Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero lemmikkien takia

Vierailija
05.10.2022 |

Vaikea tilanne. Mieheni hamstraa lemmikkejä kotiimme. Olemme olleet naimisissa jo 7 vuotta, ja alkuun kodittomien eläimien pelastaminen oli mielestäni hyväsydämistä ja yksi suurimmista syistä, miksi mieheeni rakastuinkin. Tilanne on kuitenkin lähtenyt aivan käsistä. Meillä asuu tällä hetkellä 4 koiraa, chihuahua, tiibetinspanieli, käyttölinjainen saksanpaimenkoira sekä cane corso. Kissoja on 5. Ovat ulkokissoja kun omakotitalossa taajamassa kuitenkin asutaan.
Lapsemme huoneeseen on nyt otettu myös 2 kania, joiden piti olla kaksi naarasta. Kuitenkin oudon oireilun vuoksi vein toisen heistä eläinlääkäriin, se olikin tiineenä. Eli pupuvauvoja tulossa.
Eikä tässä vielä kaikki. Mieheni hamstraa eläimiä, MUTTA EI HOIDA NIITÄ!!! Minä olen aamusta iltaan lapsen kanssa kotona ja olen yltä päältä koiran paskassa ja kissan kusessa ja nyt tuo pissainen kanien purukin haisee tuolla lapsen huoneessa. Miehelle olen huomauttanut monia kertoja tästä ongelmasta, hän ei näe ongelmaa eikä ota tätä kuuleviin korviinsa. Mieheni käy kuntouttavassa työtoiminnassa 4h/vko. Hän ei silti lenkkeile koiriemme kanssa ikinä, ei siivoa kissojen astioita eikä varsinkaan hoida pupuja.
MITÄ TEEN? Ero? Mitä sinä tekisit?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumusero. Asukoon mies eläinten kanssa.

Vierailija
22/27 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiesit että koirien kanssa pitää sitten kanssa tehdä jotain? Varsinkin kun kyseessä käyttölinjainen??

Tämä saksanpaimen on erityisen käytösongelmainen. Ei sen kanssa varmaan voisi edes harrastaa mitään. Purrut minua kerran, on yleensä erillisessä huoneessa suljettuna. Cane korso ei pure onneksi. Mutta minä olen pieni nainen ja en pysty sitä lenkkeilyttämään.

-ap

Tuo on jo eläinsuojelullinen asia. Ei koiraa voi pitää yhdessä huoneessa koko aikaa. Koira piikille jo koiran oman hyvinvoinnin vuoksi. Ei tuo ole elämää ja pahentaa käytösongelmia entisestään.

Olen kouluttanut useamman hankalan tapauksen ja lähes aina on vika omistajissa. Sinä olet tässä sivullinen uhri. Miehelle on tehtävä selväksi ettei tällainen ole edes lakien mukaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki,

Tein tästä aloituksesta eläinsuojeluilmoituksen.

Vierailija
24/27 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa ei saa pitää ulkona vapaana, joutuu pahojen ihmisten uhriksi!!

Vierailija
25/27 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on tarina. En usko sanaakaan.

26/27 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet suostunut ottamaan sina uuden koiran kotiisi, jos miehesi ei ole ulkoiluttanut olemassa oleviakaan koiria tähän mennessä?

Vierailija
27/27 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä liikaa yhdessä provossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi