Mies, olisko sinusta seksikästä jos nainen ensitreffeillä puhuisi taloudesta ja politiikasta
Kommentit (29)
Aihe on nyt niin negatiivinen etten haluaisi nyt niistä kuulla yhtään.
Politiikka ja talous ovat tylsiä puheenaiheita. Helposti päätyy riitakannalle, jos ideologia eivät kohtaa, joten kaikki muut keskustelut ovat parempia.
Jos jo ensitapaamisella tulisi imi, että mies on persu, niin seukkailu loppuisi siihen paikkaan. 👍😆
Politiikka ei kyllä kuulu ensitreffeille. Tulisi vaan mieleen että on tekemässä jotain vaalityötä eikä oikeasti treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos jo ensitapaamisella tulisi imi, että mies on persu, niin seukkailu loppuisi siihen paikkaan. 👍😆
Jo ensitapaamisella pääsee persu imi:lle?
Vierailija kirjoitti:
Eli olet homoseksuaalinen mies, koska miehiltä kysyttiin, ja sinä vastasit.
Vai itseäsi täynnä oleva nainen, jonka on ihan pakko päästä aukomaan päätään vaikka ei olisi mitään aihetta.
Kyllä olisin jos keskutelut menisi luonnostaan tuonne ja voisimme vaikka akateemisesti väitellä kunniottaen molempien mielipiteitä. Kun tapasin vaimoni, meillä ei ollut mitään yhteistä, ei yhteisiä harrastuksia, erilainen kasvatus, koulutus ja vanhempien sosiaalinen asema. Minä stadista hän maaseudulta. Mutta silti heti alusta alkaen keskustelimme puhelimessa tunteja kaiken maailman yleisaiheista ja meillä oli kaikki yhteistä. Kummankaan ei tarvinnut esittää mitään kun oli hyvä ja rauhallinen olotila omana itsenään.
En ole oikein koko ikänä ymmärtänyt, ettei meillä ollut mitään yhteistä tavatessamma ja silti kaikki ollut yhteistä aina. Riiteleminenkään ei ole onnistunut, kun molemmat on samaa mieltä tai kunnioittaa toisen mielipidettä. Sitä paitsi vaimo lukee selvästi mun ajatuksiakin, joten ei onnistu siksikään. ;)))
Kyllä, koska älykäs nainen on seksikäs. Olisi kiinnostavaa kuulla, että mikä on hänen poliittinen vakaumuksensa, koska sitä kiihottavampaa olisi myöhemmin naida häntä takaapäin.
Sehän kertoo, että deittikumppani seuraa aikaansa ja on sivistynyt, mikä on tietenkin iso plussa ja seksikästä. Muustakin voisi puhua, mutta jos keskustelu siirtyisi luontevasti politiikkaan ja talouteen, niin miksipä ei.
Kyllä, kunhan ei osoittaudu minua älykkäämmäksi.
T. Valemies