Muita jotka on epäonnistuneet lähes kaikessa?
Kaikesta ponnisteluista huolimatta en ole onnistunut saavuttamaan yhtään mitään. Olen ruma, köyhä, paskaduuneja tekevä yksinäinen sinkku.
Itkettää.
Kommentit (10)
Minä, mutta mikä ei tapa, se vahvistaa.
Olet aivan alussa voittanut siittiöiden uimakilpailun munasoluun. Joten jossakin olet onnistunut.
Järjetön rehkiminen ja kaiken maailman "saavutukset" ovat yliarvostettuja.
Kuulostaa hyvältä! Sinkku = saa olla vapaa. Paskaduuni = ei tarvitse liikaa olla ihmisten kanssa tekemisissä. Köyhä = kunhan on työterveys ja kiva asunto, niin mikäs siinä. Ruma = katsojan silmässä.
Olen tk-eläkkeellä myös. Enemmän vitutti työelämässä kun piti päteä koko ajan kaikessa. Hyvä kun pääsi oravanpyörästä kokonaan pois. Nykyään olen parempi ihminenen kuin väsynyt, vittuuntunut märkä rätti.
Täälä myös yksi. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen. Koiran kans elelen, eikä juurikaan sosiaalisia suhteita
olet jo ottanut ensimmäisen askeleen nyt vaan mietit mitä haluat. koulutus harrastukset ym. suomen demari kommuunissa kun on tähän mennessä hoettu että vika on AINA muissa ja lisää rahallista tukea.
Vierailija kirjoitti:
Järjetön rehkiminen ja kaiken maailman "saavutukset" ovat yliarvostettuja.
Juu, ja kaikki rikkaat ovat oikeasti onnettomia. Kaikki onnelliset avioliitot kulisseja. Kaikki, jota minulla ei ole, on paskaa tai väärää, ja mitä muita tällaisia "sano ettet ole, ilman että suoraan sanot sitä" -juttuja nyt onkaan.
Vierailija kirjoitti:
olet jo ottanut ensimmäisen askeleen nyt vaan mietit mitä haluat. koulutus harrastukset ym. suomen demari kommuunissa kun on tähän mennessä hoettu että vika on AINA muissa ja lisää rahallista tukea.
Vika on minussa ja olen käyttänyt jo kaikki kortit opiskelujen suhteen. Olen vaan yksinkertaisesti aivan surkea tapaus :)
Ap
Täällä yksi! Olen tk-eläkkeellä skitsofrenian takia. Todella syrjäytynyt ja yksinäinen. Mitään hyvää en ole saanut aikaan, vain pahaa.