Rappukäytävässä leijuu ihana vastaleivottu pulla. Naapurilla tuttavia kylässä.Kyllä niiden kelpaa.
Kommentit (44)
Pari viikkoa sitten, omenapiirakkaa.
Juuri laitoin omenapiirakan uuniin eli leivon parhaillaan.
Olisin huolestunut jos rappukäytävässä leijuisi vastaan pulla.
Eilen leivoin puolukkapiirakan. Viikonloppuna tulee taas leivottua miehen synttäreiden kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin huolestunut jos rappukäytävässä leijuisi vastaan pulla.
Varsinkin iso sellanen. jos olis sentään donitsi vois hypätä välistä.
Tunti sitten kävin Salesta hakemassa pakastepullia pistin uuniin.
Eilen leivoin korvapuustipäivän kunniaksi korvapuusteja.
Siinä pullassa on pakko olla jotain ilmaa kevyempää kaasua sisällä. Heliumia? Kuka sen rappukäytävään päästi leijumaan?
Mä taas väsyksissä nauraa hekotan täällä kun kuvittelen meneväni rappukäytävään ja vastaan törmää leijuva knisu, kopsahtais ohimoon nurkan takaa. Söisin heti! Tai eiku veisin kotia ja sitoisin sen patteriin kiinni siksi aikaa kun keitän kaffit.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas väsyksissä nauraa hekotan täällä kun kuvittelen meneväni rappukäytävään ja vastaan törmää leijuva knisu, kopsahtais ohimoon nurkan takaa. Söisin heti! Tai eiku veisin kotia ja sitoisin sen patteriin kiinni siksi aikaa kun keitän kaffit.
Kiitos päivän nauruista 😂
Meidän talon parkkipaikalla leijui kerran kokonainen pullapitko. No isännöitsijä kävi sen ystävällisesti poistamassa kun kaikki autopaikat on jo varattu asukkaille.
Pulla on hyvää mutta sen yksi aineosa on diabeteksen ja monen muun ikävän asian riskitekijä. Se on tietysti vehnä.
Älä syö sitä leijuvaa pullaa! Muistathan mitä Crabbelle ja Goylellekin kävi Harry Potterissa? Muffinsseja leijui ilmassa ja hupsista, kohta oltiin kanttuvei ja hiukset monijuomaliemessä.
Aloittaja unohti sanan tuoksu. Siitä tuli hauska lause.
Mulla on nyt päässä mielikuva jättimäisestä rappukäytävällä leijuvasta voisilmäpullasta. Se on sellanen psykedeeli-pulla, joka hymyilee ystävällisesti ohikulkijoille.
Tänään ajattelin tehdä pullaa. Pistän pakkaseen ja vien viikonloppuna osan papalle tuliaisena.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja unohti sanan tuoksu. Siitä tuli hauska lause.
Oikeesti? Kiitti kun kerroit.
Kuitenki jotain pakastekänttyä.