Miehet alkoivat kivittää itävaltalaisia naisuimareita Jordaniassa
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/53740a59-3f66-4ca0-b69b-b9e106644a…
Miettikää, millainen maa? Miettikää, jos Suomessakin naisia kivitettäisiin uimarannoilla.
Kyllä ollaan niin kaukana vielä naistentasa-arvosta maailmassa. Miten syvällä on tuollainen kulttuurissa, väkivalta naisia kohtaan, alistaminen.
Pidetään siskot yhtä! Meillä on paljon vielä tehtävää naisien oikeuksien eteen maailmassa.
Kommentit (113)
Miehet olivat "suunniltaan" nähtyään vääräuskoisia uimapuvuissaan.
Jos kivet olisivat osuneet kasvoihin, molemmat naiset olisivat voineet hukkua, mikä oli tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vieraaseen maahan mennessään pitää ymmärtää, että jotkut asiat voivat provosoida joihinkin uskonlahkoihin kuuluvien "lakeja". Turha vinkua, jos maan kulttuuri ei hyväksy mitä tahansa meille normaalia asiaa, niin ei kannata uhmata, jos ei ole valmis seurauksiin, jotka voivat olla melko ikäviä.
Kivat naisvihat vihervassarilta sieltä löytyy. Olethan äänestänyt shariaväkeä lisää Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä tyyppejä sitten tulee tänne arvomaailmoineen ja uskontoineen-jotka ovat heille yksi ja sama ja siksi mahdoton suostutella luopumaan- niin tuhannen taalan kyssäri: onko hyveellistä ja suvaitsevaa antaa heille vapaus toteuttaa suvaitsemattomuuttaan täälläkin? Onko kiusaajan estäminen sen kiusaajan kiusaamista? Ainakin ns. hyveposeeraajien mielestä vähemmistön suorittamiin pahoihin tekoihin ei saa puuttua, sanoi laki mitä tahansa. Ja uskokaa tai älkää, niin tämäkin juuri on räikeää rasismia ja syrjintää.
Johtuu siitä että näitä fanaattisesti tänne kotiutumaan haluavat ovat invidualisteja, jotka saavat tälläisiä asioita ajamalla paljon kannatusta. Heitä ei kiinnosta tosiasiassa nämä tänne otettavat paskaakaan, vaan oma etunsa, ja heidän oma hyvä mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, mitä tapahtui minulle vuonna 2016. Olin irakilaisen miehen kanssa "sillai", hän sylki minun päälleni samalla kun pisti menemään.
Olin todella järkyttynyt. En tavannut enää.
Kuka antaa muslimin panna itseään?
Aika moni suomalainen nainen, kun ottaa huomioon, että vuoden 2016 p.akolaistulvasta asti irakilainen mies on ollut ykkösenä avioliittotilastoissa suomalaisen naisen ja ulkomaalaisen miehen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naisia ei kivitetä uimarannoilla, mutta rantapukeutumisesta kivitetään kuvainnollisesti keskustelupalstoilla joka kesä. Miehiä ei koskaan. Oikea kivittäminen on totta kai paljon pahempi, mutta ei pidä tuudittautua siihen että täällä oltaisiin tasa-arvoisia.
Miksi ihmeessä tätä on alapeukutettu? Totta joka sana. Hyvin suvaitsematonta ja pinnallista kirjoittelua naisten rantapukeutumisesta vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, mitä tapahtui minulle vuonna 2016. Olin irakilaisen miehen kanssa "sillai", hän sylki minun päälleni samalla kun pisti menemään.
Olin todella järkyttynyt. En tavannut enää.
Kuka antaa muslimin panna itseään?
Aika moni suomalainen nainen, kun ottaa huomioon, että vuoden 2016 p.akolaistulvasta asti irakilainen mies on ollut ykkösenä avioliittotilastoissa suomalaisen naisen ja ulkomaalaisen miehen välillä.
Alin suomalainaisten rapasakkimenee naimisii jonkun seitsemän vuotta sitten Suomeen rulleen irakin kanssa josta ei tiedä edes oikeaa nimeä ja ikää saati mitä hän kotimaassaan on tehnyt. Kaikilla heillä on siellä perheet ja lapset, noissa maissa mennään nuorena naimisiin, 13 v. tai nuorempi on morsiamen sopivin ikä Irakissa
Nämä tietyt tahot todellakin haluavat rapauttaa sitä perinteistä hyvin toiminutta yhteiskuntajärjestelmää ml. eikä mitenkään vähiten kristinuskoa. Ei suostuta näkemään sitä hyvää, mikä perinteinen yhteiskunta ja arvot ovat tuoneet, vaikka se on ilmiselvästi nähtävissä. Tämä kiedotaan suvaitsevaisuuden ja edistyksen kaapuun. Uskonto kuuluu yhteiskunnan syvärakenteeseen.
Mitä sitten saadaan tilalle? Parhaimmillaan arvotyhjiötä, ihmisten hämmennystä ja pahimmillaan toinen uskonto- ja arvojärjestelmä valtaa alaa. Ilmiselvästi voidaan nähdä että tämä vaihtokauppa ei ole lievästikään sanottuna järkevä.
Ihmeen pitkään tästä on saanut keskustella. Ilmeisesti kun vastakkain ovat naisten oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja jossain muualla asuvien muslimimíesten oikeus toimia kulttuurinsa edellyttämällä tavalla, süwäckíen aivot menevät oikosulkuun eivätkä he saa ílmiannettua keskustelua.
Karenit tutustui paikalliseen kulttuuriin.
Mun yksi ystävätär oli joskus vuosia sitten lomalla Jordaniassa ja kovasti suositteli sitä mulle. Sanoi että siellä on ihan länsimainen tyyli ja oli kiva paikka. Katselin matkoja sinne, mutta en sitten kuiyenkaan lähtenyt. Hyvä tietää että enää ei mitään matkoja sinne kannata edes harkita.
Kyllä vieraaseen maahan mennessään pitää ymmärtää, että jotkut asiat voivat provosoida joihinkin uskonlahkoihin kuuluvien "lakeja". Turha vinkua, jos maan kulttuuri ei hyväksy mitä tahansa meille normaalia asiaa, niin ei kannata uhmata, jos ei ole valmis seurauksiin, jotka voivat olla melko ikäviä.