Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka iso merkitys miehelle on naisen kyky saada orgasmi?

Vierailija
05.10.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin aivan järkyttäviä näiden joidenkin miesten kirjoitukset, "jätän naisen kyllä jos ei saa panemalla" tai "menee liian kauan" tms järkyttävää. Oiskomiehestä kiva lukea naisen kirjoituksia, esim "jätän jos kalu liian pieni, mielestäni"...

Onko seksi pelkää panoa, ja vain miehille tarkoitettua huvia? Meille naisille ikäänkuin kerrotaan, miten meidän tulee nauttia.

Kaikki ei sovi keskenään, turha sitä on kieltää. Jos ei kemiat ja värkit natsaa, niin mitä sitä turhaan kärsimään kun kumpikaan ei ole tyytyväinen. Jos nainen ei saa, niin ei saa tämän miehen kanssa, mutta jonkun toisen kanssa saa varmasti. Pitää vain löytää itselle se oikea mies. 

Vierailija
42/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kertovat, että ei sillä orkulla ole väliä. Naiset, jotka eivät saa ovat tätä mieltä. Mutta kysypäs, kuinka moni olisi valmis luopumaan omistaan? Hiljaista saattaa pidellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jokainen mies voi opetella, jos kuuntelisivat naistaan. Nainen saa kyllä jos mies niin haluaa. Mutta kun se miehen halu puuttuu, siis oma tyydytys edellä mennään. Näin se menee.

Ja naiset/tytöt opetettu olemaan pyytämättä ja kaikenlaiset vanhat "huono tyttö" häpeät yhä vain painavat.  Ja miehet pyrkivät vain panemaan. Sääli.

Vierailija
44/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, jokainen mies voi opetella, jos kuuntelisivat naistaan. Nainen saa kyllä jos mies niin haluaa. Mutta kun se miehen halu puuttuu, siis oma tyydytys edellä mennään. Näin se menee.

Ja naiset/tytöt opetettu olemaan pyytämättä ja kaikenlaiset vanhat "huono tyttö" häpeät yhä vain painavat.  Ja miehet pyrkivät vain panemaan. Sääli.

Toisessa ketjussa, mikä käsitteli orgasmia joku mies kirjoitti, että hänkin tykkäisi tehdä kuten joku toinen mies, mutta kun naiselta tulee huomautus, jos ollaan sentti klitoriksesta sivussa.

Ei hitto mikä asenne. Pitäisikö naisen nuolemisessakin mennä omien kiihotusten mukaan ja jopa niin, että se ei tunnu hyvältä? Jotenkin karmaisee tuollainen itsekeskeisyys, onneksi oma mies ei ole samanlainen.

Vierailija
45/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt omasta elämästäsi vai yleistätkö normaaliin tapaasi? Vaikuttaa ihan joltain uskovaisen puheelta.

Miten ne naiset, jotka ei vaan saa?

Vika silti miehessä?

Orkku miehen vastuulla?

Vierailija
46/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut yhdynnässä, mutta miehen kanssa kyllä. Ei se ikinä ole ollut ongelma, yksikään mies ei ole mua jättänyt sen takia. Seksiä voi olla niin monenlaista, mistä nauttii. Mulle ei olisi oikea mies, joka haluaa kumppanin saavan nimenomaan yhdynnässä tai nuolemalla, mistä ei oikeastaan edes pidä. Esimerkiksi yksikään lukemistani palstan nuolemistekniikoista ei saisi minua kiihottumaan.

Ihme kyllä, vaikka olen poikkeuksellisen nirso miesten suhteen ja minulla on ehkä vähän erikoisemmat mieltymykset, ei ole seurasta ollut koskaan pulaa ja he kaikki ovat kohdelleet minua ensiluokkaisesti sen lisäksi, että ovat olleet hyvin komeita ja fiksuja. Tästä päättelen, että kokonaisuus ratkaisee, vaikka tässä ketjussa osa vannookin jättävänsä heti orgasmittoman naisen ja moittii heitä. (Pidän sitä jonkinasteisena empatiakyvyttömyytenä tai huonona itsetuntona, sillä näillehän ei itse hirveästi mitään voi.)

Vierailija
47/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies käyttää naisen bodya oman orgasminsa saamiseen, on ihan kohtuullista että mies tekee naiselleen sitten orgasmin myös, tavalla tai toisella, tai vaikka monellakin tapaa.

Jokaiseööa naisellahan ON se klitoris, naisen nautintanappi! Miehen on vaan opeteltava, ja kuunneltava naistaan, ei tehdä kuten itse haluaa. Ei ole rakkettitiedettä.

Vierailija
48/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies käyttää naisen bodya oman orgasminsa saamiseen, on ihan kohtuullista että mies tekee naiselleen sitten orgasmin myös, tavalla tai toisella, tai vaikka monellakin tapaa.

Jokaiseööa naisellahan ON se klitoris, naisen nautintanappi! Miehen on vaan opeteltava, ja kuunneltava naistaan, ei tehdä kuten itse haluaa. Ei ole rakkettitiedettä.[/quote]

Aivan, loppupeleissä on kyse siitä, että mies tahtoo naisensa saavan sillä tavalla kuin hän itse määrittää, jos kriteeriksi asetetaan orgasmin saaminen jollain tietyllä nuolemisella tai panemisella. 

Ja varmaan minulla ei ole ollut ongelmia sen vuoksi, etten ole tuohon tapaan itsekeskeisiä miehiä tavannut, joille se oma nuolemisen taituruus yms. on itsetunnon rakentamista naisen orgasmin kautta. Kyse on siis itsestä, ei yhteisestä nautinnosta.

Tuollaisia miehiä voi olla paljonkin, otantani on pieni. Ovathan erilaiset itsetunto-ongelmat yleisiä seksissä.

Vierailija
49/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan orgasmin aivan hirveän helposti, itse asiassa useamman panon aikana. Ex oli ihan onnessaan ja niin on nykyinenkin. Kyllä se miehille tärkeää on.

Itse olin 28 v, kun sain ensinmäisen kerran orgasmin miehen kanssa. Muistan tunnelman, taustalla soineen biisin edelleen. Oli se niin huikeaa. Sen jälkeen elämä on yhtä ilotulitusta.

Tutustukaa naiset itseenne ja lämmin suositus treenikuulille. Niitä käytän lähes päivittäin ja ai että, miten hyvältä seksi tuntuu 😊

Vierailija
50/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelleni ei ole ikinä ollut ongelmaa noudattaa opastustani,  jonka jo ajat sitten hänelle jaannut. Noudattaa aina hyväksi havaittuja juttuja, joissa oppinut erittäin taitavaksi, ei mitään valittamista! Siksi minäkin annan hänelle ihan kaiken mitä hän haluaa, ja enemmän mitä pyytääkään. Näin senkuuluu mennäkkin.

Vierailija
51/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan orgasmin aivan hirveän helposti, itse asiassa useamman panon aikana. Ex oli ihan onnessaan ja niin on nykyinenkin. Kyllä se miehille tärkeää on.

Itse olin 28 v, kun sain ensinmäisen kerran orgasmin miehen kanssa. Muistan tunnelman, taustalla soineen biisin edelleen. Oli se niin huikeaa. Sen jälkeen elämä on yhtä ilotulitusta.

Tutustukaa naiset itseenne ja lämmin suositus treenikuulille. Niitä käytän lähes päivittäin ja ai että, miten hyvältä seksi tuntuu 😊

Orgasmilla on väliä. Molemmille. Siksi kumppaninani ei ole ihmistä, joka ei orgasmiin kykene. Joku saattaa tästä loukkaantua, mutta se ei asiaa miksikään muuta.

Itse me kumppanimme kuitenkin valitsemme.

Vierailija
52/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelleni ei ole ikinä ollut ongelmaa noudattaa opastustani,  jonka jo ajat sitten hänelle jaannut. Noudattaa aina hyväksi havaittuja juttuja, joissa oppinut erittäin taitavaksi, ei mitään valittamista! Siksi minäkin annan hänelle ihan kaiken mitä hän haluaa, ja enemmän mitä pyytääkään. Näin senkuuluu mennäkkin.

Oletkin osallistunut omaan orgasmiisi kertomalla mistä pidät. Monet muut eivät kykene edes tähän.

Vierailija
53/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei vaan saa pelkällä panolla,ei se itseensä tutustuminen meinaa mitään. Eikö se muka riitä miehelle, että saa muutoin. J a miksi sen pitäisi edes kelvata miehelle??

Tunnetko olevasi jotenkin parempi naisena? Aivan omituista. Hyvin harva saa pelkässä yhdynnässä.

Ilmeisesti miehen pitää tuntea olevansa macho ja joku supermies, jos naisensa saa pelkällä panolla. Hyvin itsekäs ajattelu.

Vierailija
54/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei vaan saa pelkällä panolla,ei se itseensä tutustuminen meinaa mitään. Eikö se muka riitä miehelle, että saa muutoin. J a miksi sen pitäisi edes kelvata miehelle??

Tunnetko olevasi jotenkin parempi naisena? Aivan omituista. Hyvin harva saa pelkässä yhdynnässä.

Ilmeisesti miehen pitää tuntea olevansa macho ja joku supermies, jos naisensa saa pelkällä panolla. Hyvin itsekäs ajattelu.

Tässä se taas nähdään, kuinka sydäntä lähellä oleva asia se naisen nautinto sulle tosiasiassa onkaan. Eipä täällä kenenkään kannata nauttia väärin, ainakaan jos vähääkään välittää näistä sun purkauksista.

Vierailija
55/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonpaskaa...jokainen nainen saa just nauttia miten haluaa, mutta ei miesten mielestä, näköjään.

Toivon jakaiselle naiselle paljon orgasmeja, kuten parhaiten saavat!

Vierailija
56/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aletaankin taas päästä itse aiheeseen.

Miehen on hinkattava sitä klitorista ja panemalla saatu orgasmi on väärin saatu eikä yhtä arvoksas.

Vierailija
57/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu orgasmista. Jos se vaatii tuntien suuseksimaratonin, niin en välitä. Jos se saadaan yhdynnässä ja vielä samaan aikaan kuin minä, niin se on kuumaa. Sellaisen naisen pitää todella mielellään tyytyväisenä.

Vierailija
58/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiseööa naisellahan ON se klitoris, naisen nautintanappi! Miehen on vaan opeteltava, ja kuunneltava naistaan, ei tehdä kuten itse haluaa. Ei ole rakkettitiedettä.[/quote]

Aivan, loppupeleissä on kyse siitä, että mies tahtoo naisensa saavan sillä tavalla kuin hän itse määrittää, jos kriteeriksi asetetaan orgasmin saaminen jollain tietyllä nuolemisella tai panemisella. 

Ja varmaan minulla ei ole ollut ongelmia sen vuoksi, etten ole tuohon tapaan itsekeskeisiä miehiä tavannut, joille se oma nuolemisen taituruus yms. on itsetunnon rakentamista naisen orgasmin kautta. Kyse on siis itsestä, ei yhteisestä nautinnosta.

Tuollaisia miehiä voi olla paljonkin, otantani on pieni. Ovathan erilaiset itsetunto-ongelmat yleisiä seksissä.

Orgasmin saaminen naiselle on muutekin niin työlästä ja vaativaa, ettei sitä kukaan viisti vielä vaikeammaksi tehdä tekemällä jotain miehen oman pään mukaan ottamatta naista huomioon. Helvatun tyhmä ajatuskin. Yhteistä nautintoa on se, että nainen saa ylipäätään jollakin tavalla eikä jää ilman. Siinä on miehille ihan tarpeeksi ja mitä ilmeisimmin suurin osa miehistä ei siihen pysty. Ainakin sen perusteella jos alle 50% miehen ja naisen seksikerroista päättyy ilman naisen orgasmia. 

Vierailija
59/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut yhdynnässä, mutta miehen kanssa kyllä. Ei se ikinä ole ollut ongelma, yksikään mies ei ole mua jättänyt sen takia. Seksiä voi olla niin monenlaista, mistä nauttii. Mulle ei olisi oikea mies, joka haluaa kumppanin saavan nimenomaan yhdynnässä tai nuolemalla, mistä ei oikeastaan edes pidä. Esimerkiksi yksikään lukemistani palstan nuolemistekniikoista ei saisi minua kiihottumaan.

Ihme kyllä, vaikka olen poikkeuksellisen nirso miesten suhteen ja minulla on ehkä vähän erikoisemmat mieltymykset, ei ole seurasta ollut koskaan pulaa ja he kaikki ovat kohdelleet minua ensiluokkaisesti sen lisäksi, että ovat olleet hyvin komeita ja fiksuja. Tästä päättelen, että kokonaisuus ratkaisee, vaikka tässä ketjussa osa vannookin jättävänsä heti orgasmittoman naisen ja moittii heitä. (Pidän sitä jonkinasteisena empatiakyvyttömyytenä tai huonona itsetuntona, sillä näillehän ei itse hirveästi mitään voi.)

Jos et saa yhdynnässä, että nuolemalla, niin miten sitten saat?  Vaimoni ei ole koskaan saanut pelkällä sormettamisella, joten nuoleminen ollut ns pakollista hänen orgasmeilleen. Pakollista myös ennen yhdyntää, jos oli tarkoitus saada hänelle orgasmit, kuten aina oli. Siten meillä ei ole ollut seksiä ilman klitoriksen nuolemista.  Eikä todellakaan ole oma valintani, vaikka nuolemista rakastankin. 

Vierailija
60/95 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvänen aika sentään 😂. Olen treenaillut rakkauslihaksiani aktiivisesti ja siinä on orgasmieni salaisuus. Saan sekä klitoriksen että emättimen kautta. En vertaile itseäni muihin naisiin enkä ole kiinnostunut heidän orgasmeistaan 🥶. Mutta tuntuuhan se ihanalle, kun mies kehrää vieressä, kun on niin kiimainen nainen.