Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Ai minä tyhmä. Eipä mun tarvi tällästä paskaa kuunnella. Tietyt ihmiset on sanonu mulle että en ole tyhmä!!
Niin, äiti ja vammaispaimen kehitysvammaisten kesäleirillä. Olet kehitysvammainen eli tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut paljo naisia kuitenki elämäni aikana.. nyt olen lihonut ja rupsahtanut. Mutta mulla ei ole koskaan ollut kehitysvammaista
No ehkä siinä on se ongelma ettei kukaan jaksa sun kanssa pidempään olla? Joku samanlainen yksinkertainen jankuttaja voisi hyvällä tuurilla jaksaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata sivua tämmöstä turhaa jankkaamista, huoh.
Faktahan on se, ettei kaikille löydy kumppania, varsinkaan jos ei ole valmis laskemaan omia standardejaan. Pätee molempiin sukupuoliin. Sen kanssa on vaan elettävä. Ei kukaan tässä maailmassa saa kaikkea, mitä haluaa.
Maksullisissa voi tietysti käydä, jos semmosesta tykkää ja joku suostuu asiakkaaksi ottamaan.
En halua käydä. Mä olen laskenut rimaa. En etsi 20 v missejä tai hoikkia yliopisto naisia.
Sitten vika on arvatenkin luonteessa. Keksi harrastuksia, tapaa ystäviä, tee töitä, you name it. Turha elämäänsä on itkemiseen käyttää. Se ei tule johtamaan toivomaasi lopputulokseen.
Varmaan on kun en kelpaa lihavillekkaan vaikka itse en ole lihava.
Allu sulle selitettiin syy. Naiselle eroaminen on riskialtista ja kallista.
Mulle on tehty neuropsykologiset tutkimukset ja en missää nimes niiden perusteella ole kehitysvammainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata sivua tämmöstä turhaa jankkaamista, huoh.
Faktahan on se, ettei kaikille löydy kumppania, varsinkaan jos ei ole valmis laskemaan omia standardejaan. Pätee molempiin sukupuoliin. Sen kanssa on vaan elettävä. Ei kukaan tässä maailmassa saa kaikkea, mitä haluaa.
Maksullisissa voi tietysti käydä, jos semmosesta tykkää ja joku suostuu asiakkaaksi ottamaan.
En halua käydä. Mä olen laskenut rimaa. En etsi 20 v missejä tai hoikkia yliopisto naisia.
Sitten vika on arvatenkin luonteessa. Keksi harrastuksia, tapaa ystäviä, tee töitä, you name it. Turha elämäänsä on itkemiseen käyttää. Se ei tule johtamaan toivomaasi lopputulokseen.
Varmaan on kun en kelpaa lihavillekkaan vaikka itse en ole lihava.
Allu sulle selitettiin syy. Naiselle eroaminen on riskialtista ja kallista.
En jaksa tästä nyt jauhaa. Tulee vain paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut paljo naisia kuitenki elämäni aikana.. nyt olen lihonut ja rupsahtanut. Mutta mulla ei ole koskaan ollut kehitysvammaista
No ehkä siinä on se ongelma ettei kukaan jaksa sun kanssa pidempään olla? Joku samanlainen yksinkertainen jankuttaja voisi hyvällä tuurilla jaksaa sua.
En ole täydellinen mies ja mus on vikoja. Mut teen asioille jotain. No ex jätti ku olin työtön. Nyt on töitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tehty neuropsykologiset tutkimukset ja en missää nimes niiden perusteella ole kehitysvammainen
No sitten sinun älykkyytesi näkyy aika erikoisella tavalla tällä palstalla
- järkyttävänä jankkaamisena
- kykenemättömyytenä lukea ja kommentoida yhtään pidempiä viestejä niin että vastauksessa näkyisi että olet ymmärtänyt sinulle kirjoitetun viestin
- vihaisuutena, epäempaattisuutena
- syytät muita omista ongelmistasi esim sinulle ei kelpaa mikä tahansa nainen mutta moitit naisia nirsoiksi kun eivät huoli sinua
Jne jne
Eli ihan sama oletko kehitysvammainen, mielenterveyskuntoutuja, tummaihoinen, aasialainen, heikkolahjainen vai mikä lie mutta et kykene normaaliin keskusteluun ja se on yleensä naisille todella tärkeä asia parisuhteessa. Ja tämä heikkolahjaisuus tai ihan millä nimellä tahansa sitä kutsutkin tekee sen ettei normaalit naiset jaksa sinua.
Tavallisin vastauksesi tällaiseen viestiin on että en ole nirso kyllä mulle kelpaa tavallinen pullea amiksen käynyt nainen. Joo mutta et vieläkään ymmärrä että suurin osa tavallisista amiksen käyneistä naisista ei jaksa sinua koska et ole empaattinen, kykenevä keskustelemaan jne. Eikä se että olet töissä ja pitkä muuta tilannetta yhtään mihinkään koska ei pituuden kanssa saa hyviä keskusteluja eikä se että olet töissä saa sinusta empaattista.
Lopeta jo jankkaus, se ei hyödytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmiset vaan senku jatkaa ja jatkaa sanomalla että olen alemman tason juoppo, en missää nimessä ole alemman tason juoppo.. mulla menee ihan hyvin.
Miten niin juoppo? Kirnupiimäähän sinä tässä yks päivä taas ostit. Stalkkasin sinua kaupassa. Tosin ostit hyvin ison ja sokeroidun munkkirinkilän samalla kertaa.
Ja punainen huppari puki sinua oikein hyvin. Olit kuin joulutonttu pulleine vatsoinesi.
Ja hei! Flirttailit kassaneidin kanssa. Hän jäi katsomaan kaivaten jälkeesi.Liikun jonkinverran samoissa paikoissa kuin tää Allu. Onneksi hän enimmäkseen kulkee autollaan. Näitten juttujen jälkeen mitä hän täällä paljastaa itsestään vaihdan kyllä.tien toiseen reunaan kun/jos hän tulee vastaan.
Autolla? Voi saakeli, ajaako se tyyppi autolla? Jukolauta, tässähän on ruvettava nyt ihan pelkäämään liikenteessä ollessa. Jos hän on samalla tasolla autolijana, kuin puhujana...huh huh. Voisitko antaa vähän vinkkiä missä päin Allu autoillee, että osaa ruveta karttelemaan niitä nurkkia.
Nimim. Pitäisikö ostaa Hummer
Oma puheesi tai kirjoittamisesi ei ole paljoa ap:ta korkeammalla. Itsekin yrität ylös painamalla muita alas.
Nimim. Kaikki pitää kysellä ja hyväksyttää muilta, koska olen epävarma peesaaja sekä tusinaulilaumasielu.
Anteeks? Siis tuossa hieman humoristisesti kirjoitetussa viestissäni halusin todella tietää, että onko tällä Allulla autokortti, että osaako hän ajaa ihan oikeaa polttomoottorilla varustettua maantieliikenteeseen soveltuvaa ajoneuvoa.
Ja jos niin on, haluaisin tietää missä päin hän yleensä autoilee, etten vain satu samalle tielle hänen kanssaan.
Nimimerkkini oli myös tarkoitettu huumoriksi, Hummer on iso ja painava auto ja melko turvallinen jos Allun pikku-Nissan siihen törmäisi kolmion takaa.
Oikeasti en tietenkään tiedä mikä auto Allulla on. Enkä myöskään osta Hummeria suojatakseni itseäni liikenteessa.
Taidat olla se Allun paras ja ainoa kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi hakee maksulliselta läheisyyttä.
Enpä usko että onnistuu. Prostituoidut saavat valita asiakkaansa, enkä oikein usko, he ottaisivat asiakkaakseen älyllisesti kehitysvammaisen. Heilläkin on moraalikoodinsa, seksin harrastaminen ihmisen kanssa joka on selvästi pikkulapsen tasoa olisi varmasti erityisen vastenmielistä ja arveluttavaa heille.
Enpä välitä tommosesta
Mutta kun ne prostituoidut välittävät paljonkin, kenet ottavat asiaakseen.
Ja sinua eivät ota, olen siitä varma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle on tehty neuropsykologiset testit? Joku on tainnut kuitenkin aika vahvasti epällä älyllistä kapasiteettiasi.
Vierailija kirjoitti:
Et olekaan, silloinhan olisit jo eläkkeellä. Mutta olet kuitenkin heikkolahjainen. Ja normaalit naiset eivät sun kaltaista halua, vaikka kuinka olet parimetriä pitkä ja käyt oikein töissä niin kuin isot pojat. Mulla oli sun ikäisenä jo omistusasunto pitkälle maksettu. Sä olet vasta ensimmäisessä duunipaikassa josta ei olla (vielä) potkittu pihalle ja makselet jotain omia törttöilyvelkojasi. Eli kertoo ettei sulla ole aiemmin ollut elämänhallinta hanskassa. En halua sotkeentua joidenkin hulivilien rahasotkuihin, tiedän niin monta naista jotka ovat lähteneet sellaisten miesten kelkkaan ja lopputulos on, että siinä menee naisella omatkin raha-asiat sekaisin.
Viimeisimpänä sellaisena on nyt oma äitini joka kuoli äskettäin. Hän oli ottanut taloonsa jonkun ulosotto hunsvotin asumaan ja otti pikavippejä ja paukutti kaikki omat luottotietonsa tappiin auttaakseen sitä miestä hänen rahasotkuissaan. Harmi vaan hän kuolla kupsahti kesken kaiken. Niin arvaa onko kivaa meille perijöille nyt setviä näitä asioita? Hyvä jos saadaan edes mitään perintöä koska kaikki menee ensin näiden velkojen ja maksamatta jääneiden laskujen maksamiseen. Olisi ihan eri asia, jos äitimme olisi ne rahat käyttänyt itseensä tai esimerkiksi taloonsa, mutta se on rakkauspöllyissään syytänyt kaikki sille äijälle! Ja se mies vaan selittää ettei hän tiedä mistään rahoista mitään. Voisin kertoa monta muutakin vastaavaa tapausta, mutta ethän sä jaksa lukea etkä edes ymmärrä lukemaasi. Pillua vaan pitäisi saada ilmaiseksi. Ei sua mikään muu kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ai minä tyhmä. Eipä mun tarvi tällästä paskaa kuunnella. Tietyt ihmiset on sanonu mulle että en ole tyhmä!!
Ketkä sinulle on sanoneet ettet ole tyhmä?
Luettelepa ne ihmiset, nimiä ei tietenkään tarvitse kertoa.
Minua kiinnostaa kovin.
En jaksa enää. Mulle riittää tää paska nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et olekaan, silloinhan olisit jo eläkkeellä. Mutta olet kuitenkin heikkolahjainen. Ja normaalit naiset eivät sun kaltaista halua, vaikka kuinka olet parimetriä pitkä ja käyt oikein töissä niin kuin isot pojat. Mulla oli sun ikäisenä jo omistusasunto pitkälle maksettu. Sä olet vasta ensimmäisessä duunipaikassa josta ei olla (vielä) potkittu pihalle ja makselet jotain omia törttöilyvelkojasi. Eli kertoo ettei sulla ole aiemmin ollut elämänhallinta hanskassa. En halua sotkeentua joidenkin hulivilien rahasotkuihin, tiedän niin monta naista jotka ovat lähteneet sellaisten miesten kelkkaan ja lopputulos on, että siinä menee naisella omatkin raha-asiat sekaisin.
Viimeisimpänä sellaisena on nyt oma äitini joka kuoli äskettäin. Hän oli ottanut taloonsa jonkun ulosotto hunsvotin asumaan ja otti pikavippejä ja paukutti kaikki omat luottotietonsa tappiin auttaakseen sitä miestä hänen rahasotkuissaan. Harmi vaan hän kuolla kupsahti kesken kaiken. Niin arvaa onko kivaa meille perijöille nyt setviä näitä asioita? Hyvä jos saadaan edes mitään perintöä koska kaikki menee ensin näiden velkojen ja maksamatta jääneiden laskujen maksamiseen. Olisi ihan eri asia, jos äitimme olisi ne rahat käyttänyt itseensä tai esimerkiksi taloonsa, mutta se on rakkauspöllyissään syytänyt kaikki sille äijälle! Ja se mies vaan selittää ettei hän tiedä mistään rahoista mitään. Voisin kertoa monta muutakin vastaavaa tapausta, mutta ethän sä jaksa lukea etkä edes ymmärrä lukemaasi. Pillua vaan pitäisi saada ilmaiseksi. Ei sua mikään muu kiinnosta.
Suksi vaikka hemmettiin
Mikä näiden Allun aloitusten idea on? Joku nainen saapuisi tähän ketjuun tarjoamaan itseään Allulle vaimoksi tän valituksen ja jankutuksen innoittamana? Trollaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten sinun älykkyytesi näkyy aika erikoisella tavalla tällä palstalla
- järkyttävänä jankkaamisena
- kykenemättömyytenä lukea ja kommentoida yhtään pidempiä viestejä niin että vastauksessa näkyisi että olet ymmärtänyt sinulle kirjoitetun viestin
- vihaisuutena, epäempaattisuutena
- syytät muita omista ongelmistasi esim sinulle ei kelpaa mikä tahansa nainen mutta moitit naisia nirsoiksi kun eivät huoli sinua
Jne jneEli ihan sama oletko kehitysvammainen, mielenterveyskuntoutuja, tummaihoinen, aasialainen, heikkolahjainen vai mikä lie mutta et kykene normaaliin keskusteluun ja se on yleensä naisille todella tärkeä asia parisuhteessa. Ja tämä heikkolahjaisuus tai ihan millä nimellä tahansa sitä kutsutkin tekee sen ettei normaalit naiset jaksa sinua.
Tavallisin vastauksesi tällaiseen viestiin on että en ole nirso kyllä mulle kelpaa tavallinen pullea amiksen käynyt nainen. Joo mutta et vieläkään ymmärrä että suurin osa tavallisista amiksen käyneistä naisista ei jaksa sinua koska et ole empaattinen, kykenevä keskustelemaan jne. Eikä se että olet töissä ja pitkä muuta tilannetta yhtään mihinkään koska ei pituuden kanssa saa hyviä keskusteluja eikä se että olet töissä saa sinusta empaattista.
Mitä tuohon sittten sanoa. En sano mitään. Ollaan sitte aina yksin.
En halua enää koskaa ketää. Asia on selvä
Eiköhän 100 sivua ja 2000 viestiä kerro jo ihan tarpeeksi