Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ottaa päähän odottaa jo toista päivää putkimiestä korjaamaan ongelmaa

Vierailija
07.10.2022 |

Yhtään ei tiedä, milloin heppu ilmestyy ja tekis mieli jo juoda tuota kaapissa odottavaa viiniä. Kännissä en haluaisi olla silloin, kun hän tulee.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se putkari enää tule, kun on perjantai ja silläkin on kiire ryyppäämään.

Nyt aukee viinipullo! 🍷

- ap

-ari-pekka 

Vierailija
42/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ois putkinainen, kelpaako?

Ai ei, no piä sit vuotavat putkes...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasit siis itse putkimiehen etkä odota jonkun muun tekevän niin?

Vierailija
44/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin joskus asunnossa, jonka kylppäri lainehti silloin tällöin lattiakaivosta tulevasta liemestä. Oikeasti siellä pyöri p*skakikkareitaikin lattialla. Veli ihmetteli, miksi asuin moisessa paskasammiossa.

Viemäriputkiin tehtiin videokuvauskin ja mitään tukkeumaa ei löytynyt. Syyksi arveltiin jyrkkä mutka putkistossa. Muutin pois.

Pägyssäkö asuit?

Vierailija
45/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Godot kirjoitti:

Semmoista se on. Putkimiehen ja miksei postimiehenkin odottelusta voisi muutaman näytelmän laatia.

Postimies sentään soittaa kahdesti. Vai soittaako?

Mutta putkimies panee aina kahdesti. Siksi menee enemmän aikaa.

Vierailija
46/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uu putkimies

sexy sexy

Kyllä, kuuma Leo Lastumäki örisemässä Rööri-Roopena. Muista, jos äityy paneskeluksi, on se maksullista työaikaa.

Vierailija
47/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis sinkku putkimies. Kuka haluaa? Putkimies 32

Mulla on kolme likaista putkee

jotka pitäis rassata

ja nännit kovana

Yllä olevat kirjoitukset ovat tosi ällöttäviä. Kun yksin asuva nainen tilaa putkimiehen tai muun ammattilaisen korjaamaan jonkun rikki menneen kapistuksen, tulee aina mieleen, mitähän leuan louskutusta firmassa on käyty ennen lähtöä. Tilaus on kuitenkin ihan asiallinen. Toivon, että kaikkien peen puhujien yritykset menevät konkkaan, fiksuille kyllä töitä riittää. Ammatti-ihmisiä kunnioittaen 

Vierailija
48/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uu putkimies

sexy sexy

Mua ei kauheesti kiihota paskaa tonkiva viemärirotta, mutta makuja on monenlaisia.

Niin katkeraa tilitystä, että vaikuttaa ettet taida itse osata mitään käytännöllistä, taidat tehdä naistutkimusta tai muuta yhtä tähdellistä.

Vierailija
49/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukuvinkki.

"Persvakoäijät saapuvat silloin, kun asiat menevät pieleen.

On olemassa elintärkeä ihmisjoukko, joka on julkisuudelle näkymätön. Heikäläisiä ei haastatella aamutelevisiossa. He eivät näy iltapäivälehtien otsikoissa. Heidän tekemisiään ei seurata somessa vaikka pitäisi. He eivät bloggaa eivätkä tubeta.

Puhun nyt heistä, jotka saapuvat, kun asiat menevät vikaan. Puhun persvakoäijistä.

Sillä kun viemäriputki halkeaa ja lokavesi tulvii kadulle, apuun eivät riennä hipsterit jopoillaan. Asfalttimurtuman reunalla eivät kilise nenärenkaat. Siellä eivät komeile rastapipot eivätkä pasteeraa muotibloggarit kuin korkeintaan ottamassa onnettomuusselfieitä."

https://www.ess.fi/paakirjoitus-mielipide/137325

Ilmeisesti et nyt oikein ymmärtänyt aloitusta. Se persvakoäijjä ei nimenomaan tullut yhtään mihinkään. Bloggaapa siitä.

Vierailija
50/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukuvinkki.

"Persvakoäijät saapuvat silloin, kun asiat menevät pieleen.

On olemassa elintärkeä ihmisjoukko, joka on julkisuudelle näkymätön. Heikäläisiä ei haastatella aamutelevisiossa. He eivät näy iltapäivälehtien otsikoissa. Heidän tekemisiään ei seurata somessa vaikka pitäisi. He eivät bloggaa eivätkä tubeta.

Puhun nyt heistä, jotka saapuvat, kun asiat menevät vikaan. Puhun persvakoäijistä.

Sillä kun viemäriputki halkeaa ja lokavesi tulvii kadulle, apuun eivät riennä hipsterit jopoillaan. Asfalttimurtuman reunalla eivät kilise nenärenkaat. Siellä eivät komeile rastapipot eivätkä pasteeraa muotibloggarit kuin korkeintaan ottamassa onnettomuusselfieitä."

https://www.ess.fi/paakirjoitus-mielipide/137325

Kunnioitettava ammattiryhmä kuten siistijätkin.

Sitten jotkut huutelevat miten kaikkien pitää korkeakouluttautua ja unohtavat, että joidenkin on tietyt työt tehtävä yhteiskunnassa ja siitä kannattaa siksi maksaa riittävästi.

Vierailija
51/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jouduin odottamaan putkimiestä viikon, kun keittiön putki valutti vettä roskiskaappiin. Olisi kyllä tehnyt mieli juoda viiniä silloin.

Osasitko laittaa edes ämpärin alle ettei kaappiin valu? Korjaan itse tuollaiset ok-talossani, olen nainen. Näin olen tehnyt aina. Ei ole vesivahinkoa ollut koskaan talossa. Putsaan hyvin ja laitan viikottain soodaa ja etikkavettä lavuaareihin ja veskinpyttyihin että pysyvät puhtaina röörit.

Vierailija
52/52 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ota vaan. Niin se putkarikin ottaa. Joka päivä. Nähty ja koettu on, kun hänen kanssaan on eletty. Vaan eipä eletä enää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi