Nyt on Jari-Matti Latvalalla rotunainen
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hän rotumies?
JP Latvala on miespuolinen blondi.
Sara on upea nainen. Kerrankin joku mies on saanut pokattua tasoaan paremman naisen.
Täytyy olla saralla rahasta iso uupelo kun tuon hu o r i pu kin matkaa on täytynyt lähteä. Jarimatti latvalahossa on yhtä vähän kiinnostavuutta kuin persumiehessä, oksettavan puolelle menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkiskokki Sara La Fountain seurusteli ennen ohjaaja Antti Jokisen kanssa nyt sitten Jari Matti Latvasta laho. Ilmeisesti raha kiinnostaa. Onko Saran rahat loppu, ei ole kokkaillut televisiossa pitkään aikaan. Ei miehen älykkyydellä niin väliä kunhan on rahaa. Itse en pidä tuota Latvasta lahoa kovinkaan älykkäänä.
Mutta silti olet kateellinen Saralle.
Tiedätkö, en voi olla kateellinen Saralle, koska pidän Jari Matti Latvasta lahoa tyhmänä. Vaikka hänellä oli kaikki maailman mammona ei voisi olla hänen kanssaan. Minulle katsos merkitsee ensin kaikki muu miehessä tämän jälkeen tulee vasta raha, yhdessähän sitä rahaa tehdään parisuhteessa, minulle on kovin vieras käsitys että olisin rikkaan miehen kanssa vain siksi että hän on rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hän rotumies?
JP Latvala on miespuolinen blondi.
No nyt on täysin oikea arvio. Jos olette koskaan yrittäneet keskustelua latvalahon kanssa niin ymmärtäisitte. En yhtään ihmettele, että se maisassa roikkui monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miten Latvala saa noin tasokkaita naisia, kun itse ei ole mitenkään hääppöinen. Raha?
Eiköhän kyse ole rahasta, mistäs muustakaan. Jari Matti on täystolvana. Autoa osaa ajaa, siihen se sitten jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään, ettei suomitantoista ole laadukkaiksi naisiksi. Kun rikas ja7tai menestynyt mies etsii naista, tämän täytyy olla muutakin kuin siidua naukkaileva ja tasapaksu pötkö sohvannurkassa.
Ottakaapa pubiruusut mallia.
-Mies
Eivät kaikki ole samanlaisia kuin äitisi ja sisaresi, naukkailevia lehmiä!
Onnea heille: toivottavasti tämö suhde kestää ja on vakaa, hyvä!
Miten Jari sai treffeille Saran? On yksi kauneimmista.
Ihmiset on vähän outoja. Samanikäinen pari, molemmat julkisuuden henkilöitä ja molemmilla urat. Hirveää spekulointia täällä kun tuskin kovin moni keskustelijoista heitä tuntee. Kumpikin vaikuttaa siltä, että on jalat maassa.
Yksi juttu mitä ihmettelen julkkisnaisista puhuttaessa on se "miksei tavikset kelpaa". Veikkaan ettei julkkiksen ja taviksen liitto ole lähtökohtaisesti helppo. Kaksi julkkista yhdessä on taas eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään, ettei suomitantoista ole laadukkaiksi naisiksi. Kun rikas ja7tai menestynyt mies etsii naista, tämän täytyy olla muutakin kuin siidua naukkaileva ja tasapaksu pötkö sohvannurkassa.
Ottakaapa pubiruusut mallia.
-Mies
Laitas rotumies kuvasi :)
Naiseen kuin naiseen tehoaa raha. Jari-Matti on ok. Mutta kertoo paljon naisista, että heidät pystyy koska tahansa kaatamaan rahalla. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miten Latvala saa noin tasokkaita naisia, kun itse ei ole mitenkään hääppöinen. Raha?
Mitä tarkoitat, ettei ole ole hääppöinen? Ulkonäköäkö? Ihan normaalin näköinen mies. Vaikuttaa haastatteluissa ihan fiksulta ja sympaattiselta. Varmasti on jonkinlainen supliikkimies ja osaa käytöstavat, kun on ympäri maailmaa reissaillut ralliurallaan.
Se on pamputtanut ainakin Maisaa, Asalia, Kellyä, Sieppoa ja nyt Fountainea. Näitä naisia yhdistää kumitissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyse ole rahasta, mistäs muustakaan. Jari Matti on täystolvana. Autoa osaa ajaa, siihen se sitten jääkin.
Eihän Latvalalla edes mitään rahaa oikeasti ole, edelleen ulosottomies karhuaa omiaan. Olisko kannattanut maksaa verot.
Vierailija kirjoitti:
Naiseen kuin naiseen tehoaa raha. Jari-Matti on ok. Mutta kertoo paljon naisista, että heidät pystyy koska tahansa kaatamaan rahalla. Kokemusta on.
Latvala on peeaa, tosin sitä nämä ämmät ei taida tajuta.
En minä JM Latvalan nais-sekoiluista välitä, mutta hän vaikuttaa jotenkin ämmämäiseltä, en osaa eritellä. Lisäksi hänen kapasiteettia tallipäällikkönä olen epäillyt alusta alkaen. Joku muu hoitaa päällikköyden ja JM puhuu sen suomeksi televisiossa. En tiedä, ämmämäisen oloinen, joo!
Jollain lähtenyt lapasesta raivo Latvalaa kohtaan.
Eikö mies osaa kokata itse?