Nyt on Jari-Matti Latvalalla rotunainen
Kommentit (68)
Onko tämä sara sitten joku älykkö? Tuskin.
Jari- Matille sopisi joku tyyliin.... Erika Vikman.
Sara ? Voi ei Saraa.
Meinaako se Latvala rauhassa odotella että verovelat vanhenee? Hieno mies kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jollain lähtenyt lapasesta raivo Latvalaa kohtaan.
Olisikohan "Rakkaudella Ripustettu". Ne tosin suurin osa J-M aikanaan ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä suunnalla taitaa nyt olla ihan muita ongelmia..
Vierailija kirjoitti:
Kukahan voisi olla ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkiskokki Sara La Fountain seurusteli ennen ohjaaja Antti Jokisen kanssa nyt sitten Jari Matti Latvasta laho. Ilmeisesti raha kiinnostaa. Onko Saran rahat loppu, ei ole kokkaillut televisiossa pitkään aikaan. Ei miehen älykkyydellä niin väliä kunhan on rahaa. Itse en pidä tuota Latvasta lahoa kovinkaan älykkäänä.
Mutta silti olet kateellinen Saralle.
Tiedätkö, en voi olla kateellinen Saralle, koska pidän Jari Matti Latvasta lahoa tyhmänä. Vaikka hänellä oli kaikki maailman mammona ei voisi olla hänen kanssaan. Minulle katsos merkitsee ensin kaikki muu miehessä tämän jälkeen tulee vasta raha, yhdessähän sitä rahaa tehdään parisuhteessa, minulle on kovin vieras käsitys että olisin rikkaan miehen kanssa vain siksi että hän on rikas.
Naiset puhuu paljon siitä että miehen muut ominaisuudet on tärkeämpiä kuin status ja raha mutta puheet ja teot ei kohtaa. Kummasti köyhät työttömät miehet ovat yksinäisiä toisin kuin rikkaat 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä suunnalla taitaa nyt olla ihan muita ongelmia..
Mitä ongelmia nyt?
Kukkohovin uusimpien päivitysten mukaan hän sopisi hyvin Latvalalle. Takaportti on auki. Blondeja molemmat.
Ei tumma nainen sovi Latvalalle.
Vierailija kirjoitti:
Jari- Matille sopisi joku tyyliin.... Erika Vikman.
Sara ? Voi ei Saraa.
Kukkohovi sopisi mainiosti. Mainostaa takaporttiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miten Latvala saa noin tasokkaita naisia, kun itse ei ole mitenkään hääppöinen. Raha?
Raha tekee ihmeitä.
Olisiko Maisa, Kelly ja Sara seukanneet, jos J-M olisi LVI - asentaja ja asuisi vuokrayksiössä Jakomäessä?
Vierailija kirjoitti:
Julkkiskokki Sara La Fountain seurusteli ennen ohjaaja Antti Jokisen kanssa nyt sitten Jari Matti Latvasta laho. Ilmeisesti raha kiinnostaa. Onko Saran rahat loppu, ei ole kokkaillut televisiossa pitkään aikaan. Ei miehen älykkyydellä niin väliä kunhan on rahaa. Itse en pidä tuota Latvasta lahoa kovinkaan älykkäänä.
Onhan Jokusella ollut uusi jo ainakin 7 vuotta ja varmaan Sarallakin joku tässä välissä. Kuka meistä tietää mitä taviksia. Sitä paitsi julkkisten on helppo tavata toisia julkkiksia käydessään samoissa kinkereissä. Mikä ihme tuo nyt on.
Sukunimensä "hienommaksi" muuttanutta Saraa kiinnostaa raha.
Ovat molemmat maailman kansalaisia. Sara on kaunis ja menestynyt. Saisi varmaan paljon varakkaammankin kuin Latvala.
Ihmettelen, miksi on lapseton sinkku vielä nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan että itsellesi kelpaa vain Mensan jäsen 😄
Olen tykännyt Saran ohjelmista ja kirjoista.
Mutta miksi J-M ei kelpuuta tavisnaista? Olisi vähemmän draamaa ja perheonnikin voisi hymyillä. Miksi näitä jännänaisia?
J-M oli pitkään 10 v vanhemman naisen kanssa, Sara on vain 4 v vanhempi.