Millaisen miehen te kiltit, kivat, kunnolliset, liikunnalliset naapurintyttönaiset haluaisitte?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi juuri sellaisen miehen kuin haluaisi, niin tietysti pitkähkö ja hoikka, mutta jäntevä, haluttava, älykäs, lämmin, huumorintajuinen, energinen, siisti, työssäkäyvä, liikunnallinen, hyvätapainen, alkoa käyttäisi vähän tai ei ollenkaan, ei tupakointia, hyvät kädet ja kosketus, luotettava, kävisi kuumana minuun, eikä näkisi muita naisia kiinnostavina. Siinä jotain.
Eipä ihme, että elelet sinkkuna...
Itselleni tärkeitä lähinnä kaksi viimestä, mutta sekin aita on miehille liian korkealla.
- kävisi kuumana minuun
- eikä näkisi muita naisia kiinnostavina
Tuollasta miestä ei ole muualla, kuin mielikuvituksissa. Jomman kumman noista toiveistasi joudut kyllä muuttamaan joksikin muuksi.
Senpä vuoksi viihdynkin mieluummin sinkkuna.
Viihdyt tai et. Noilla kriteereillä tulet sinkkuna pysymäänkin.
Olet liian omistushaluinen ja mustasukkainen toimivaan parisuhteeseen. Lisäksi itsetuntosi ei liene kovinkaan hyvä.
Tuota kutsutaan projektioksi. Jos itsetuntoni tai omanarvontuntoni olisivat huonot seurustelisin Jännä-Maken kanssa. Tai sun kanssasi.
Jos tunnet toiset naiset uhkaksi itsellesi jo näin kuvitelmienkin tasolla, niin itsetuntosi ei ole kovin hyvä.
Wau. En ajatellut toisia naisia missään vaiheessa, ei tullut edes mieleeni. Näinkö miehet tuon lukevat?
"eikä näkisi muita naisia kiinnostavina"
Miten sitten selität tämän toisen vaatimuksistasi?
Se liittyy minun kiinnostavuuteeni eikä muiden naisten epäkiinnostavuuteen.
Koet muut naiset uhkana itsellesi. Siitä tässä on kysymys.
Jos itsetuntosi on hyvä, tällaista ei tarvitse edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi juuri sellaisen miehen kuin haluaisi, niin tietysti pitkähkö ja hoikka, mutta jäntevä, haluttava, älykäs, lämmin, huumorintajuinen, energinen, siisti, työssäkäyvä, liikunnallinen, hyvätapainen, alkoa käyttäisi vähän tai ei ollenkaan, ei tupakointia, hyvät kädet ja kosketus, luotettava, kävisi kuumana minuun, eikä näkisi muita naisia kiinnostavina. Siinä jotain.
Eipä ihme, että elelet sinkkuna...
Itselleni tärkeitä lähinnä kaksi viimestä, mutta sekin aita on miehille liian korkealla.
- kävisi kuumana minuun
- eikä näkisi muita naisia kiinnostavina
Tuollasta miestä ei ole muualla, kuin mielikuvituksissa. Jomman kumman noista toiveistasi joudut kyllä muuttamaan joksikin muuksi.
Senpä vuoksi viihdynkin mieluummin sinkkuna.
Viihdyt tai et. Noilla kriteereillä tulet sinkkuna pysymäänkin.
Olet liian omistushaluinen ja mustasukkainen toimivaan parisuhteeseen. Lisäksi itsetuntosi ei liene kovinkaan hyvä.
Tuota kutsutaan projektioksi. Jos itsetuntoni tai omanarvontuntoni olisivat huonot seurustelisin Jännä-Maken kanssa. Tai sun kanssasi.
Jos tunnet toiset naiset uhkaksi itsellesi jo näin kuvitelmienkin tasolla, niin itsetuntosi ei ole kovin hyvä.
Wau. En ajatellut toisia naisia missään vaiheessa, ei tullut edes mieleeni. Näinkö miehet tuon lukevat?
"eikä näkisi muita naisia kiinnostavina"
Miten sitten selität tämän toisen vaatimuksistasi?
Koet muut naiset uhkana itsellesi. Siitä tässä on kysymys.
Jos itsetuntosi on hyvä, tällaista ei tarvitse edes ajatella.
Mene ukko nyt sinne ylila udalle vai missä kiven alla kuulutkaan olla. Juuri kaltaisesi limaskat ovat pilanneet palstan.
Ketju pilalla. Jankkaaja saapui paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väh. 180cm
Se ei johdu sun pituudesta, että naiset karttaa sua. Se johtuu tuosta peittelemättömästä naisvihasta.
Mä oon nainen.
Naisten pikkareihin pukeutuminen ja tatin vatkaaminen peilin edessä ei tee susta naista.
Ollaanpa sitä hauska. Se viesti oli provo. Mun mies on 162cm. Ei oo pituudella väliä.
Jokainen ymmärsi sen provoksi jo silloin 100 000 000 viestiä sitten kun se oli vielä tuore.
Ai, mä en oo aikasemmin laittanut provoa. Se oli kettuilua niille miehille jotka luulevat että pituudella on väliä.
Eläinrakkaan, mukavan, muita ihmisiä kunnioittavan, vastuunsa kantavan. Miehen jolla on avara ja utelias mieli, joka ei tuomitse kaikkea erilaista, jonka huumorintaju sopii minun huumorintajuni kanssa yhteen. Miehen joka ymmärtää itsekkyyden ja terveen itsekkyyden eron.
Päihteetön, mukava, aktiivinen (ei mikään sohvaperuna, normaalipainoinen). Ainakin tinderistä oli vaikea löytää miestä, joka täyttäisi edes yhden näistä kriteereistä. Puhumattakaan kaikista kolmesta. Eipä siinä, jos nämä ominaisuudet on liikaa vaadittu, niin pysyn mieluummin sinkkuna. N39
Minä olen sellainen kunnollinen naapurintyttö ja otin miehekseni kokeneen ja komean naistenmiehen. Mikään peräkammarinpoika ei olisi kiinnostanut todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen kunnollinen naapurintyttö ja otin miehekseni kokeneen ja komean naistenmiehen. Mikään peräkammarinpoika ei olisi kiinnostanut todellakaan.
Vahva suositus on hakea elämässään pärjäävää miestä. Ride or die suhteissa näkyy pettämistä ja eroja. Miehen pitää tietää omat rajansa.
Tontteja suututtaa naisten sorsinta. Naiset kumminkin haluaa Sen Oikean. Se Oikea pysyy siinä.
Empaattisen, älykkään, sopivan kunnianhimoisen, vastuullisen, sosiaalisesti riittävän lahjakkaan ja lapsi-- ja eläinrakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Semmoisen irstaan pervosedän me haluamme.
Joo, niin mäkin 😇
Mutta ei liian pervoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoisen irstaan pervosedän me haluamme.
Joo, niin mäkin 😇
Mutta ei liian pervoa.
Eikö oikeasti ole olemassa palstaa ällöille ukoille? Siellä voisi limaskat pervoilla keskenään.
Ei voisi stereotypisoida sitä miestä, jonka haluaisin.
Jos katsoo vaikka ihastuksiani, ovat kaikki aivan erilaisia pituudelta, silmien ja hiusten väriltä, olemukseltaan, iältään jne.
Haluaisin semmoisen miehen, jonka kanssa tuntisin oloni turvalliseksi, halutuksi, ihanaksi ja huomioiduksi. Joka olisi sitten vain minun kanssa, eikä pettäisi. Hänen täytyisi olla kohtelias (ei yliampuvasti), eläin- ja lapsirakas, empaattinen ja hellä. Sellaisen, jonka arvomaailma olisi samankaltainen, ja joka pitäisi suunnilleen samoista asioista kuin minä ja jolla olisi huumorintajua ja jonka kanssa voisi keskustella loputtomiin.
Enkä tarkoita että hän olisi kiltti ja tahdoton tai tylsä, omaakin mielipidettä ja juttua pitää olla, että ylipäänsä kiinnostun.
Ihastun ylipäänsäkin enemmän aina persoonaan, ulkonäön ohitan yleensä aina heti, koska se on kaikilla mikä on. Luonteella saa minut hurmattua ja näen sitten jokaisessa jotain ihanaa, kun luonne on kohdillaan, se ulkonäkö tulee minulle vasta sen jälkeen.
Kiltin, kivan, kunnollisen, liikunnallisen, samanikäisen miehen tietysti. Ja pitää olla tupakoimaton eikä saa myöskään käyttää nuuskaa tai huumeita. Alkoholia kohtuudella. Ja osallistuu ihan yhtä lailla kotitöihin, myös sen jälkeen kun olen synnyttänyt yhteisen lapsemme.
Setämiehet, kusettajat jne ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ketju pilalla. Jankkaaja saapui paikalle.
Ole eri mieltä ja olet jankkaaja.
Aikamoisia teidän naisten vaatimukset. Kuinkahan moni teistä listantekijöistä on sellaisia, jotta voitte tehdä vaatimuslistanne?
Naapurintytöillä on yleensä aina naapurinpoika puolisona. Eli sellainen perhekeskeinen sporttipoika.
Värillä tai pituudella ym. ei väliä, naapurinpoika on kaiken värisiä ja pituisia - kuten myös naapurintyttöjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia teidän naisten vaatimukset. Kuinkahan moni teistä listantekijöistä on sellaisia, jotta voitte tehdä vaatimuslistanne?
Terveisin kaatopaikalla elävä pummi
Paras aika metsästää naapurintyttö on about 16-25v, sillä naapurintytöt pariutuvat nuorena kaltaistensa kanssa.
Eli nuorena kannattaa olla liikkeellä, jos kunnollista naapurintyttöä haluaa.