Vähän outoa että tuollainen ilmeisesti incel-kulttuurista alkunsa saanut termi on vakiintunut nuorison käyttöön. Ymmärtääkseni nuoriso käyttää sitä kuitenkin enemmän kehuna kuin jotain jolle olla katkera ja kateellinen.
Joo.
Chad = komea ja maskuliininen mies
Normie = tavallisen tai ok näköinen mies (joita valtaosa miehistä)
Sub5 = ruma miesTämä on juuri se incel-näkemys. Oon huomannut nuorison käyttävän tuota chad-sanaa kehumaan ihan kaiken näköisiä ihmisiä heidän toimiensa perusteella. Mm. ukrainan asevoimien komentajaa olen nähnyt useaan otteeseen kutsuttavan gigachadiksi. Ehkä tiedät miltä näyttää
Chadille on vähän eri merkityksiä: yksi on tuo komea ja maskuliininen mies, mutta toinen merkitys on äärimmäisen maskuliininen ja itsevarma mies. Noissa ulkonäkörankkauksissa jälkimmäinen on hypermasculine, ja esimerkki sellaisesta Dwayne Johnson.
Eli ts. chadin määritelmä on täysin mielivaltainen. Täysin turha termi jota voidaan viskoa ympäriinsä millon huvittaa.
Ei se ole täysin mielivaltainen, vaan ne on lähinnä nuo kaksi vaan.
Se on vanhempi merkitys, että chad = erittäin maskuliininen ja itsevarma alfauros.
Mutta mustan pillerin yhteisössä, jossa miehiä rankataan ulkonäön perusteella ja nähdään, että ulkonäkö on täysin ratkaiseva tekijä, chad = komea ja maskuliininen mies, top-10% ulkonäöltään.
Kun täällä palstalla joku puhuu chadista, niin se tarkoittaa käytännössä tuota jälkimmäistä.
Ja noilla chadeilla on siis helppoa esim. Tinderissä, pelkillä kuvillakin tulee matcheja ja viestejä jne.
Ali tuolla viimeisen lauseen logiikalla Allukin on tsäd, koska tässäKIN ketjussa on jo 2 000 viestiä. Sitten vain lasketaan kuinka monta kymmentä ketjua Allu on aloittanut samasta aiheesta -> gigatsäd.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt kun Allu yleensä ohittaa kaikki pitemmät vastaukset kommentoimatta niitä mitenkään. Vasta tänään tajusin ettei Allu ymmärrä niiden tekstiä. Eli ilmeisesti hän oikeasti ei tajua mitä muut yrittävät näissä ketjuissa selittää hänelle. Hän ei siis ymmärrä mitä tarkoitetaan sosiaalisten taitojen parantamisella hankkimalla kavereita ja tuttuja jne. Ei hän ilkeyttään jankkaa pahimmillaan satoja viestejä tänne palstalle vaan hän ei vaan tajua miten oudolta normaaleista ihmisistä nuo jankkaamiset päivästä toiseen vaikuttaa
Naisille ei kelpaa komea mies kun vähän kaljamahaa
Miksi naisille ei kelpaa kuin chadit ovat niin nirsoja
Joo oon heikkolahjainen mutta pitkä ja töissä niin kyllä mun pitäisi saada nainen
Ihan turhaan minä täällä kirjoitan kun ootte ilkeitä
No ihan sama jos en saa naista muuten niin meen maksullisiin
Ei kyllä minä nyt meen tekemään muutaJa sitten taas samat fraasit uudestaan ja uudestaan samoihin ja uusiin ketjuihin.
Minusta tämä samanlaisten viestien jankkaaminen ja kyvyttömyys muuttaa käytöstään kertoo siitä kuinka heikkolahjainen hän on.
Ymmärrän että Allulla on iso halu löytää itselleen nainen mutta täytyy sanoa että todennäköisyys ei ole hyvä jos ei kykene kehittymään tai ymmärrä että pitäisi etsiä toista heikkolahjaista. Ei kukaan normaali älykäs vain jaksa tällaista jankkausta ja sitä että kaikki pitää sanoa suoraan ja selkeästi kuin pikkulapselle. Yhtään ei ole kykyä ymmärtää sarkasmia, kielikuvia ym.
En ole mikää ruikuttaja ja jankuttaja live elämässä osaan myös keskustella kaikkea. Haluan löytää kyllä naisen mutta vaikeeta on. No mistä mä löydän toisen heikkolahjaisen, en tarvi älykästä naista en tarvitse missiä kumma ettei se mene jakeluun ei mene niin ei mene
No johan tämä keskustelu nytkähti edes hieman eteenpäin! Allu kysyy "mistä mä löydän toisen heikkolahjaisen". Oletko kokeillut vaikka Suomi 24:sen ryhmät-otsikkoa ja sieltä kehitysvammaiset-palstaa?
Kehitysvammainen ei ole haukkumasanaa ja kehitysvammoja on monen tasoisia.
Menepä sinne kirjoittelemaan, olen melko varma, että saat aluksi ainakin juttu-seuraa.
Lupaathan meille että teet noin?
Eipä tässäkään vaan ole yhtään edistystä. Mistä löydän on epärelevantti kysymys, koska löytäminen ei ole pelkästään paikkasidonnainen asia. Teoriassa mistä tahansa, käytäntö kuitenkin osoittaa karun et mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua enää koskaa ketää. Asia on selvä
Jippii! VIHDOINKIN se lause jonka olemme halunneet jo pitkään kuulla!
Lupaathan, Allu, ihan todella? Tuemme sinua tässä päätöksessäsi 100%sesti.
Ethän myöskään enää koskaan, ikinä, milloinkaan kirjoittele tälle palstalle?
No niin, nyt voidaan ruveta miettimään vaikka niitä inhokki-sanoja tai inhokki- pizzantäytteitä....
Tämä oli jo tarpeettoman ilkeää ja epäreilua. Miksi vajoat Allun tasolle ja yrität häätää hänet palstalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vaan ole niitä kiinnostavia tyyppejä ja jotkut tosiaan jää yksin. Valitettavaa, mutta totta.
Ap. Teepä tosiaan näin. Ota se tonni lainaa ja mene sinne maksullisiin naisiin, kunhan vain herkeät hölpöttämästä samaa asiaa. Ymmärrätkö: ME EMME HALUA KUULLA SINUSTA ENÄÄ.
Emme ole ilkeitä, pahansuopia ihmisiä mutta meidän kärsivällisyydellämme on raja ja sinä olen ylittänyt sen jo monta kertaa.
Sinulle on annettu hyviä neuvoja mutta ne eivät tunnu kelpaavan tai et yksinkertaisesti ymmärrä niitä, lukemaasi.
Mitä terapiaasi tulee, nin säälin kyllä sitä terapeuttiasi, joka joutuu kerta toisensa jälkeen selittämään sinulle miksi iso pyöreä pallo ei mahdu pieneen nelikulmaiseen reikään.
Eihän terapia sinua auta mitenkään ( Vähän sama kuin sokea menisi tarkka-ampujaksi tai neliraajahalvaantunut pyrkisi ikkunapesijäksi pilvenpiirtäjään) vaan ehkä joku lääkitys, yksinkertainen mukava työ ja samankaltaiset työtoverit. Niinkuin sellaisissa tuetuissa työpaikoissa on. Ja sieltä voisi löytyä se tyttöystäväkin.
Tai joltain keskustelupalstoilta joissa on vaikka lievästi kehitysvammaisia ihmisiä keskustelemassa ja vaihtamassa ajatuksiaan.
Tämä Vauva.av-palsta ei oikein sovellu sinulle, hyvä ap. koska täällä keskustelevat ihmiset, joille ei riitä se että mies on sellainen kuin sinä kerrot olevasi.
Toki nuo sinun piirteesi ovat oikein hyviä, mutta me palstalaiset haluamme aika paljon enemmän ja se on ihan oikeasti ja ehkä vähän tylysti sanottuna: Normaalia älykkyysosamäärää.
Sinä ap. olet todennäköisesti heikkolahjainen. Siinä ei ole mitään pahaa tai huonoa.
Mutta tällä palstalla me ihmiset oletamme seurustelukumppaneilta tai puolisoilta älykkyyttä oppia uusia asioita, pystyä vuorovaikutteiseen keskusteluun, ottaa vastuuta mittavista, hyvinkin vaikeista elämän asioista sekä oppia niitä joka päivä, olemme ehkä opiskelleet useita, useita vuosia ja opiskelemme ja koulutamme itseämme edelleen.
Tämä nyt ei tietysti tarkoita etteikö esim. kehitysvammaiset tai heikkolahjaiset tekisi noin.
Puhuin itseni pussiin.
Aika törkeetä. Mä olen hieman yksinkertainen mutta en paljoa. Täälä porukka luulee että olen kehitysvammainen vaikka en ole ja mut on tutkittu mitä ihmettä. Mulla on oppimisvaikeus lievä, ihan hyvin voisin seurustella normaalin kanssa, en tarkota että hän olisi liian koulutettu ja fiksu joo ei semmoisenkaa ei tulisi mitään mutta aika törkeetä. minä käyn terapiassa ja haluan apua. AIka törkeesti sanottu
Allu kyllä me kaikki ymmärretään että sinä voisit seurustella normaalin naisen kanssa. Mutta sinä et tunnu millään ymmärtävän että normaalit naiset ei yleensä halua seurustella niin heikkolahjaisen kanssa kuin sinä olet. Ei hoikat naiset eikä pyöreät naiset eikä todennäköisesti lihavatkaan.
Sinä jankkaat että et halua tyytyä lihavan naiseen kun et sellaista halua. Ja pidät kiinni tästä ja samalla valitat kuinka naiset ovat liian nirsoja kun eivät halua heikkolahjaista miestä. Lihavuus ei kuitenkaan vaikuta niin paljon elämässä pärjäämiseen kuin älykkyys. Monesta naisesta on raskasta ajatella että oman miehen kanssa ei voisi puhua yhtään monimutkaisemmista asioista tai käyttää satiiria, kielikuvia ym puheessaan.
Jos löytäisit heikkolahjaisen naisen niin hänen kanssaan sinulla saattaisi jutut sopia paremmin yhteen. Teillä voisi olla läheisyyttä ja hyvä elämä yhdessä.
Tietysti voit jatkaa jankkaamista ja fiksun naisen etsintää vaikka loppuelämäsi. Mutta veikkaan että mahdollisuutesi löytää seuraa oikeasti paranisi huomattavasti jos siirtyisit kaltaistesi seuraan. Toivottavasti löydät vielä itsellesi naisseuraa. Mutta tuskin tämän palstan avulla kun et edes ymmärrä niitä hyviä vinkkejä mitä sinulle annetaan.
Esim nainen jolla adhd voisi sopia mulle tai autisminkirjo
ADHD kirjoa on niin monenlaista että et voi heitä yhteen nippuun laittaa. Omalla puolisolla on ADHD joka lähinnä vain korostaa hänen valmiiksi upeaa luonnettaan. Älykkyysosamäärä on reilu 2,4 x keskihajonnan päälle. Hän ei kestäisi sinua kymmentä sekuntia. Ihmettelen joskus kuinka kestää minuakaan vaikka olen sen 2,2x keskihajonnan yläpuolella itsekin. Erot tuossa luokassa vaan tuntuvat kovin paljon isommilta käytännössä kuin sen keskikäyrän kohdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi kun ei kerran kahdensuuntaista kiinnostusta ole. Kadehdit sekä ap:ta että palstailijoita, säälittävää.
Aha, mistäs minä nyt sitten niitä kadehdin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nyt luulis kelpaavan tavalliselle pyöreelle naiselle.
Kai niillä pyöreilläkin naisilla on kriteerejä kumppanille.
Varmasti. Miksi mun pitäs sitte laihduttaa ja laskea rimaa johki 130 kg naiseen?
MIksi naisten pitäisi laskea rimaansa sinuun?
Miksi se komea pettääjä chad sitten saa seksiä ja kelpaa?
Eiih...! Mistä tämä tyyppi on nyt oppinut tuon chad-sanan?
Mitä arvelette, olisko nyt palstan ylläpitäjälle asiaa.
Tämä ihminenhän on kirjoitellut tänne pitkiä viestijankutuksia ennenkin.
Taitaa olla niitä mentaalitapauksia, jolle tämä kanava on ainoa missä hänelle vastataan.
Myönnän, nythän tulin itsekin pitämään yllä tätä keskustelua, häpeän itseäni.
Tämän herran höpötys-viestit ja niihin vastaaminen on loputon ja aivan toivoton, mihinkään etenemätön urakka.
Vähän niinkuin erään roskalehden "keskustelu"ketju jossa puhutaan eräästä suomalaisesta naisesta.
Kjessus, olikohan niitä ketjuja useampia satoja.
Sehän on vaan hyvä, jos ap:kin tietää nyt mm. minun pyyteettömän ja tinkimättömän valistustyön ansiosta nyt, mikä on chad ja miten homma toimii pariutumiskuvioissa.
Jotain nuorison trendisanoja. Vähän outoa että tuollainen ilmeisesti incel-kulttuurista alkunsa saanut termi on vakiintunut nuorison käyttöön. Ymmärtääkseni nuoriso käyttää sitä kuitenkin enemmän kehuna kuin jotain jolle olla katkera ja kateellinen.
Joo.
Chad = komea ja maskuliininen mies
Normie = tavallisen tai ok näköinen mies (joita valtaosa miehistä)
Sub5 = ruma miesTämä on juuri se incel-näkemys. Oon huomannut nuorison käyttävän tuota chad-sanaa kehumaan ihan kaiken näköisiä ihmisiä heidän toimiensa perusteella. Mm. ukrainan asevoimien komentajaa olen nähnyt useaan otteeseen kutsuttavan gigachadiksi. Ehkä tiedät miltä näyttää
Chadille on vähän eri merkityksiä: yksi on tuo komea ja maskuliininen mies, mutta toinen merkitys on äärimmäisen maskuliininen ja itsevarma mies. Noissa ulkonäkörankkauksissa jälkimmäinen on hypermasculine, ja esimerkki sellaisesta Dwayne Johnson.
Eli ts. chadin määritelmä on täysin mielivaltainen. Täysin turha termi jota voidaan viskoa ympäriinsä millon huvittaa.
Ei se ole täysin mielivaltainen, vaan ne on lähinnä nuo kaksi vaan.
Se on vanhempi merkitys, että chad = erittäin maskuliininen ja itsevarma alfauros.
Mutta mustan pillerin yhteisössä, jossa miehiä rankataan ulkonäön perusteella ja nähdään, että ulkonäkö on täysin ratkaiseva tekijä, chad = komea ja maskuliininen mies, top-10% ulkonäöltään.
Kun täällä palstalla joku puhuu chadista, niin se tarkoittaa käytännössä tuota jälkimmäistä.
Ja noilla chadeilla on siis helppoa esim. Tinderissä, pelkillä kuvillakin tulee matcheja ja viestejä jne.
Ali tuolla viimeisen lauseen logiikalla Allukin on tsäd, koska tässäKIN ketjussa on jo 2 000 viestiä. Sitten vain lasketaan kuinka monta kymmentä ketjua Allu on aloittanut samasta aiheesta -> gigatsäd.
Kaksi asiaa:
1. Tämä palsta ei ole Tinder.
2. Ap:lla ei ole täällä kuvaa.
Luethan ensi kerralla viestin, johon vastaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tehty neuropsykologiset tutkimukset ja en missää nimes niiden perusteella ole kehitysvammainen
Et olekaan, silloinhan olisit jo eläkkeellä. Mutta olet kuitenkin heikkolahjainen. Ja normaalit naiset eivät sun kaltaista halua, vaikka kuinka olet parimetriä pitkä ja käyt oikein töissä niin kuin isot pojat. Mulla oli sun ikäisenä jo omistusasunto pitkälle maksettu. Sä olet vasta ensimmäisessä duunipaikassa josta ei olla (vielä) potkittu pihalle ja makselet jotain omia törttöilyvelkojasi. Eli kertoo ettei sulla ole aiemmin ollut elämänhallinta hanskassa. En halua sotkeentua joidenkin hulivilien rahasotkuihin, tiedän niin monta naista jotka ovat lähteneet sellaisten miesten kelkkaan ja lopputulos on, että siinä menee naisella omatkin raha-asiat sekaisin.
Viimeisimpänä sellaisena on nyt oma äitini joka kuoli äskettäin. Hän oli ottanut taloonsa jonkun ulosotto hunsvotin asumaan ja otti pikavippejä ja paukutti kaikki omat luottotietonsa tappiin auttaakseen sitä miestä hänen rahasotkuissaan. Harmi vaan hän kuolla kupsahti kesken kaiken. Niin arvaa onko kivaa meille perijöille nyt setviä näitä asioita? Hyvä jos saadaan edes mitään perintöä koska kaikki menee ensin näiden velkojen ja maksamatta jääneiden laskujen maksamiseen. Olisi ihan eri asia, jos äitimme olisi ne rahat käyttänyt itseensä tai esimerkiksi taloonsa, mutta se on rakkauspöllyissään syytänyt kaikki sille äijälle! Ja se mies vaan selittää ettei hän tiedä mistään rahoista mitään. Voisin kertoa monta muutakin vastaavaa tapausta, mutta ethän sä jaksa lukea etkä edes ymmärrä lukemaasi. Pillua vaan pitäisi saada ilmaiseksi. Ei sua mikään muu kiinnosta.
Suksi vaikka hemmettiin
Mitäs nyt ihmettä, hermostuit taas jostain joka ei ollut mitenkään väärin sanottu tämän pidemmän linjan mukaan?
Kiusaaja toimii usein niin, että tahallaan ärsyttää toista piilovittuilulla ja sitten muka ihmettelee, mistä se suuttuu. Suurin osa tässä ketjussa tietää tasan tarkkaan, mitä tekee: niiden "auttaminen" on piilovittuilua. Yksinkertaisen ihmisen kiusaaminen ilmeisesti tuottaa jotain mielihyvää?
Mistä päättelet että suurin osa "piilovittuilisi" tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet että suurin osa "piilovittuilisi" tässä ketjussa?
Ap on niin tollo, ettei tajua piilovittuilua, mutta kaikki mikä ei uliuliharhojaan imartele on hänestä haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin itseni pussiin.
Kyllä ymmärrän ja en ole niin heikkolahjainen. No en jankkaa sitten. Voisin ottaa yksinkertaisen masentuneen naisen mutta en löydä mistään. Kaikki on mua tasokkaampia, hyvä asema koulutus jne. Otetaan sitte heikkolahjainen nainen
Voi vähäjärkiset kun ette voi omasta halustanne yksipuolisesti vain ottaa ja omia ketään, joka ei teitä halua.
Nainen ei ole kenenkään esine. Ei muutu millään ulitekosyyllä, koskee heikkolahjaisiakin naisia (oma tahto).
Kyllä sen ymmärrän, mutta minä en halua olla yksin aina. Kaipaan naisessa kaikkea. Keskustelua ja nukkumista vierekkäin. Läheisyyttä jne. Ei mun juttu sinkkuna olla. On niin hemmetin paljo kauniita naisia, et hajoo pää
Ymmärrät siis kaiken mitä sulle on täällä kerrottu, onko kyse siis siitä, että sinä et välitä ja olet vain simppelisti niin itsekäs, että haluat naisen omien tarpeidesi tyydyttäjäksi etkä tasaveroiseksi kumppaniksi?
En halua todellakaan mitää seksiseuraa, vaan ihan parisuhdetta etsin ja kumppania
Joo joo asia on tullut selväksi että olen muka kehitysvammainen täysin luuseri ja joo joo en jaksa nyt lähtee tähän mukaan, että mussa on vaa vikoja ja kaikki naiset juoksee karkuun,, kumma juttu ettei näin oo joskus ollut, mitä järkee täs ruikuttamises on ei mitään, pysyä kaukana tälläsistä ihmisistä. Mulla menee hyvin!!
JOo että oon niin paha ongelmtapaus oikee kunnon jankuttaja ja ulisija,, voi herranjumala mitä paskaa, joo no kai mä sit semmonen oon mut en vammainen,, ihan sama et oon heikkolahjainen, kunhan en oo narkkari tai mikään ihan sama mitä musta ajatellaan.
Mä en ole sori ihmiset mikää työtön luuseri joka vetää kamaa ja on ihan sekopää työtön ja rellestää tuola, mitä ihmiset oikein luulee, emmä tajua.