Montaako miestä on soveliasta deittailla samaan aikaan?
Tuntuu, että niitä tulee nyt ovista ja ikkunoista..
N40
Kommentit (37)
Sulla ei ilmeisesti ole tavoitteena parisuhde vaan yleinen hauskanpito? Deittaile niin montaa kuin paikat kestää =)
Soveliaisuus riippuu minkälaisten normien mukaan itse elät ja mitä haluat toteuttaa. Jos etsit jotain tiettyä ja pitempikestoista, niin käytä vaistojasi ja valikoit sen mukaan, ja tutustut niihin joista sinulla on jonkinlainen hyvä tuntemus. Jos deittailulla tarkoitat avointa tapailua, sisälsi se mitä tahansa, poislukien tutustuttaminen omaan lähipiiriin, niin voithan tapailla oman aikataulusi salliessa. Jos taas deittailulla tarkoitat tapaamisia haluten syventää tuttavuutta ja tutkien mahdollisuuksia peräti seurustelusuhteeseen, oli se avonaista tai ei, niin yksi kerrallaan on kunnioittavaa ja arvostavaa, ja tästä asiasta olisi hyvä olla avointa tiedotusta ja yhdessä ymmärryksessä tehtyjä päätöksiä.
Mieti mitä haluat ja miten haluat käyttää aikaasi, ei kaikki pikku jännitykset johda sen suurempaan elämykseen, ja ensivaikutelmat voivat mennä hyvin metsään. Tärkeää on tietää mitä haluaa ja kertoa se heti ensi puheissa, niin vältytään väärinymmärryksiltä ja liiallisilta odotuksilta. Ihmiset ihastuvat kovin helposti, ja ihastuneen ihmisen henkilökohtaisten odotuksien pettäminen voi olla raskasta. Selkä suorana eteenpäin, sanon minä :D
Pari, kolme on ihan ok. Niin kauan kun ei ole kenenkään kanssa muuta sovittu. Riippuu myös mitä hakee. Itse haen kevyempää hengailua enkä pidä minään ongelmana että useampi kierroksessa samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne jossain vaiheessa loppuu, kun selviää että deittaat niitä kaikkia.
Miehet ei tee näin? Tokihan tutustua ja kahvitella voi.
Tottakai voit tutustua ja kahvitella ja ihan mitä haluat, jos olet aikuinen ihminen. Miehet kyllä valitettavasti tekevät näin. Yleensä kunnolliset miehet, jotka haluavat oikeasti kestävän suhteen eivät halua kertakäyttönaista. Sensijaan jos haluat paljon kokemusta, josta myöhemmin on haittaa niin deittaa ihan rajattomasti-
Olen nainen joka on sitä mieltä, että seksiä mieluiten vasta avioliitossa.
Silti en tykännyt viestistäsi, siinä oli toksisuutta. Ketään ei tee "kertakäyttö"ihmiseksi kahvittelu. Voi käydä vaikka sadan kanssa kahvilla peräpäivinä, siinä ei ole mielestäni mitään väärää.
Samoin se, että ei saisi elää omien arvojensa mukaan siksi, että valinnoista myöhemmin olisi automaattisesti haittaa ei ole kovin fiksu ajatus. Jos ihminen on vapaamielinen seksin suhteen, eiköhän hän sovi parhaiten sellaisen kanssa, jolla myös on samanlainen suhtautuminen, eli seksi monien kanssa ei haittaa?
Mutta älä sekoita asioita: kahvittelu ei ole sama asia kuin seksi.
uskis
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ilmeisesti ole tavoitteena parisuhde vaan yleinen hauskanpito? Deittaile niin montaa kuin paikat kestää =)
Ai deittailu= seksinharrastamista, milloin termi on muuttunut näin?
Joillekin se on sitäkin, mutta ei todellakaan automaattisesti!
Vierailija kirjoitti:
Itse en deittaile kuin yhtä kerrallaan. Jos yhtään kemiaa, ihastumista ei ole ilmassa, en tapaa samaa tyyppiä enää toista kertaa.
Olen samanlainen. En pystyisi deittailemaan useampaa kerrallaan, sillä jos ihastun (mikä yleensä tapahtuu hyvin nopeasti silloin kun tapahtuu), en näe edes muita vaihtoehtoja. Ja jos en ihastu, en näe mitään syytä tavata sitä ihmistä enää.
Tuossa yhden deittailemisessa on vain se ongelma, ettei juuri kukaan mies taida niin tehdä. Ei ole oikein kivaa kun antaa itsestään kaiken yhdelle ihmiselle ja panostaa jutun kehittymiseen ja sitten toiselle olet vain yksi monen joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö sulle pidemmän päälle se pelkkä kahvin juonti. Riittääkö miehille, että tapaatte seitsemättä kertaa kahvittelun merkeissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö sulle pidemmän päälle se pelkkä kahvin juonti. Riittääkö miehille, että tapaatte seitsemättä kertaa kahvittelun merkeissä?
Ei mulle ainakaan kovin pitkään riitä pelkkä kahvittelu. Kahvia voi juoda vaikka naispuolisten ystävienkin kanssa ja miehiltä haluan eri asioita.
Ap
Kyllä minun kalenterille oli aikoinaan haastavaa jo neljä. Mutta silloin ei ollut mitään tinderiä tai edes kännyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen kiinnostaa, niin sitten siirrytään deittailusta seurusteluun. Deittailu merkitsee minulle kevyttä tutustumista, siinä katsotaan, voisiko hommasta tulla mitään. Jos voi, ->seurustelu, jos ei -> ei kannata enää tavata. Jos ei heti ekalla tiedä, niin voi siellä kahvilla muutamankin kerran käydä.
En tiedä, mutta itse naisena hyväksyisin että mies tapailisi tai "deittailisi" vain minua. Jos saisin tietää, että on tapaillut muita samaan aikaan, niin suhteemme päättyisi siihen paikkaan vaikka olisi jo vakavakin.
hyh, miehenä tapailen yhtä naista kerrallaan, kaltaisesi kyllä tunnistaa onneksi kaukaa ja käytän teitä kuten te miehiä, hetken hupina.
Etsin sellaista joka kiinnostaa pidemmän päälle. En ihastu helposti ja haluan tietää millainen ihminen on kyseessä ennen kuin sitoudun.
Deittailu ei minulle tosin tarkoita seksiä.
Vaikuttaa että ihmisillä on eri käsitykset mitä deittailu tarkoittaa.
Joidenkin mielestä se tarkoittaa että heti on seksiä ja ilmeisesti lähinnä sitä.
Minä taas harrastan seksiä vain jos olen tosissani, eli en vasta deittaillessa mikä tarkoittaa minusta tutustumista ja treffeillä käyntiä ynnä muuta sellaista.
Treffeillä käydessäkään ei tarvitse edes suudella jos ei siltä tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en deittaile kuin yhtä kerrallaan. Jos yhtään kemiaa, ihastumista ei ole ilmassa, en tapaa samaa tyyppiä enää toista kertaa.
Olen samanlainen. En pystyisi deittailemaan useampaa kerrallaan, sillä jos ihastun (mikä yleensä tapahtuu hyvin nopeasti silloin kun tapahtuu), en näe edes muita vaihtoehtoja. Ja jos en ihastu, en näe mitään syytä tavata sitä ihmistä enää.
Tuossa yhden deittailemisessa on vain se ongelma, ettei juuri kukaan mies taida niin tehdä. Ei ole oikein kivaa kun antaa itsestään kaiken yhdelle ihmiselle ja panostaa jutun kehittymiseen ja sitten toiselle olet vain yksi monen joukossa.
Elä viitsi yleistää miehiä. On todella väsynyt yleistys. Paljon osuvampaa on sanoa, että on miehiä, joita monet naiset haluavat deittailla ja ovat valmiita katsomaan sormien läpi ihan tarvi komedian tasolle yltävää sikailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä viitsi yleistää miehiä. On todella väsynyt yleistys. Paljon osuvampaa on sanoa, että on miehiä, joita monet naiset haluavat deittailla ja ovat valmiita katsomaan sormien läpi ihan tarvi komedian tasolle yltävää sikailua.
En yleistänyt kaikkiin miehiin, mutta isoon osaan. Jos miehellä on valinnanvaraa, voi olla LÄHES varma, että ei tyydy tapailemaan vain yhtä. Ainakin jos deittailee tinderin kautta, josta seuran saaminen on naurettavan helppoa. Itselläni oli tinderissä vaikka kuinka paljon valinnanvaraa miehistä, muttei silti ollut mitään vaikeutta keskittyä yhteen kerrallaan. Aina sieltä joku nousi ylitse muiden.
Olisi kiva tapailla miestä joka ei ole tinderissä, sillä sellaisella saattaisi olla vähän erilainen deittailutyyli.
Minä deittailen tällä hetkellä kolmea ja kaikkien kanssa on ollut myös seksiä ilman kondomia.