Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä nousee aina kuume

Vierailija
03.10.2022 |

Mikä voi olla syynä? Lisäksi tulee yskä ja nuha ja migreeni. Hometta siellä ei kuulema ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rasituskuume". Mulle tulee ainakin stressissä lämpöä ja migreeni. Ei tosin nuhaa ja yskää. Olisiko siellä vain jotain allergisoivaa, mistä et ole tietoinen?

Vierailija
2/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä herkimmät reagoivat ensimmäisinä ja sitten muutaman vuoden sisällä yhä useampi... oli hometta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet allerginen töille. Onnea, tuo on monen tavoite. Pääset työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
4/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, olen homeelle altistunut ja ylläri taas on hometta työpaikalla. No mikäs tässä nokkosrokkoa pukkaa ja 8 angiinaa vuodessa. Soppari onneks vaan helmikuuhun en oo tuol pidempään.

Vierailija
5/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapula iskee vasta iltapäivällä

Lopeta tuo juominen. Ota vaa oikeesti parit

Vierailija
6/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, olen homeelle altistunut ja ylläri taas on hometta työpaikalla. No mikäs tässä nokkosrokkoa pukkaa ja 8 angiinaa vuodessa. Soppari onneks vaan helmikuuhun en oo tuol pidempään.

Tai siis tos rakennuksessa on ollut hometta aikoinaan ja sieltä lähdettiin evakkoon. On kuulemma korjattu mut en tiedä tuloksista must ei ole ihan normaalia tää mun kuumeilu...

Vierailija
7/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeeseen selvästi reagoit. Homekorjaus ei ole onnistunut. Varaa aika työterveyteen.

Vierailija
8/9 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua huonosta kunnosta.

Vierailija
9/9 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö ääni myös? Turpoavatko limakalvot, kun olet rakennuksessa eli esim. korvat menevät lukkoon ja nenä tukkoon? Jos oireet helpottavat muualla ja loma-aikana, niin oireet aika selvästi kertovat, että reagoit juuri kyseisessä tilassa.

Verikokeella pystyy myös toteamaan herkistymisen homeille. Tätä ei aina suostuta mittaamaan työterveydessäkään, kun kukaan työnantaja ei halua sellaista riesaa, että työntekijöillä on ammattitauti, joka johtuu sisäilmaongelmista.

Eosinofiilit ovat kuitenkin usein kohollaan, jos on sisäilmaongelma:

https://www.puhti.fi/tietopaketit/eosinofiilit/