Nykyään tuntuu olevan aika yksin
Olen jo pitkään ollut yksin. Tai välillä yksinäinen. Keski-ikänen mies olen. On masennusta taustalla ja kaikkee. On jotenki vaikea tutustua ihmisiin. Sinkku myös olen. Parisuhdetta kaipaisi, mutta vaikea löytää sopivaa. En tiiä mistä löytäis kavereita.
Kommentit (112)
No miksi mä en sit kelpaa esim lihavalle vähemmän vaativalle naiselle?
Mussa on joku piirre et karkotan ihmiset.
Mä oon masentunut ja rikki. Kaikki ihmiset haluaa musta eroon. Mulla on enää työpaikka ja äiti
En saa kavereita. Oon vaan yksin tai töissä. En saa tyttöystävää. Olen miettinyt että mussa on selkeesti vikaa.
Mitä mun pitäs tehdä? Elää vain yksin. Niin kai sitte.
Mene johonkin paikalliseen Suomen Ladun yhdistyksen toimintaan ja aktiviteetteihin.
Siellä on mukavaa ulkoilmatekemistä ja talkoolaisia aina tarvitaan. Lähes kaikki ovat keski-ikäisiä tai sen ylittäneitä. Paljon sinkkunaisia!
Vierailija kirjoitti:
Annatko toisille keskustelussa suunvuoroa? Kuunteletko mitä he sanovat, ja pohdit heidän sanomiaan asioita? Jaksatko kuunnella kunnolla ja ajan kanssa? Täällä palstalla ainakin puhut vain itseksesi, etkä lue ajatuksella, että mitä muut sanovat. Etkä vastaa kenenkään viestiin kunnolla. Siksi kaikki lähtevät pois, kun puhelet vaan omiasi. Puhut myös välillä ihmisistä vähän rumasti.
Loukkaavat kommentit sinua kohtaan täällä kannattaa ohittaa, mutta täällä on hyviä ja kannustaviakin viestejä.
Miks mä oon ees olemassa. Joka vloppu yksinäinen. Vaikea olla yksin. Kaipaan naista. Nuorempana kelpasin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko toisille keskustelussa suunvuoroa? Kuunteletko mitä he sanovat, ja pohdit heidän sanomiaan asioita? Jaksatko kuunnella kunnolla ja ajan kanssa? Täällä palstalla ainakin puhut vain itseksesi, etkä lue ajatuksella, että mitä muut sanovat. Etkä vastaa kenenkään viestiin kunnolla. Siksi kaikki lähtevät pois, kun puhelet vaan omiasi. Puhut myös välillä ihmisistä vähän rumasti.
Loukkaavat kommentit sinua kohtaan täällä kannattaa ohittaa, mutta täällä on hyviä ja kannustaviakin viestejä.
Jotain vikaa mussa on ihmisenä. Velkaannuin omasta tyhmyydestä. Mulla on auto kyllä ja työtä en halua pilata. Jotain on tapahtunut. Ex jätti meni kaverit. Mulla oli nuorempana kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain vikaa mussa on ihmisenä. Velkaannuin omasta tyhmyydestä. Mulla on auto kyllä ja työtä en halua pilata. Jotain on tapahtunut. Ex jätti meni kaverit. Mulla oli nuorempana kavereita.
Mä valitan paljo ja oon muuttunu olen negatiivinen. Tuntuu nii pahalta olla yksin. Ei oo ku vanhemmat ja tyhjä elämä. Oon masentunut ei mua kukaa jaksa. Mulle on diagnosoitu oppimisvaikeus.
Haluaisin elää erilaista elämää. Haluaisin kavereita ja seurustella mut en vaa kelpaa naisille.
Sitku mä lähestyn naisia ei ne vastaa ees mulle. Ihanko mua ei ole olemassa.
Haluaisin kuolla pois. Oon hakenut apua. Ei se auta. En ees lihavia naisia kiinnosta.
Typerä kehitysvamma-Allu taas meuhkaamassa. Johtuisko naisettomuus siitä että uhkailet naisia raiskauksilla, stalkkaat ja ahdistelet ja olet myös baarissa käynyt naisen kimppuun? Ulosteläjä sinä olet, ei sunlaiseen naisten vihaajaan kukaan nainen edes vilkaise.
Mussa on jotain pahasti vikaa ku olen näin yksin. Ei lääkäri eikä lääkkeet auta.
Oletko miettinyt ensin edes vaikka nettisytävää? jos olet, mies vaikka joku pelikanava mistä löytää toisia? Tai sitten joku chatti. Tai sitten lähdet vain rohkeasti harrastustoimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Typerä kehitysvamma-Allu taas meuhkaamassa. Johtuisko naisettomuus siitä että uhkailet naisia raiskauksilla, stalkkaat ja ahdistelet ja olet myös baarissa käynyt naisen kimppuun? Ulosteläjä sinä olet, ei sunlaiseen naisten vihaajaan kukaan nainen edes vilkaise.
Toiv sairas vammautuisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko toi että sulla on persoonallisuushäiriö ja kehitysvamma, stalkkaat ja uhkailet naisia ja olet muutenkin joka tavalla todella vastenmielinen otus?
Se on siinä kun ihmiset ei halua tutustua muhun ku oon masentunut ja rikki