Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TRUE CRIME ilmiö: MURH. ja RAISK. miehet saa paljon rakkaus kirjeitä vankilaan naisilta. Mistä arvelet ilmiön johtuvan?

N-TrueCrime
05.10.2022 |

Itse olen jo pitkään true crime ilmiöitä tutkinut. En hyväksy tekoja, mutta minua kiinnostaa esim. mikä saa jonkun tekemään jotain radikaalia. Nyt olen kiinnostunut siitä, miksi osa kanssasisarista on niin pihkassa näihin julkkis murh.miehiin tai raisk.miehiin?

Halutaanko siinä kokea jännitystä? Jotain bdsm tyylistä kenties? Kyse on enemmän kuin uteliaisuudesta, sillä moni on mennyt naimisiin näiden miesten kanssa ja harrastavat intiimiäkanssa käymistä ns. perhetapaamisissa vankiloissa, eli on huone ja sänky, jossa saa.. no tajuat varmaan.

Alla pari esimerkkiä:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5add314b-9c3a-4366-8849-fcca62075db0

Sukellusvenemurhaaja Peter Madsen on mennyt naimisiin Suomessa asuvan naisen kanssa
Nainen kertoo asiasta tanskalaislehdelle.

https://philstarlife.com/self/522391-chris-watts-is-getting-love-letter…

Chris Watts of ‘American Murder’ is getting love letters in prison—and he's responding to them

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hankitaan pelotteeksi. Psykiatri hannu lauerma on tästä maininnutkin.

Vierailija
2/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikivanha ilmiö. Muistan jo kun 80-luvulla ihmeteltiin, kun väkisinmakaajille ja vastaaville koville rikollisille satelee rakkauskirjeitä. Osa naisista rakastuu, vaikka ei ole koskaan tavannutkaan.

Oma teoria on joku alkukantainen alfauroksen tunnistus fiba aivoissa. Aivot ajattelee, että tuo on paras suoja minulle ja jälkeläisille, kun se on niin vaarallinen muille, jotka sitä ja sen läheisiä uhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pohjimmaltaan ajatuksenjuoksultaan hiukan yksinkertaisia, mielihalujensa ja viettiensä viemiä olentoja, jos näin sallitaan ilmaista....

Vierailija
4/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esität naista, ap?

Vierailija
5/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäkö johtuu? Siitä, että vankilassa oleva mies on takuulla turvallinen ja viitsii kirjoittaa.

Vierailija
6/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 harmaan sävyä

Vierailija
7/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi sanottu kirjoitti:

50 harmaan sävyä

Se on surkea leffa.

Vierailija
8/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina. Yksi muija tehtailee lapsia tällaisen kanssa, mutta mies on ollut koko ajan vankilassa ja istuu vielä pitkään.

Vierailija
9/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmista.

Vierailija
10/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pohjimmaltaan ajatuksenjuoksultaan hiukan yksinkertaisia, mielihalujensa ja viettiensä viemiä olentoja, jos näin sallitaan ilmaista....

Ilmeisesti liian fiksuja sulle silti, pappa 54.

Vierailija
11/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ikivanha ilmiö. Muistan jo kun 80-luvulla ihmeteltiin, kun väkisinmakaajille ja vastaaville koville rikollisille satelee rakkauskirjeitä. Osa naisista rakastuu, vaikka ei ole koskaan tavannutkaan.

Oma teoria on joku alkukantainen alfauroksen tunnistus fiba aivoissa. Aivot ajattelee, että tuo on paras suoja minulle ja jälkeläisille, kun se on niin vaarallinen muille, jotka sitä ja sen läheisiä uhkaa.

Silkkaa tyhmyyttä, usein nuo naiset päätyvät itsekin ruumiiksi.

Vierailija
12/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että vagit kirjoittelevat keskenään ja toki sukulaiset tmv. Mutta että tuiki tuntemattomat naiset julistaa rakkauttaan? Onko tässä takana joku trauma tai kiintymyssuhdehäiriö näillä naisilla?

Vierailija
13/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkkimursu pitää teidät ruikkupojat loitolla. Tämä oli Lauermankin viesti.

Vierailija
14/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi sanottu kirjoitti:

50 harmaan sävyä

MIeluumminkin The Fall. :)

Mutta onhan ne tosiaan turvallisia, niistä tietää aina missä ne on. Ja sitten on se alistumisvietti.

Vierailija
15/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin nuorempana aina pahoihin poikiin, mitä pahempi mitä kiinnostavampi oli. Oli monia yhdenyön juttujakin näiden kanssa. Iän kanssa olen enemmän katsonut sellaista, joka voisi osallistua tulevien lasten kasvatukseen eikä nähdä lasta vain vankilakalterien välistä.

Yksi oma kaveri edelleen lähettelee useille näistä rikoksista tuomituille rakkauskirjeitä. Järki ei valitse sitä kenestä syttyy. Muistan itsekkin, että oli tosi kitkuttavan ihana ajatus lähettää jollekkin kuuluisalle rikolliselle viestejä ja sopia jotain enempääkin - nuorempana.

16/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös viehättävinä pidetyt nuoret naisvangit saavat rakkauskirjeitä ja kosintoja miehiltä ainakin Yhdysvalloissa. Esim. ex-poikaystävänsä murhannut Jodi Arias.

Voisiko olla että ulkonäkö on sittenkin se ratkaiseva tekijä? Naisvangeissa olisi vähemmän sellaisia yleisesti viehättävinä pidettyjä naisia kuin miesvangeissa komeina pidettyjä miehiä?

Vierailija
17/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että vagit kirjoittelevat keskenään ja toki sukulaiset tmv. Mutta että tuiki tuntemattomat naiset julistaa rakkauttaan? Onko tässä takana joku trauma tai kiintymyssuhdehäiriö näillä naisilla?

Ne tapaukset mitä itsen tiedän niin 80% on ollut lapsuudessa isäongelmia. 20% taas on elänyt täysin normaalissa perheessä. Esim. se menestynyt etseratsastaja S. Ranta-aho (Niko Ranta-ahon sisko) on seiskan mukaan alkanut suhteeseen sen Janne Naccin kanssa. Eli kyllä täysi järkisetkin ihastuu pahoihin poikiin, ei pelkästään rikkinäisistä perheistä tulleet.

Vierailija
18/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihastuin nuorempana aina pahoihin poikiin, mitä pahempi mitä kiinnostavampi oli. Oli monia yhdenyön juttujakin näiden kanssa. Iän kanssa olen enemmän katsonut sellaista, joka voisi osallistua tulevien lasten kasvatukseen eikä nähdä lasta vain vankilakalterien välistä.

Yksi oma kaveri edelleen lähettelee useille näistä rikoksista tuomituille rakkauskirjeitä. Järki ei valitse sitä kenestä syttyy. Muistan itsekkin, että oli tosi kitkuttavan ihana ajatus lähettää jollekkin kuuluisalle rikolliselle viestejä ja sopia jotain enempääkin - nuorempana.

Nimenomaan järjestä tuossa on kysymys, tarkemmin sen puutteesta, ja yleensä siihen liittyy nuori ikä, ja iän karttuminen poistaa tuon viehätyksen linnakundeihin, paitsi tietysti niillä jotka ovat noiden kanssa lapsia tehneet ja ovat ikuisesti sidoksissa.

Vierailija
19/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina. Yksi muija tehtailee lapsia tällaisen kanssa, mutta mies on ollut koko ajan vankilassa ja istuu vielä pitkään.

Jotkut hankkii lapsia elinkeinoksi.

Vierailija
20/122 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvistatko käsitystä ettei 25-40 vuotiaan miehen kannata liikkua Tinderissä ilman kortsua ja vasektomiaa?