Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveydenhuollon ammattilaisen kanssa

Vierailija
05.10.2022 |

Oletteko olleet seksuaalisesti kiinnostuneita teitä hoitaneen terveydenhuollon ammattilaisesta? Entä oletteko edistäneet asiaa mitenkään hoitosuhteen aikana tai sen loppuessa? Miten ammattilainen on reagoinut?

Terveydenhuollon ammattilainen: oletko ollut kiinnostunut asiakkaastasi/potilaastasi? Miten olet käsitellyt asiaa? Entä mitä ajattelet kiinnostuksen merkkejä osoittavasta asiakkaasta/potilaasta, jos itse et ole kiinnostunut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nais lääkäri sanoi vahingossa ajatuksissaan,

Onpa vahvat niskalihakset,

Huomasin äänen sävystä että hän kiihottui valtavasti

Vierailija
2/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologi olisi luonnollinen siirtymä toimenpiteen aikana, koska fyysisesti ollaan jo valmiina muutenkin. Joissain neekerimaissa tämä normaalikäytäntö, että gynekologin sisään tuleminen auttaa naisen hedelmällisyyteen. Tosin tämä toimenpide suoritetaan, vaikka nainen olisi raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut enkä ole edistänyt itse hoitosuhteessa, mutta muutamat ovat jälkikäteen päässeet fantasioihini. He eivät sitä tietenkään tiedä.

Olen joskus fantasioinut, että joku terkkari tai sairaanhoitaja tekisi joskus ihan perus terveystarkastuksen (pituus, paino, näkö, kuulo jne.) ja kokisi minut jollain tavalla viehättävänä vaikka yrittäisikin pitää sen, ammatillisuuden vuoksi, salassa. Tuosta voisi kuitenkin seurata se, että näkö tutkittaisiin hieman huolellisemmin, kuulotestiin ilmestyisi ylimääräisiä taukoja ja piippoja ja niin edelleen.

M35

Vierailija
4/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hoitosuhdetta ollut mutta useamman sairaanhoitajan kanssa on tullut peuhattua. Heidän kanssaan on tullut oikeastaan kaikki irstaimmat jutut tehtyä kuten molemminpuolista perseennuolemista ja ass to mouthia. Hupaisia nämä anaaliketjuissa hoitajina esiintyvät jotka paasaavat bakteerien vaaroista

Vierailija
5/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollu seksisuhdetta potilaaseen eikä asiakkaaseen. Mutta työkaverin kanssa on ollut. Ihanan kiimaista menoa kun kaks hoitajaa nussii työpaikalla salaa.

Vierailija
6/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo ollu seksisuhdetta potilaaseen eikä asiakkaaseen. Mutta työkaverin kanssa on ollut. Ihanan kiimaista menoa kun kaks hoitajaa nussii työpaikalla salaa.

Mulla ja kollegalla oli samanlainen juttu. Pienellä osastolla työskennellessämme me kaksi hoitajapoitsua satuttiin joskus kahdestaan yövuoroon. Siivouskomero sai uuden tarkoituksen pari kertaa yön aikana. Joskus jatkettiin vuoron jälkeen aamusaunan ja muun merkeissä himassani. Mutta kaikki loppuu aikanaan.

Vierailija
7/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja kollegalla oli samanlainen juttu. Pienellä osastolla työskennellessämme me kaksi hoitajapoitsua satuttiin joskus kahdestaan yövuoroon. Siivouskomero sai uuden tarkoituksen pari kertaa yön aikana. Joskus jatkettiin vuoron jälkeen aamusaunan ja muun merkeissä himassani. Mutta kaikki loppuu aikanaan.

Kivalta kuulostaa. Mekin nussittii parikymmentä kertaa yhteensä, tunteja. Töissä ja miehen kotona.

Vierailija
8/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk homoja.

Vierailija
9/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk homoja.