Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö muiden 2v itse?

Vierailija
01.11.2006 |

Meillä joutuu välillä auttamaan, jos syö itse, on sotkua joka puolella! Aamu - ja iltapuuron syötän aina.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ne oppivat, kun lusikka annetaan käteen ja saavat itse syödä. Alussa sotkua tulee, enmmän kun kerkiää siivota. Tällähetkellä toiseksi nuorin 2v on just oppinu syömään ilman sotkua, mutta nyt sitten pikkuveli 11kk alotti tämän sotkurumban.

Vierailija
22/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kohta 2v, itse syö eikä sotke juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä vain, kyllä lapsi saa olla lapsi! Meillä oli niin ihana hoitajakin tarhassa että syötti, muuten olisi mennyt puolet lattialle ja pöydälle. Toiset oppii hitaammin.

Vierailija
24/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä lattialle mene juuri mitään ja sieltä ruokalapusta ne voi heittää kakkoskierrokselle lautaselle.

Mä en ole koskaan antanut sen häiritä, että ruokaa tippuu, enkä kyllä syöttäis kolmevuotiasta. Jos lapsen ei anna harjotella niin ei se päivä ikinä koita, että ruoka ei enää tipu.

Vierailija
25/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsella ei ole vahvaa kättä, joten hänen hienomotoriikkansa on ihan fysiologisesti kömpelöä.

T. se joka auttoi vielä 3-vuotiaana lastaan TOKI lapsi söi myös itse mutta avustin.

Vierailija
26/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut erityisesti sinun viestiäsi, sitä paitsi sullahan on vähän erikoistilanne jos pojan motoriikassa on jotakin ns. ongelmaa.

Ylipäätään kommenttini oli siksi, että tosi monet (eivät siis vain tässä ketjussa) tuntuvat kauheasti pelkäävän sitä sotkua. Meillä on sen lisäksi tuolin alla muovisuoja, jonka siis otan aina esille ennen ruokaa. Hyvä, voihan sitä ajatella että sitä ruokaa menee jonkin verran hukkaan (ellei ynt halua syöttää uudestaan lattialle pudonneita) mutta määrät on kuitenkin aika pieniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi