Nykyään tuntuu olevan aika yksin
Olen jo pitkään ollut yksin. Tai välillä yksinäinen. Keski-ikänen mies olen. On masennusta taustalla ja kaikkee. On jotenki vaikea tutustua ihmisiin. Sinkku myös olen. Parisuhdetta kaipaisi, mutta vaikea löytää sopivaa. En tiiä mistä löytäis kavereita.
Kommentit (112)
Emmä tiedä mitä mä teen.. toiv hyppään vielä junan alle.. sitä olen välillä miettinyt ku ei jaksa tätä elämää yksin ilman kumppania.
Haukkukaa lisää en välitä. Mäki kaipaan kumppania yli kaiken nykyään. katson naisia mutta ei niitä kiinnosta.. ei ne halua ees jutella.. ja treffata mua.. tuntuu että tää on ihan sairasta.
Oon menettäny kaikki ihmiset enkä voi hyvin. Mitä mun pitäs tehdä??
Jaha kukaan ei jaksa vastata ja kirjottaa mitään.
Olen jo 37v ja mun elämä on tällästä.
No turha se on tänne kirjottaa,, ei se auta ku elää yksinäistä elämää vois alkaa pelaan jotain sotapeliä ja käydä töissä ja tänää mentävä urheilemaan.
Ketään ei näytä kiinnostavan mun elämä.. ennen mulla oli kavereita ja parisuhde,, kaikki menny ja voin huonosti.
Kai mä en sit oo normaali ku oon niin erilainen kun muut...en voi sille mitää. kaikilla on oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei näytä kiinnostavan mun elämä.. ennen mulla oli kavereita ja parisuhde,, kaikki menny ja voin huonosti.
Ei tietenkään kiinnosta kun ei sinuakaan kiinnosta kenenkään muun elämä. Loputonta itsekeskeistä ja täysin yhteen suuntaa vänkättyä yksipuolista vainminäminäminämuistaviis rutinaa ei kukaan jaksa uliterapeuttina.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli kavereita ja sai parisuhteenkin helposti
Näinkö on? En voi samaistua. Eipäs yleistetä.
No ihmettelen miks mun elämä on tällästä.. paha olla.. yksinäistä.. ei kavereita.. naiset juoksee karkuun