Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään tuntuu olevan aika yksin

Vierailija
07.10.2022 |

Olen jo pitkään ollut yksin. Tai välillä yksinäinen. Keski-ikänen mies olen. On masennusta taustalla ja kaikkee. On jotenki vaikea tutustua ihmisiin. Sinkku myös olen. Parisuhdetta kaipaisi, mutta vaikea löytää sopivaa. En tiiä mistä löytäis kavereita.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota selvää onko kaupungissasi jotain yhteistoimintaa? Facebookista löytyy sivuja, josta muutkin etsii ystäviä. Jos koitat ystävystyä ensin jonkun miehen kanssa ja sitten voitte yhdessä lähteä vaikka jonnekkin lomalle. Sieltä voi löytyä kiva nainenkin.

Se on siinä kun ihmiset ei halua tutustua muhun ku oon masentunut ja rikki

Vierailija
62/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi mä en sit kelpaa esim lihavalle vähemmän vaativalle naiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on joku piirre et karkotan ihmiset.

Vierailija
64/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon masentunut ja rikki. Kaikki ihmiset haluaa musta eroon. Mulla on enää työpaikka ja äiti

Vierailija
65/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kavereita. Oon vaan yksin tai töissä. En saa tyttöystävää. Olen miettinyt että mussa on selkeesti vikaa.

Vierailija
66/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäs tehdä? Elää vain yksin. Niin kai sitte.

Vierailija
67/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin paikalliseen Suomen Ladun yhdistyksen toimintaan ja aktiviteetteihin.

Siellä on mukavaa ulkoilmatekemistä ja talkoolaisia aina tarvitaan. Lähes kaikki ovat keski-ikäisiä tai sen ylittäneitä. Paljon sinkkunaisia!

Vierailija
68/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta.

Vierailija
69/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko toisille keskustelussa suunvuoroa? Kuunteletko mitä he sanovat, ja pohdit heidän sanomiaan asioita? Jaksatko kuunnella kunnolla ja ajan kanssa? Täällä palstalla ainakin puhut vain itseksesi, etkä lue ajatuksella, että mitä muut sanovat. Etkä vastaa kenenkään viestiin kunnolla. Siksi kaikki lähtevät pois, kun puhelet vaan omiasi. Puhut myös välillä ihmisistä vähän rumasti.

Loukkaavat kommentit sinua kohtaan täällä kannattaa ohittaa, mutta täällä on hyviä ja kannustaviakin viestejä.

Vierailija
70/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä oon ees olemassa. Joka vloppu yksinäinen. Vaikea olla yksin. Kaipaan naista. Nuorempana kelpasin naisille.

Vierailija
71/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko toisille keskustelussa suunvuoroa? Kuunteletko mitä he sanovat, ja pohdit heidän sanomiaan asioita? Jaksatko kuunnella kunnolla ja ajan kanssa? Täällä palstalla ainakin puhut vain itseksesi, etkä lue ajatuksella, että mitä muut sanovat. Etkä vastaa kenenkään viestiin kunnolla. Siksi kaikki lähtevät pois, kun puhelet vaan omiasi. Puhut myös välillä ihmisistä vähän rumasti.

Loukkaavat kommentit sinua kohtaan täällä kannattaa ohittaa, mutta täällä on hyviä ja kannustaviakin viestejä.

Jotain vikaa mussa on ihmisenä. Velkaannuin omasta tyhmyydestä. Mulla on auto kyllä ja työtä en halua pilata. Jotain on tapahtunut. Ex jätti meni kaverit. Mulla oli nuorempana kavereita.

Vierailija
72/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa mussa on ihmisenä. Velkaannuin omasta tyhmyydestä. Mulla on auto kyllä ja työtä en halua pilata. Jotain on tapahtunut. Ex jätti meni kaverit. Mulla oli nuorempana kavereita.

Mä valitan paljo ja oon muuttunu olen negatiivinen. Tuntuu nii pahalta olla yksin. Ei oo ku vanhemmat ja tyhjä elämä. Oon masentunut ei mua kukaa jaksa. Mulle on diagnosoitu oppimisvaikeus.

Vierailija
73/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin elää erilaista elämää. Haluaisin kavereita ja seurustella mut en vaa kelpaa naisille.

Vierailija
74/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitku mä lähestyn naisia ei ne vastaa ees mulle. Ihanko mua ei ole olemassa.

Vierailija
75/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuolla pois. Oon hakenut apua. Ei se auta. En ees lihavia naisia kiinnosta.

Vierailija
76/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kehitysvamma-Allu taas meuhkaamassa. Johtuisko naisettomuus siitä että uhkailet naisia raiskauksilla, stalkkaat ja ahdistelet ja olet myös baarissa käynyt naisen kimppuun? Ulosteläjä sinä olet, ei sunlaiseen naisten vihaajaan kukaan nainen edes vilkaise.

Vierailija
77/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on jotain pahasti vikaa ku olen näin yksin. Ei lääkäri eikä lääkkeet auta.

Vierailija
78/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt ensin edes vaikka nettisytävää? jos olet, mies vaikka joku pelikanava mistä löytää toisia? Tai sitten joku chatti. Tai sitten lähdet vain rohkeasti harrastustoimintaan.

Vierailija
79/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kehitysvamma-Allu taas meuhkaamassa. Johtuisko naisettomuus siitä että uhkailet naisia raiskauksilla, stalkkaat ja ahdistelet ja olet myös baarissa käynyt naisen kimppuun? Ulosteläjä sinä olet, ei sunlaiseen naisten vihaajaan kukaan nainen edes vilkaise.

Toiv sairas vammautuisit.

Vierailija
80/112 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko toi että sulla on persoonallisuushäiriö ja kehitysvamma, stalkkaat ja uhkailet naisia ja olet muutenkin joka tavalla todella vastenmielinen otus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi