Kyllä ottaa päähän odottaa jo toista päivää putkimiestä korjaamaan ongelmaa
Yhtään ei tiedä, milloin heppu ilmestyy ja tekis mieli jo juoda tuota kaapissa odottavaa viiniä. Kännissä en haluaisi olla silloin, kun hän tulee.
Kommentit (52)
Tällä ois putkinainen, kelpaako?
Ai ei, no piä sit vuotavat putkes...
Tilasit siis itse putkimiehen etkä odota jonkun muun tekevän niin?
Vierailija kirjoitti:
Asuin joskus asunnossa, jonka kylppäri lainehti silloin tällöin lattiakaivosta tulevasta liemestä. Oikeasti siellä pyöri p*skakikkareitaikin lattialla. Veli ihmetteli, miksi asuin moisessa paskasammiossa.
Viemäriputkiin tehtiin videokuvauskin ja mitään tukkeumaa ei löytynyt. Syyksi arveltiin jyrkkä mutka putkistossa. Muutin pois.
Pägyssäkö asuit?
Vierailija kirjoitti:
Godot kirjoitti:
Semmoista se on. Putkimiehen ja miksei postimiehenkin odottelusta voisi muutaman näytelmän laatia.
Postimies sentään soittaa kahdesti. Vai soittaako?
Mutta putkimies panee aina kahdesti. Siksi menee enemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
uu putkimies
sexy sexy
Kyllä, kuuma Leo Lastumäki örisemässä Rööri-Roopena. Muista, jos äityy paneskeluksi, on se maksullista työaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis sinkku putkimies. Kuka haluaa? Putkimies 32
Mulla on kolme likaista putkee
jotka pitäis rassata
ja nännit kovana
Yllä olevat kirjoitukset ovat tosi ällöttäviä. Kun yksin asuva nainen tilaa putkimiehen tai muun ammattilaisen korjaamaan jonkun rikki menneen kapistuksen, tulee aina mieleen, mitähän leuan louskutusta firmassa on käyty ennen lähtöä. Tilaus on kuitenkin ihan asiallinen. Toivon, että kaikkien peen puhujien yritykset menevät konkkaan, fiksuille kyllä töitä riittää. Ammatti-ihmisiä kunnioittaen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uu putkimies
sexy sexy
Mua ei kauheesti kiihota paskaa tonkiva viemärirotta, mutta makuja on monenlaisia.
Niin katkeraa tilitystä, että vaikuttaa ettet taida itse osata mitään käytännöllistä, taidat tehdä naistutkimusta tai muuta yhtä tähdellistä.
Vierailija kirjoitti:
Lukuvinkki.
"Persvakoäijät saapuvat silloin, kun asiat menevät pieleen.
On olemassa elintärkeä ihmisjoukko, joka on julkisuudelle näkymätön. Heikäläisiä ei haastatella aamutelevisiossa. He eivät näy iltapäivälehtien otsikoissa. Heidän tekemisiään ei seurata somessa vaikka pitäisi. He eivät bloggaa eivätkä tubeta.
Puhun nyt heistä, jotka saapuvat, kun asiat menevät vikaan. Puhun persvakoäijistä.
Sillä kun viemäriputki halkeaa ja lokavesi tulvii kadulle, apuun eivät riennä hipsterit jopoillaan. Asfalttimurtuman reunalla eivät kilise nenärenkaat. Siellä eivät komeile rastapipot eivätkä pasteeraa muotibloggarit kuin korkeintaan ottamassa onnettomuusselfieitä."
Ilmeisesti et nyt oikein ymmärtänyt aloitusta. Se persvakoäijjä ei nimenomaan tullut yhtään mihinkään. Bloggaapa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukuvinkki.
"Persvakoäijät saapuvat silloin, kun asiat menevät pieleen.
On olemassa elintärkeä ihmisjoukko, joka on julkisuudelle näkymätön. Heikäläisiä ei haastatella aamutelevisiossa. He eivät näy iltapäivälehtien otsikoissa. Heidän tekemisiään ei seurata somessa vaikka pitäisi. He eivät bloggaa eivätkä tubeta.
Puhun nyt heistä, jotka saapuvat, kun asiat menevät vikaan. Puhun persvakoäijistä.
Sillä kun viemäriputki halkeaa ja lokavesi tulvii kadulle, apuun eivät riennä hipsterit jopoillaan. Asfalttimurtuman reunalla eivät kilise nenärenkaat. Siellä eivät komeile rastapipot eivätkä pasteeraa muotibloggarit kuin korkeintaan ottamassa onnettomuusselfieitä."
Kunnioitettava ammattiryhmä kuten siistijätkin.
Sitten jotkut huutelevat miten kaikkien pitää korkeakouluttautua ja unohtavat, että joidenkin on tietyt työt tehtävä yhteiskunnassa ja siitä kannattaa siksi maksaa riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin odottamaan putkimiestä viikon, kun keittiön putki valutti vettä roskiskaappiin. Olisi kyllä tehnyt mieli juoda viiniä silloin.
Osasitko laittaa edes ämpärin alle ettei kaappiin valu? Korjaan itse tuollaiset ok-talossani, olen nainen. Näin olen tehnyt aina. Ei ole vesivahinkoa ollut koskaan talossa. Putsaan hyvin ja laitan viikottain soodaa ja etikkavettä lavuaareihin ja veskinpyttyihin että pysyvät puhtaina röörit.
Joo, ota vaan. Niin se putkarikin ottaa. Joka päivä. Nähty ja koettu on, kun hänen kanssaan on eletty. Vaan eipä eletä enää.