Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon te hoikat naiset syötte?

Vierailija
05.10.2022 |

Olen laihduttanut vaikeasta ylipainosta normaalipainon yläpuolelle, vielä 10kg ihannepainoon. Olen tässä laihduttaessa huomannu kuinka vähän sitä saisi oikeasti syödä. Vielä kun olen aloittanut salitreenin niin nälkä on melkein koko ajan.

Mitä te tosi hoikat naiset syötte? (Jotka painatte jotain 55kg?) syöttekö ikinä makeisia yms?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pieniä annoksia parin kolmen tunnin välein. Noin 1 dl kerralla. Olen hoikka.

Vierailija
42/115 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mässäilystä tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssija kirjoitti:

Aika vähän mielestäni. 

Aamulla teetä ja ruisvoileipä 

Aamupäivällä sama

Iltapäivällä  lämmin ruoka, kalaa, lihaa äyriäisiä, kasviksia vihdellen. Harvoin perunaa, mutta ei valkoista riisiä eikä pastaa ollenkaan

Illalla marjoja,tai hedelmää, pari- kolme kertaa kuussa  jätskiä marjojen kanssa

Karkkeina syön kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä tai tummaa suklaata, maltillisesti niitäkin

Ei valkoista leipää ja harvemmin kahvileipääkin ( ehkä kylässä )

Yksi pahe on , kokistölkillinen päivässä kahvin korvikkeena, inhoan kahvia

Harrastan kilpatanssia

Oletkos sitten missä mitoissa tuolla ruokavaliolla?

Vierailija
44/115 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon, olen aina syönyt, nuorempana olin silti luuta ja nahkaa, nyt kun 40v lähestyy, niin painoakin kertyy, mutta siinä se 57kg tienoilla pyörii, alle 53kg kun menee niin näyttää lähinnä puolikuolleelta syöpäpotilaalta.

Syön siis määrällisesti paljon, monta kertaa päivässä ja eniten illalla. Syön liikaakin makeaa, käytän oikeaa voita ja kermaa jne. Mutta syön myös todella paljon kasviksia, en syö koskaan makkaraa, leikkeleitä ym jalostettua lihaa enkä koskaan sikaa. Lisäksi liikun paljon.

Juuri söin kukkuraisen syvän teemalautasellisen pastaa, savulohta, halloumia ja voissa paistettuja kasviksia. Lounaaksi. Syön vielä monta kertaa tänään...

Vierailija
45/115 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä aika paljon, varmaan 2 500 kcal päivässä. Ihan mutuarvio kyllä vaan. Painan 57 kg. Minulla on vaikeuksia oikeastaan syödä riittävästi, jos haluan syödä terveellisesti. Käyn 4 kertaa viikossa salilla ja kävelen kolmisenkymmentä kilometriä viikossa.

Vierailija
46/115 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kyllä aika paljon, varmaan 2 500 kcal päivässä. Ihan mutuarvio kyllä vaan. Painan 57 kg. Minulla on vaikeuksia oikeastaan syödä riittävästi, jos haluan syödä terveellisesti. Käyn 4 kertaa viikossa salilla ja kävelen kolmisenkymmentä kilometriä viikossa.

Tuon kokoinen ei kyllä syö noin paljon.

Vierailija
47/115 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssija kirjoitti:

Aika vähän mielestäni. 

Aamulla teetä ja ruisvoileipä 

Aamupäivällä sama

Iltapäivällä  lämmin ruoka, kalaa, lihaa äyriäisiä, kasviksia vihdellen. Harvoin perunaa, mutta ei valkoista riisiä eikä pastaa ollenkaan

Illalla marjoja,tai hedelmää, pari- kolme kertaa kuussa  jätskiä marjojen kanssa

Karkkeina syön kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä tai tummaa suklaata, maltillisesti niitäkin

Ei valkoista leipää ja harvemmin kahvileipääkin ( ehkä kylässä )

Yksi pahe on , kokistölkillinen päivässä kahvin korvikkeena, inhoan kahvia

Harrastan kilpatanssia

Vierailija
48/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat olisi hyvä lisätä näihin, ja ikä

Vierailija
49/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 55 kg. Syön vasta sitten, kun on tarve. Karkkeja tai sipsejä en syö ollenkaan. Niistä vaan menee hampaat pilalle ja tulee ientulehduksia.

Ennen puoltapäivää mun keho ei yksinkertaisesti pysty sulattamaan ruokaa. Tulee vatsavaivoja, jos syön ennen kuin keho on kunnolla herännyt. Eli aamupalaa vältän, jos mahdollista.

Lounaan syön, jos syön. Töissä menee eväsleipä, vettä ja kahvia.

Päivällinen on päivän tärkein lämmin ateria ja siihen panostetaan. Ruokia monipuolisesti ja kaikkiruokaisesti.

Iltakahvit.

Iltapalalla leipää, maitoa/mehua, jogurttia yms.

Vierailija
50/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 10 kg normaalipainoon. Syön pari leipää aamulla töissä lautasellisen lounasta, ehkä pari omenaa ja illalla vielä pari leipää. Treenaan 3-4 krt viikossa salilla, tai juosten tai uiden 1-1,5 h. Sain pudotettua kilot puolessa vuodessa.

Vierailija
51/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin 10 kg normaalipainoon. Syön pari leipää aamulla töissä lautasellisen lounasta, ehkä pari omenaa ja illalla vielä pari leipää. Treenaan 3-4 krt viikossa salilla, tai juosten tai uiden 1-1,5 h. Sain pudotettua kilot puolessa vuodessa.

Ikä 45, 172/75.

Vierailija
52/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa päivässä närpitään lastenannoksia.

Vierailija
53/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan just niin paljon kun tykkään, geenit ja aktiivinen elämäntapa pitää huolen lopusta. N37 mitoissa 175/55.

Syön kun on nälkä ja sitä mitä tekee mieli. Okei, olen kasvissyöjä, mutta jos haluan pullaa, niin syön pullaa. Olen toki aina ollut hoikka, eli taipumusta lihomiseen ei ole ja harrastan aika paljon liikuntaa, mikä varmasti vaikuttaa osaltaan asiaan.

Tuo jatkuva nälkä kuulostaa minusta aika kamalalta ja siltä, että jokin on nyt vähän pielessä syömisen suhteen. Tietenkään ylenmäärin sitä sapuskaa ei ole hyvä kenenkään ahtaa ja oman kylläisyyden tunnistaminen on hyvä taito.

Oot siellä alipainoisen rajalla. Lihasmassaa tarvisisit todella paljon lisää. Tiedän, koska olen itse ollut tuossa tilanteessa ja jaksaminen on ihan eri tasolla kun on jotain muutakin kuin skinny fat.

Tarkennetaan mä juoksen pitkää matkaa (puhutaan siis ultramatkoista), tosin lähinnä omaksi huvikseni, en siis kisaa aktiivisesti :) Toki paino on alhainen, mutta se vähäinen on sitten kyllä pitkälti lihasta. Ja kuten aikaisemmassa viestissä totesin, niin syön kyllä nälkääni, en todellakaan rajoita energiansaantiani. BMI ei tällä pituudella ole muuten enää kovin hyvä mittari, eli tuo kaavamainen alipaino-normaalipaino-ylipaino ei ole nähdäkseni toimi ihan 100 %:sti.

Huvittaa aina nämä: "Mulla on lihasta ja juoksen pitkää matkaa." - tyypit. Yksinkertaisesti tämä yhtälö ei toimi. Pitkillä aerobisella suorituksilla on tapana käyttää lihasmassaa energiaksi.

No 175/55 ultrajuoksijalla ei taatusti ole yhtään rasvaa, ei ole varmaan paljon lihastakaan mutta koostumus on lihasta ennemmin kuin rasvaa.

-eri

Vierailija
54/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttävät syövän täysin yleisiä suosituksia vastaan, tosin eipä tämä yllätä

Vierailija
55/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kolme kertaa päivässä:

- aamupala 2-3 ruisleipää ja päällä juustoa, salaattia ja jotain vihanneksia. Lisäksi kahvia.

- lounas: tavallista ruokaa työpaikan ruokalasta yksi lautasellinen. Lautasesta ehkä neljäsosa salaattia. Joskus yksi leipä siihen päälle. Sitten lounaan jälkeen jälkkäriä tai suklaata (max. 50-60 g)

- töiden jälkeen toinen lämmin ateria kotona samaan tyyliin kuin lounas, mukaan lukien jälkkäri

Mitään muuta en arkisin syö, enkä muuta kaipaakaan, ei välipaloja, napostelua ym. En näe nälkää. Syön tavallista sekaruokaa. Viikonloppuisin sit tulee joskus naposteltua ja juotua viiniä jne.

Tällä tavalla olen edelleen samoissa mitoissa kuin 20-vuotiaana.

N43/157/50

Vierailija
56/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kolme kertaa päivässä:

- aamupala 2-3 ruisleipää ja päällä juustoa, salaattia ja jotain vihanneksia. Lisäksi kahvia.

- lounas: tavallista ruokaa työpaikan ruokalasta yksi lautasellinen. Lautasesta ehkä neljäsosa salaattia. Joskus yksi leipä siihen päälle. Sitten lounaan jälkeen jälkkäriä tai suklaata (max. 50-60 g)

- töiden jälkeen toinen lämmin ateria kotona samaan tyyliin kuin lounas, mukaan lukien jälkkäri

Mitään muuta en arkisin syö, enkä muuta kaipaakaan, ei välipaloja, napostelua ym. En näe nälkää. Syön tavallista sekaruokaa. Viikonloppuisin sit tulee joskus naposteltua ja juotua viiniä jne.

Tällä tavalla olen edelleen samoissa mitoissa kuin 20-vuotiaana.

N43/157/50

Vierailija
57/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala (pari viipaletta leipää, kulho puuroa) päivällä kotiruokaa annos (vaihtelee tietysti päivästä toiseen, että mitä tulee kokkailtua) ja iltapala (leipäviipale, kulho puuroa, tomaatti tai pari, luumuja muutama). Kerran viikossa mätän kaikkea "epäterveellistä" (joka ei ole mun mielestä epäterveellistä laisinkaan). Viikonloppuisin juon siideriä lähinnä. Perjantaisin pari ja lauantaisin yleensä muutama menee.  

N35/168cm/47kg (pitäis lihoa, mutta kun en tiedä miten se tapahtuu) 

Vierailija
58/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun tätä ketjua lukee, tajuan kuinka paljon itse syön. Helposti kolme kertaa enemmän päivässä kuin keskiverto vastaaja tässä ketjussa. Olenkin ylipainoinen ja varmasti sen takia, että syön liikaa. En nyt mikään jäätävän iso ole 175/93 mutta kuitenkin.

Vierailija
59/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki näyttävät syövän täysin yleisiä suosituksia vastaan, tosin eipä tämä yllätä

Ei ole koskaan kiinnostanut yleiset suositukset, syön nälkääni eli aika vaihtelevasti. Toisina päivinä enemmän, toisina vähemmän. 

60/115 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön todella paljon kasviksia ja

hedelmiä. Monta pientä ateriaa päivässä. Eniten heti kun herään. Joka päivä vähintään tunnin lenkki. Seuraavana päivänä välipäivä ja lihaskuntoa eri ryhmiä vaihdellen. Ja lisäksi täytyy olla itsekuria. Muuten ei tule mistään mitään.

Kuulostaa ihan karsealta.

Hoikka ihan herkkujen kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi