Nyt on Jari-Matti Latvalalla rotunainen
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Sukunimensä "hienommaksi" muuttanutta Saraa kiinnostaa raha.
Sarallahan on ollut monta tv-ohjelmaa ja on tehnyt useita ruokakirjoja. Perhekään tuskin on varaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miten Latvala saa noin tasokkaita naisia, kun itse ei ole mitenkään hääppöinen. Raha?
Raha tekee ihmeitä.
Olisiko Maisa, Kelly ja Sara seukanneet, jos J-M olisi LVI - asentaja ja asuisi vuokrayksiössä Jakomäessä?
Sitten ainakin olisivat seukanneet, jos J-M olisi asunut vuokralla Pukinmäessä ja Maisa, Kelly sekä Sara vuokralla Jakomäessä. Onnellisuus olisi silloin taattu.
Saralla on ollut pitkään jo ura. Joten ei voi verrata näihin muihin. Sieppi nyt tienaa omat rahansa.
Mitä ihmettä se Jari-Matti oikein etsii, kun on ilmeisesti lapsirakaskin.
Vierailija kirjoitti:
Jollain lähtenyt lapasesta raivo Latvalaa kohtaan.
Torjutun naisen raivoa ei pidä aliarvioida.
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt Saran ohjelmista ja kirjoista.
Mutta miksi J-M ei kelpuuta tavisnaista? Olisi vähemmän draamaa ja perheonnikin voisi hymyillä. Miksi näitä jännänaisia?
Minusta tuo Sara vaikuttaa vähän tylsältä. Silarien laittaminen kertoo itsetunto-ongelmista. En voi ymmärtää. On kuitenkin mielestäni todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt Saran ohjelmista ja kirjoista.
Mutta miksi J-M ei kelpuuta tavisnaista? Olisi vähemmän draamaa ja perheonnikin voisi hymyillä. Miksi näitä jännänaisia?
Minusta tuo Sara vaikuttaa vähän tylsältä. Silarien laittaminen kertoo itsetunto-ongelmista. En voi ymmärtää. On kuitenkin mielestäni todella kaunis.
Hmm. Ehkä Saran ongelma onkin se, että on aina ollut liian kaunis. Kaikki ovat vain aina nähneet kauneuden. Mitenkähän se voisi olla rumempi.
Esimerkiksi Anna Erikson on huomattavasti uskottavampi nyt vanhempana, kun on ryppyjä. Paljon on joutunut taistelemaan, jotta olisi uskottava.
Sortter- mainos ottanut Törpön näköisen (10 vuotta sitten) naisen mainokseensa. Istuu ralli-auton kyydissä.. Ja lopuksi keikistelee. Hyvä Sortter !
Sitten ainakin olisivat seukanneet, jos J-M olisi asunut vuokralla Pukinmäessä ja Maisa, Kelly sekä Sara vuokralla Jakomäessä. Onnellisuus olisi silloin taattu.