Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkistatko instagramista ketkä ovat katsoneet tarinasi? Entä teetkö niistä päätelmiä?

Vierailija
08.10.2022 |

Menetin läheiseni, ja laitoin siitä instagramiini tarinapäivityksen. Minulla on julkinen tili, ja tarinoitani katsoo aina vain ne saman 10-20 tyyppiä, kaikki minulle tuttuja ihmisiä. Käyn pariin kertaan tarinan voimassaolon aikana tarkistamassa ketkä ovat katsoneet, koska se on helppoa kun heitä ei montaa ole.
Eräs kävi kyllä katsomassa tarinan, muttei esittänyt osanottoja tai reagoinut mitenkään. Laitoin hänelle myös viestin tapahtuneesta suoraan, hän luki sen, muttei reagoinut mitenkään.
Sen sijaan hän laittoi hetken kuluttua tästä menehtyneestä oman itkupäivityksen omalle tililleen (tämä menehtynyt ei ollut hänelle läheinen, kuten minulle). Kävin tykkäämässä päivityksestä.

Lopetin hänen tilinsä katsomisen tuon jälkeen, eli laitoin "mutelle", mutten poistanut mitenkään. Tuosta on nyt aikaa muutamia kuukausia, ja tämä henkilö on nyt jotenkin suuttunut minulle, ei sano mitään suoraan. Hän myös vihjailee, esim. "Oletko katsonut instastani, olen sinne laittanut tästä asiasta jo päivityksen" , " instassani on kuvia matkaltamme, voit katsoa sieltä, varmaan oletkin ne nähnyt" jne mitä ei tehnyt aikaisemmin ollenkaan.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinat menee niin vauhdilla ohi, että annan mennä vaan reagoimatta mitään. Tavalliset päivitykset on sitten erikseen. 

Minulla ja monella muulla toisinpäin. Selaan vain tarinat, kuvafeed täynnä mainoksia ja ehdotettuja julkaisuja joita en seuraa. Haluan ne ystävieni julkaisut! Parhaimmillaan tätä muuta roskaa ollut joka toinen postaus.

Jossain siellä vasemmassa yläreunassa on muistaakseni teksti "instagram", sori en nyt jaksa kirjautua ja tarkistaa. Kuitenkin, kun siitä täppää avautuu valikko, josta voi valita "seurattavat" tms....... Ja kun sen valitsee, näkee vain seurattavien julkaisut, ei mitään muuta.

Vierailija
82/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveris on tyypillinen nykysomettajakoulukiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin kummallista, että ollaan siellä instassa, ihan vapaaehtoisesti seurataan niitä tuttuja, ei itse jaeta juuri mitään, mutta paheksutaan jos joku muu on aktiivisempi. Just tällaisen ihmisen kanssa kahvittelin viikonloppuna. Ruoti mitä kukin on jakanut ja miten hän ei ollenkaan ymmärrä sellaista ja hän ei ole kyllä yhtään ole sellainen, että jakaisi mitään. Hämmentyneenä kuuntelin, että no mitä sinä siellä sitten ollenkaan teet!😄

Tylsäksi se voisi käydä, jos kaikilla on tili, mutta kukaan ei ikinä julkaisisi mitään. Ainiin, onhan tällainen jo: Facebook. Ainakin omassani oli täysi aavikko tunnelma, tuuli vihelsi ja risupallot kieri tyhjillä kaduilla. Kaikki siellä oli, mutta kukaan ei jakanut enää mitään. Pimeässä istuivat silmät kiiluen. Instassa on onneksi vielä eloa ja siellä voi seurata julkisia tilejä vapaasti ja ihan oman kiinnostuksen mukaan.

Vierailija
84/84 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sekin kummallista, että ollaan siellä instassa, ihan vapaaehtoisesti seurataan niitä tuttuja, ei itse jaeta juuri mitään, mutta paheksutaan jos joku muu on aktiivisempi. Just tällaisen ihmisen kanssa kahvittelin viikonloppuna. Ruoti mitä kukin on jakanut ja miten hän ei ollenkaan ymmärrä sellaista ja hän ei ole kyllä yhtään ole sellainen, että jakaisi mitään. Hämmentyneenä kuuntelin, että no mitä sinä siellä sitten ollenkaan teet!😄

Tylsäksi se voisi käydä, jos kaikilla on tili, mutta kukaan ei ikinä julkaisisi mitään. Ainiin, onhan tällainen jo: Facebook. Ainakin omassani oli täysi aavikko tunnelma, tuuli vihelsi ja risupallot kieri tyhjillä kaduilla. Kaikki siellä oli, mutta kukaan ei jakanut enää mitään. Pimeässä istuivat silmät kiiluen. Instassa on onneksi vielä eloa ja siellä voi seurata julkisia tilejä vapaasti ja ihan oman kiinnostuksen mukaan.

Ei sinne faceen suomalaiset mitään varmaan kehtaakaan laittaa :p Kun kaikki on dissattu. Ei saa laittaanaamakuvaa, ei lapsista kuvaa, ei lemmikeistä, ei itse tehdystä ruuasta ei ravintola-annoksesta, ei siitä ei tästä, tai saa, mutta nälvitään ja ivaillaan, suomalaisia kun ollaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme