Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yli 60-vuotiaita kirjoittajia? Oletko eläkkeellä?

Vierailija
07.10.2022 |

Mitä teit työksesi? Itse täytän ensi kuussa 65 vuotta ja olin ammatiltani opettaja.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä huomio, tässä ketjussa on harvinaisen oikeakielistä tekstiä.

Mistä mahtaa johtua?😅

T. Mummeli 70+

Vierailija
102/103 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä N64, olen tk-eläkkeellä, ollut jo 6 vuotta. Teen edelleen töitä n. 20 - 25 h viikossa (toiminimelleni). Ei olisi pakko, mutta pidän työstäni ja sairauksien eri vaiheiden mukaan voin myös suunnitella työt ja työajat.

Tietokoneen käytön aloitin v. 1985, jolloin Mikrosoft koulutti kaikki työpaikkani atk-asioita hoitavat henkilöt pitkällä kurssituksella . Sen jälkeen olin oto. osaston mikrotuki ja paljon muuta. Nuoret tietysti eivät ymmärrä alkuunkaan, että todella osaan käyttää pöytäkonetta ja läppäriä paremmin kuin he. :)

Miksikö Vauva-palstalla? Koska tämä on yksi harvoista paikoista, joihin ei ole pakko kirjautua monivaiheisesti tai tunnistautua hankalimman kautta. Palstan henki on välillä rasittava, mutta niin on elämäkin ja ehkä tähänkin pitää vain sopeutua. Onhan meillä ns. normaalissakin elämässä ongelmatapauksia, ihmisiä joita ei halua tavata tai keskustella heidän kanssaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä, yli 60v. Tuskin eläköidyn varsinaisesti koskaan, vaikka talous ollut kunnossa aikoja päiviä

sitten. Kaadun saappaat jalassa varmaan, ellei joku vakava sairaus iske ennen. Nyt olen terve ja elämäni kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme