Kyllä ottaa päähän odottaa jo toista päivää putkimiestä korjaamaan ongelmaa
Yhtään ei tiedä, milloin heppu ilmestyy ja tekis mieli jo juoda tuota kaapissa odottavaa viiniä. Kännissä en haluaisi olla silloin, kun hän tulee.
Kommentit (37)
Ei se putkari enää tule, kun on perjantai ja silläkin on kiire ryyppäämään.
Nyt aukee viinipullo! 🍷
- ap
Lukuvinkki.
"Persvakoäijät saapuvat silloin, kun asiat menevät pieleen.
On olemassa elintärkeä ihmisjoukko, joka on julkisuudelle näkymätön. Heikäläisiä ei haastatella aamutelevisiossa. He eivät näy iltapäivälehtien otsikoissa. Heidän tekemisiään ei seurata somessa vaikka pitäisi. He eivät bloggaa eivätkä tubeta.
Puhun nyt heistä, jotka saapuvat, kun asiat menevät vikaan. Puhun persvakoäijistä.
Sillä kun viemäriputki halkeaa ja lokavesi tulvii kadulle, apuun eivät riennä hipsterit jopoillaan. Asfalttimurtuman reunalla eivät kilise nenärenkaat. Siellä eivät komeile rastapipot eivätkä pasteeraa muotibloggarit kuin korkeintaan ottamassa onnettomuusselfieitä."
Asuin joskus asunnossa, jonka kylppäri lainehti silloin tällöin lattiakaivosta tulevasta liemestä. Oikeasti siellä pyöri p*skakikkareitaikin lattialla. Veli ihmetteli, miksi asuin moisessa paskasammiossa.
Viemäriputkiin tehtiin videokuvauskin ja mitään tukkeumaa ei löytynyt. Syyksi arveltiin jyrkkä mutka putkistossa. Muutin pois.
Semmoista se on. Putkimiehen ja miksei postimiehenkin odottelusta voisi muutaman näytelmän laatia.
Vierailija kirjoitti:
Lukuvinkki.
"Persvakoäijät saapuvat silloin, kun asiat menevät pieleen.
On olemassa elintärkeä ihmisjoukko, joka on julkisuudelle näkymätön. Heikäläisiä ei haastatella aamutelevisiossa. He eivät näy iltapäivälehtien otsikoissa. Heidän tekemisiään ei seurata somessa vaikka pitäisi. He eivät bloggaa eivätkä tubeta.
Puhun nyt heistä, jotka saapuvat, kun asiat menevät vikaan. Puhun persvakoäijistä.
Sillä kun viemäriputki halkeaa ja lokavesi tulvii kadulle, apuun eivät riennä hipsterit jopoillaan. Asfalttimurtuman reunalla eivät kilise nenärenkaat. Siellä eivät komeile rastapipot eivätkä pasteeraa muotibloggarit kuin korkeintaan ottamassa onnettomuusselfieitä."
Kunnioitettava ammattiryhmä kuten siistijätkin.
Godot kirjoitti:
Semmoista se on. Putkimiehen ja miksei postimiehenkin odottelusta voisi muutaman näytelmän laatia.
Postimies sentään soittaa kahdesti. Vai soittaako?
Itse jouduin odottamaan putkimiestä viikon, kun keittiön putki valutti vettä roskiskaappiin. Olisi kyllä tehnyt mieli juoda viiniä silloin.
Täällä kävi keskiviikkona yksi jamppa, joka sanoi, että tarvitaan putkimies hoitamaan homma. Tulee mieleen, että näinköhän muisti edes pyytää sellaista käymään.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin odottamaan putkimiestä viikon, kun keittiön putki valutti vettä roskiskaappiin. Olisi kyllä tehnyt mieli juoda viiniä silloin.
Ymmärrän. Tilanteeseen tarvitaan viiniä.
- ap
Joo on kyllä ihme homma
saa vahtia vaimoa, että ei oo minihameessa ilma pikkareita vastassa
saa##lin putkimies
vaimo innoissaan putkivempasta
eikä "sonni" osaa kertoa tarkkaan milloin tulee
juu ei riitä enää mun sintti ilmeisesti
täytyy putkia rassata
Ei varmana oo ees mitään oikeeta vikaa
EN muka saa korjata kun en oo putkimies putkimies
Ei Hel#####
Saa#####
Miehenä korjaan vuotavat putket itse. Eikö naiset osaa tämän vertaa?
Vierailija kirjoitti:
uu putkimies
sexy sexy
Mua ei kauheesti kiihota paskaa tonkiva viemärirotta, mutta makuja on monenlaisia.
Kaiken ratkaisu on viini.juoppo kansa
Vierailija kirjoitti:
No taidat loukata tuolla enemmän miehiä, vaikka tarkoitus taisi olla jokin muu...
Odotako itsekin putkien rassausta?
Kun oot kännissä niin estotkin katoo sopivasti kun KUUMA putkimies tulee
ota viiniä
Mmmm
Vierailija kirjoitti:
Onko sukunimesi Putkinen?
No kyllä on hidasta toimintaa.Meillä kävi just ja meni vajaa puolituntia.Tosin vaihtoi vain 2 hanaa.