Töissä nousee aina kuume
Mikä voi olla syynä? Lisäksi tulee yskä ja nuha ja migreeni. Hometta siellä ei kuulema ole.
Kommentit (9)
Meillä herkimmät reagoivat ensimmäisinä ja sitten muutaman vuoden sisällä yhä useampi... oli hometta.
Olet allerginen töille. Onnea, tuo on monen tavoite. Pääset työkyvyttömyyseläkkeelle.
Mulla sama, olen homeelle altistunut ja ylläri taas on hometta työpaikalla. No mikäs tässä nokkosrokkoa pukkaa ja 8 angiinaa vuodessa. Soppari onneks vaan helmikuuhun en oo tuol pidempään.
Rapula iskee vasta iltapäivällä
Lopeta tuo juominen. Ota vaa oikeesti parit
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, olen homeelle altistunut ja ylläri taas on hometta työpaikalla. No mikäs tässä nokkosrokkoa pukkaa ja 8 angiinaa vuodessa. Soppari onneks vaan helmikuuhun en oo tuol pidempään.
Tai siis tos rakennuksessa on ollut hometta aikoinaan ja sieltä lähdettiin evakkoon. On kuulemma korjattu mut en tiedä tuloksista must ei ole ihan normaalia tää mun kuumeilu...
Homeeseen selvästi reagoit. Homekorjaus ei ole onnistunut. Varaa aika työterveyteen.
Lähteekö ääni myös? Turpoavatko limakalvot, kun olet rakennuksessa eli esim. korvat menevät lukkoon ja nenä tukkoon? Jos oireet helpottavat muualla ja loma-aikana, niin oireet aika selvästi kertovat, että reagoit juuri kyseisessä tilassa.
Verikokeella pystyy myös toteamaan herkistymisen homeille. Tätä ei aina suostuta mittaamaan työterveydessäkään, kun kukaan työnantaja ei halua sellaista riesaa, että työntekijöillä on ammattitauti, joka johtuu sisäilmaongelmista.
Eosinofiilit ovat kuitenkin usein kohollaan, jos on sisäilmaongelma:
"Rasituskuume". Mulle tulee ainakin stressissä lämpöä ja migreeni. Ei tosin nuhaa ja yskää. Olisiko siellä vain jotain allergisoivaa, mistä et ole tietoinen?