Kuinka iso merkitys miehelle on naisen kyky saada orgasmi?
Kommentit (95)
Mutta nainenhan on todella helppo tyydyttää orgasmiin. Kuinka seei muka kaikilta miehiltä onnistu.
Voiko nainen saada liian nopeasti? Itselleni helppoa, enkä oikein jaksa pitkiä seksisessioita.. en oikein tiedä haluaisiko mies nautiskella pitempään, olen kysynyt mutta myötäilee, että ei halua. Onhan se ihana ajatus pitkittää, mut mulle pikapano paras pano, jos kumppani on sopiva (jos kumppani ei kiinnosta, niin en pysty saamaan orgasmia)
No onhan se tärkeää, ei voi kieltää. Ja toisaalta se kääntyy niin päin, että tuntee itsessään olevan jotain vikaa jos ei saa naistaan laukeamaan. Nuorempana seurustelin kivan tytön kanssa, joka seksiasioihin päästessämme kertoi että ei ole koskaan saanut orkkua yksin tai miehen kanssa, mutta ihan vapaasti saisin kuitenkin panna häntä aina kun tekee mieli. Ja hän nautti silminnähden katsellessaan minua päällään panemasssa ja laukeamassa. No olihan se oikein ystävällistä ja kivaa, mutta kyllä jotain jäi puuttumaan kun olin meistä se ainoa joka sai nukahtaa tyydytettynä.
Siis mitä te miehet oikein teettte, kun ette saa naista laukeamaan?? En voi tajuta, kun itse saan niin helposti ettei mitään rajaa.
Oisko se syy kuitenkin siinä, että miehet eivät tee muutakuin panevat vaan. Sehän EI ole ole useimmille se paras ja tyydtyttävin tapa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä te miehet oikein teettte, kun ette saa naista laukeamaan?? En voi tajuta, kun itse saan niin helposti ettei mitään rajaa.
Siksi et sitä ymmärräkään.
Miehessähän se vika on, jos ei osaa naistaan laukaista.
Vierailija kirjoitti:
Lesbot ei kai sitten koskaan jää ilman?
Vierailija kirjoitti:
Mutta nainenhan on todella helppo tyydyttää orgasmiin. Kuinka seei muka kaikilta miehiltä onnistu.
Toiset naiset todella tulee yhtä helposti kun miehet.
Toiset ei meinaa tulla vaikka mitä tekisi.
Kolmansille se riippu kauhesti kumppanista ja tunnelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ketäs syytetään niissä tapauksissa, jos nainen ei saa edes itsensä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti eivät jääkkään.
Nainen ymmärtää hieroa sitä kalua, sillä sillä se mies laukeaa.
Miksi se mies ei ymmärrä vastaavasti hieroa sitä naisen klitorista, sillä siinähän enemmän, jopa 2 kertaa enemmän hermopäätteitä kuin siinä miehen kalussa?
Ihan yksinkertaisat, mutta taitaa olla liian vaikeaa älyt yhä vaan miehille.
Ilmeiseti myöskään se nuoleminen aivan ylllätysjuttu miehille?!
Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan.
Samaa mieltä.
Moni nainen tuntuu olevan eri mieltä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti eivät jääkkään.
Luultavasti ei oikeasti kuitenkaan tiedä asiaa.
Miehet tyydyttelevät itsensä aina naiseen. heterot siis. Kuinka te sitten puhutte noin naisista? Ettekö tiedä mikä on klitoris? Niin umpitiedottomiako olettekin?
Vierailija kirjoitti:
Miehet tyydyttelevät itsensä aina naiseen. heterot siis. Kuinka te sitten puhutte noin naisista? Ettekö tiedä mikä on klitoris? Niin umpitiedottomiako olettekin?
Teinityttäreni sanoisi tähän: Mitä sä oikein sepaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinitytär tuskin tietää näistä asioista, mutta jos haet häneltä tukea uskomuksiisi, niin sitten olet just teinin tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinitytär tuskin tietää näistä asioista, mutta jos haet häneltä tukea uskomuksiisi, niin sitten olet just teinin tasolla.
Kerro mullekin mitä mun uskomukset ovat.
No, naisen orgasmilla on sen verran merkitystä miehelle, että todennäköisyys pihtaamiselle yleensä laskee, jos nainen saa orgasmin miehen kanssa.
Minä olin yhdessä 10 vuotta naisen kanssa, joka ei saanut yhdynnässä orgasmia. Kertoi ettei ole koskaan saanut kenenkään kanssa, eikä se haittaa. Viimeisien vuosien aikana alkoi kuitenkin syyttämään minua asiasta. Eron jälkeen muilla naisilla ei taas ollut mitään ongelmia saada ja se oli kyllä ihanaa pitkästä aikaa kun sai naisen tulemaan.
Eli kyllä sillä on merkitystä, ainakin minulle. Oma itsetunto siinä kärsii jos syytellään, vaikka vika ei ole minussa.
No jaa. Sanoisin että mulle tärkeää on se että toinen nauttii seksistä ja pitää sitä yhtenä suhteen tärkeistä asioista. Hyvä orgasmi on tietenkin äärimmäistä nautintoa, joten siinä mielessä vaatisi aika hyvää luottamusta toista kohtaan, jos hän ei koskaan saisi ja silti vakuuttaisi olevansa täysin tyytyväinen, ehkä siinä pieni epäilys kuitenkin pyörisi mielessä.
Mutta joka tapauksessa, toisen orgasmit eivät sillä tavalla ole minua varten, että ne jotenkin minun egoani pönkittäisivät, vaan merkki siitä että toinen todella nauttii yhteisestä seksistämme.