Kuinka iso merkitys miehelle on naisen kyky saada orgasmi?
Kommentit (95)
Todella iso merkitys. Olen päättänyt parikin kertaa lupaavasti alkaneen tapailun, kun nainen ei saanut orgasmia millään tavalla. Enkä aio enää koskaan olla parisuhteessa sellaisen naisen kanssa, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.
Tässäkin taas käännetty asia toisinpäin; onkin miehelle tärkeää MITEN se nainen saa tai ei saa sen orgasminsa. Ei se olekkaanpääasia saako nainen tai ei, vaan se miten ies haluaa sen naisen saavan. Painukaa minne haluatte ukot.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin taas käännetty asia toisinpäin; onkin miehelle tärkeää MITEN se nainen saa tai ei saa sen orgasminsa. Ei se olekkaanpääasia saako nainen tai ei, vaan se miten ies haluaa sen naisen saavan. Painukaa minne haluatte ukot.
Nyt kyllä joku taisi antaa sulle ihan just sitä mitä tilasit....
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te miehet tajua edes kirjoitettua asiaa, lukemalla?
Ettekö tosiaan ymmärrä mikä se klitoris on, ja kuinka se toimii? Ei ole enää todellista vuonna 2022!
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä yrität tuolla sekavalla selostuksellasi nyt kertoa? En oikein ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tosiaan ymmärrä mikä se klitoris on, ja kuinka se toimii? Ei ole enää todellista vuonna 2022!
No kerro sinä meille, kun me emme tiedä kuinka se toimii.
Ilmeisesti kaikilla se ei kuitenkaan toimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro sinä meille, kun me emme tiedä kuinka se toimii.
Ilmeisesti kaikilla se ei kuitenkaan toimi?
Jep. Kaikki naiset ei saa pelkällä klitoriksen hieromisella tai nuolemisella. Jos vähänkin liian kauan tai liian voimalla hyväilee, niin klitoris puutuu ja orgasmin voi unohtaa. Siksi vaatii jotain lisää ja se jotain on nuolessa kunnollisen hyvän sormetuksen. Sittenkin orgasmin saamiseen menee helposti 20 min, vaikka olisi kokenut suuseksin antaja. Eikä aina onnistu sittenkään.
Voisin kuvitella, että naisen orgasmin tärkeys riippuu pitkälti myös mihin mies on tottunut. Itse totuin nuorena siihen, että vaimo sai alusta lähtien aina orgasmit yhdynnässä. Jos olisi tullut ero niin toki olisi odottanut seuraavaltakin samaa. Jos nainen ei olisi saanut millään keinoilla, olisin olettanut olevani hänelle väärä mies ja etsinyt itselleni sopivamman naisen. Jos taas en olisi naisen orgasmia edes kokenut, en olisi edes osannut sitä hakea tai odottaa.
Kyllä minä saan hyvin äkkiä kun mies hyvin hellästi ja hyväilee klitoristani ja vaginan suuta. Liukkaus on ehdoton edellytys. Ei kyllä mene kauan, kun ei voi estää millään! Tietenkään ei saa painaa tai runnoa.
Orgasmit ihan mielettömiä.
Orkkua saamattomilla naisilla lienee jokin piuha poikki ala- ja yläpään välillä. Seksi sellaisen kanssa ei mitenkään voi olla täysin tyydyttävää, jos vähääkään välittää molempien nautinnosta. Jos valittavana on kaksi muuten samanlaista naista. Toinen saa ja toinen ei. Kuka valitsisi sen, joka ei saa?
Naisen orkun saanti on joo paljon miehestä kiinni, mutta pohjimmiltaan se on kyllä naisesta itsestään kiinni. Orkuttomat ja sitten ne, jotka eivät itse viitsi osallistua millään tavalla omansa tuottamiseen ovat totaalisesti laskuista pois. Sitten, kun tähän vielä lisätään kykenemättömyys puhua seksistä, niin siinäpä ongelmia ihan tarpeeksi. Voivat jollekin kelvata, mulle ei.
Kannattaakin kiinnittää huomiota näihin asioihin kumppania valitessa. Tekee elämästä (varsinkin seksielämästä) paljon parempaa ja antoisampaa.
Vierailija kirjoitti:
Orkkua saamattomilla naisilla lienee jokin piuha poikki ala- ja yläpään välillä. Seksi sellaisen kanssa ei mitenkään voi olla täysin tyydyttävää, jos vähääkään välittää molempien nautinnosta. Jos valittavana on kaksi muuten samanlaista naista. Toinen saa ja toinen ei. Kuka valitsisi sen, joka ei saa?
Naisen orkun saanti on joo paljon miehestä kiinni, mutta pohjimmiltaan se on kyllä naisesta itsestään kiinni. Orkuttomat ja sitten ne, jotka eivät itse viitsi osallistua millään tavalla omansa tuottamiseen ovat totaalisesti laskuista pois. Sitten, kun tähän vielä lisätään kykenemättömyys puhua seksistä, niin siinäpä ongelmia ihan tarpeeksi. Voivat jollekin kelvata, mulle ei.
Kannattaakin kiinnittää huomiota näihin asioihin kumppania valitessa. Tekee elämästä (varsinkin seksielämästä) paljon parempaa ja antoisampaa.
Siis miten sen naisen "kuuluisi" osallistua oman orgasminsa tuottamiseen? Minä kyllä ihan vaan nautin kun mies minua hyväilee...samanhan teen miehellenikin!
Välillä pannaan samanaikaisesti. En kyllä pysty ymmärtämään miestä jolle tämä olisi "väärä" tapa. Ja meillä puhutaan seksistä ihan suoraan ja se on meille hyvin tärkeetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten sen naisen "kuuluisi" osallistua oman orgasminsa tuottamiseen
Ilmeisesti toisten mielestä ei millään tapaa?
Kertokaa nyt naiset naiselle, millä tavalla osallistutte omaan orgasmiinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten sen naisen "kuuluisi" osallistua oman orgasminsa tuottamiseen
Ilmeisesti toisten mielestä ei millään tapaa?
Kertokaa nyt naiset naiselle, millä tavalla osallistutte omaan orgasmiinne.
Minäkin haluaisin tietää.
Musta naisena on ikävä lukea näitä koska väkisin vähän aina miettii et haittaako mun orgasmittomuus mun miestä. Oon aina ollut tällainen ja nautin silti ihan mielettömästi seksistä, erityisesti yhdynnästä mutta kaikesta muustakin.
Kunnon panon ja esileikin jälkeen olo on täysin tyydytetty vaikka en saakkaan. Itsekseni saan kyllä mutta kestää monesti aika kauan. Silläkin uhalla et mua syytetään mieheksi niin saan toisen kanssa ainoastaan niin et mua pannaan takaapäin kunnolla liukastettuna hitaasti peppuun ja hieron samalla itsenäni. Pari minuuttia ja orgasmi tulee. Mitään muuta edellytyksiä ei tarvita kun että olen täysin selvinpäin. Ehkä 1/7 seksikerrasta tähän ryhdytään (tai olen ottanut lasin viiniä) joten loput on mulle orgasmittomia.
Nautitaan molemmat silti tosi paljon ja mä toivon vaan että tää on on mun kumppanille oikeesti ok. Puhuttu on!
Minustakin aivan järkyttäviä näiden joidenkin miesten kirjoitukset, "jätän naisen kyllä jos ei saa panemalla" tai "menee liian kauan" tms järkyttävää. Oiskomiehestä kiva lukea naisen kirjoituksia, esim "jätän jos kalu liian pieni, mielestäni"...
Onko seksi pelkää panoa, ja vain miehille tarkoitettua huvia? Meille naisille ikäänkuin kerrotaan, miten meidän tulee nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin aivan järkyttäviä näiden joidenkin miesten kirjoitukset, "jätän naisen kyllä jos ei saa panemalla" tai "menee liian kauan" tms järkyttävää. Oiskomiehestä kiva lukea naisen kirjoituksia, esim "jätän jos kalu liian pieni, mielestäni"...
Onko seksi pelkää panoa, ja vain miehille tarkoitettua huvia? Meille naisille ikäänkuin kerrotaan, miten meidän tulee nauttia.
No kyllähän täälläkin ainakin yksi ihan täysipäinen nainen aina välillä kirjoittelee, että hänelle suhteen edellytys on sopiva kalu joka tuottaa tyydytyksen. Voi heitä olla useampikin.
Miksei sellaista voisi sanoa ääneen? Eikö ole hyvä olla rehellinen?
Vierailija kirjoitti:
Oiskomiehestä kiva lukea naisen kirjoituksia, esim "jätän jos kalu liian pieni, mielestäni"...
Tätähän ei saa täällä yhtään lukeakaan. Taidat olla ensikertalainen tällä foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehessähän se vika on, jos ei osaa naistaan laukaista.
Usein onkin, ei halua antaa suuseksiä, ei osaa nuolla hyvällä tavalla eikä halua oppia, on kovakourainen, pakosti haluaa yrittää jollain konstilla mikä ei tunnu hyvältä, esim yhdellä oli pakkomielle squirttaamiseen ja halusi vatkata sormin voimalla samalla alavatsasta painaen, ihan hirveetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan.
Samaa mieltä.
Moni nainen tuntuu olevan eri mieltä asiasta.
Miksi tälläiset ihmiset harrastaa kenenkään kanssa seksiä? Yksin voi tehdä itselleen orgasmin.