Nykyään tuntuu olevan aika yksin
Olen jo pitkään ollut yksin. Tai välillä yksinäinen. Keski-ikänen mies olen. On masennusta taustalla ja kaikkee. On jotenki vaikea tutustua ihmisiin. Sinkku myös olen. Parisuhdetta kaipaisi, mutta vaikea löytää sopivaa. En tiiä mistä löytäis kavereita.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussa on joku piirre et karkotan ihmiset.
Annatko toisille keskustelussa suunvuoroa? Kuunteletko mitä he sanovat, ja pohdit heidän sanomiaan asioita? Jaksatko kuunnella kunnolla ja ajan kanssa? Täällä palstalla ainakin puhut vain itseksesi, etkä lue ajatuksella, että mitä muut sanovat. Etkä vastaa kenenkään viestiin kunnolla. Siksi kaikki lähtevät pois, kun puhelet vaan omiasi. Puhut myös välillä ihmisistä vähän rumasti.
Loukkaavat kommentit sinua kohtaan täällä kannattaa ohittaa, mutta täällä on hyviä ja kannustaviakin viestejä.
Jotain vikaa mussa on ihmisenä. Velkaannuin omasta tyhmyydestä. Mulla on auto kyllä ja työtä en halua pilata. Jotain on tapahtunut. Ex jätti meni kaverit. Mulla oli nuorempana kavereita.
Oisko toi että sulla on persoonallisuushäiriö ja kehitysvamma, stalkkaat ja uhkailet naisia ja olet muutenkin joka tavalla todella vastenmielinen otus?
Ei ole vammaa. On vakituinen työ. En uhkaile. Käyn ja aloitin terapian. Mutta kaikki vihaa mua ja olen yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
No miksi mä en sit kelpaa esim lihavalle vähemmän vaativalle naiselle?
Koska kukaan nainen ei vaadi niin vähän, että ruma ja läski raiskausfantasioija kehitysvammainen persoonallisuushäiriöinen roska kelpaisi. Kuka ihme ottaisi sekopään ja kehitysvammaisen miehen riesakseen? Tiedän että olet tyhmä kehitysvammainen mutta kai sinäkin tämän verran ymmärrät.
Urheilen ja katson leffoja tai oon mun äitinkaa. Ei mitää kavereita ja voin huonosti. Kukaan ei koskaan käy kylässä ei soita. Kuolisinpa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan nainen ei vaadi niin vähän, että ruma ja läski raiskausfantasioija kehitysvammainen persoonallisuushäiriöinen roska kelpaisi. Kuka ihme ottaisi sekopään ja kehitysvammaisen miehen riesakseen? Tiedän että olet tyhmä kehitysvammainen mutta kai sinäkin tämän verran ymmärrät.
Toiv joku hakkais sun aivot pellolle.
Olet niin sairas ihminen että häpeä.
Täälä on aivan sairasta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan sairas tyyppi tiedäks sitä?
Toiv vammaudut pahasti sairas ihminen!!!!!
Hmm, miten olisi jokin seurakunnan toiminta? Tiedän että esim miesten saunomista leirikeskuksissa on järjestetty. Voisiko sellaisesta löytää tovereita. Tietysti terveys kuntoon lääkärissä, terapiassa, jos tarvetta on. Voisiko koiran hankkiminen auttaa, siitä mukavaa puuhaa ja eläinystävän seuraa, ja lenkittäessä tutustuu naapureihin mahdollisesti? Tai jos lähtee koiran kanssa harrastuksiin.
Toivoa ja myötätuntoa kaikille.
Miten sä sairas ihminen kehtaatko sanoa mua pahasti kehitysvammaiseksi????
Taidat olla itse todella pahasti vammautunut kehitysvammainen
Vierailija kirjoitti:
Hmm, miten olisi jokin seurakunnan toiminta? Tiedän että esim miesten saunomista leirikeskuksissa on järjestetty. Voisiko sellaisesta löytää tovereita. Tietysti terveys kuntoon lääkärissä, terapiassa, jos tarvetta on. Voisiko koiran hankkiminen auttaa, siitä mukavaa puuhaa ja eläinystävän seuraa, ja lenkittäessä tutustuu naapureihin mahdollisesti? Tai jos lähtee koiran kanssa harrastuksiin.
Toivoa ja myötätuntoa kaikille.
Edelleen mussa on jotain vikaa kerta ihmiset kaikki hylkää mut.. mä oon ilkee ja haukun ihmisiä mutta en voi sille mitään.
Mut miksi ihmiset haukkuu mua kehitysvammaiseksi.. aika sairasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko toisille keskustelussa suunvuoroa? Kuunteletko mitä he sanovat, ja pohdit heidän sanomiaan asioita? Jaksatko kuunnella kunnolla ja ajan kanssa? Täällä palstalla ainakin puhut vain itseksesi, etkä lue ajatuksella, että mitä muut sanovat. Etkä vastaa kenenkään viestiin kunnolla. Siksi kaikki lähtevät pois, kun puhelet vaan omiasi. Puhut myös välillä ihmisistä vähän rumasti.
Loukkaavat kommentit sinua kohtaan täällä kannattaa ohittaa, mutta täällä on hyviä ja kannustaviakin viestejä.
Jotain vikaa mussa on ihmisenä. Velkaannuin omasta tyhmyydestä. Mulla on auto kyllä ja työtä en halua pilata. Jotain on tapahtunut. Ex jätti meni kaverit. Mulla oli nuorempana kavereita.
Oisko toi että sulla on persoonallisuushäiriö ja kehitysvamma, stalkkaat ja uhkailet naisia ja olet muutenkin joka tavalla todella vastenmielinen otus?
Tunnetko sä tämän tyypin?
Mitä sä sen naisystävän kanssa tekisit kun et kykene johdonmukaiseen keskusteluun?
Tässä ketjussahan oli monta hyvää vinkkiä, mistä voisit saada sosiaalista elämää päiviisi. Kukaan ei tule kotoa hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on tehnyt itsensä tutuksi täällä vauvapalstalla jo pidemmän aikaa. Aina valittamassa ja jankuttamassa, vaikuttaa trollilta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on tehnyt itsensä tutuksi täällä vauvapalstalla jo pidemmän aikaa. Aina valittamassa ja jankuttamassa, vaikuttaa trollilta.
Eri
Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoa ja myötätuntoa kaikille.Edelleen mussa on jotain vikaa kerta ihmiset kaikki hylkää mut.. mä oon ilkee ja haukun ihmisiä mutta en voi sille mitään.
Aika erikoinen vastaus noin pitkään viestiin, jossa oli vielä konkreettisia vinkkejä ja kannustusta sinulle.
Sä oot ilkee ja vastuussa omasta käytöksestäsi, tottakai ihmiset hylkää sut. Oma valinta olla ilkeä muille, kun voisit olla myös mukava.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sen naisystävän kanssa tekisit kun et kykene johdonmukaiseen keskusteluun?
Tässä ketjussahan oli monta hyvää vinkkiä, mistä voisit saada sosiaalista elämää päiviisi. Kukaan ei tule kotoa hakemaan.
Viettäisin aikaa.. oltais yhdessä. .juteltais.. mentäis lenkille.. mitä sä oikee meinaat? Osaan mä keskustella
Olen, mutta kaikki haluu musta eroon. Kukaan ei halua tutustua muhun.